Home | ΝΕΑ | ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ | O συνιδρυτής της Open Cycles βρέθηκε στην Αθήνα και μας μιλάει για όλα όσα θέλουμε να γνωρίζουμε για τη νέα εταιρία.

O συνιδρυτής της Open Cycles βρέθηκε στην Αθήνα και μας μιλάει για όλα όσα θέλουμε να γνωρίζουμε για τη νέα εταιρία.

Andy Kessler

Ο Αndy Kessler ξεκίνησε να εργάζεται για την ποδηλατική βιομηχανία όταν όντας φοιτητής και ψάχνοντας δουλειά βρέθηκε να εργάζεται αρχικά ως γραμματέας στην Cannondale Ευρώπης.

Από τον Δημήτρη Σπύρου

Από τότε πέρασε από την Scott και το 2001 ανέλαβε να νοικοκυρέψει μια μικρή τότε ελβετική εταιρεία η οποία εξελίχθηκε σε ηγέτιδα στον χώρο, την BMC. Η φύση της δουλειάς στην BMC μετά από 7 χρόνια άρχισε να μην τον ικανοποιεί όποτε και ωρίμασε στο μυαλό του η απόφαση να αποχωρίσει. Μετά από χαλάρωση μερικών μηνών κάνοντας ποδήλατο, βρέθηκε να δουλεύει ως international sales director της Cervelο για την οποία εργαζόταν μέχρι το 2011 οπότε και  θεώρησε ότι είναι ώρα να αποχωρίσει  καθώς η δουλειά του δεν ήταν όσο δημιουργική θα ήθελε. Μετά από μερικούς μήνες, το πρώην αφεντικό του στην Cervelo, Gerard Vroomen επικοινωνεί μαζί του προκειμένου να μοιραστεί μερικά από τα project που τον απασχολούσαν. Το αποτέλεσμα ήταν  η δημιουργία μιας εταιρείας η οποία θα εκμεταλλευόταν το πολύτιμο αλλά διαφορετικό know how των ιδρυτών.

 | mbike.gr

Είχαμε διαβάσει ότι ήσαστε πρώην αθλητής του Downhill. Αληθεύει;
(γέλια!)… έχω περάσει από το downhill ωστόσο δεν είναι ακριβώς έτσι. Από την εποχή που πήρα το πρώτο μου ποδήλατο μέχρι και σήμερα έχω δοκιμάσει πολλά σπορ και ένα από αυτά ήταν και το downhill και μάλιστα την εποχή που ακόμα δεν ήταν τόσο διαδεδομένο. Φανταστείτε ότι τρέχαμε με ποδήλατα χωρίς καν αναρτήσεις. Είχε πολύ πλάκα και αρκετές πτώσεις επίσης.

Πείτε μας δυο λόγια για την Open. Τι αντιπροσωπεύει το όνομά της;
-Όπως ξέρετε, η Open είναι μια νέα εταιρεία που ξεκίνησε από μένα και τον Gerard Vroomen της Cervelo. Τόσο ο Gerard όσο και γω έχουμε μεγάλη εμπειρία από την ποδηλατική βιομηχανία αλλά μάλλον από λίγο διαφορετικές σκοπιές. Η εμπειρία του Gerard και η γνώση του σχετικά με την κατασκευή πλαισίων είναι πολύ σημαντική. Ειδικά ο τρόπος και η ικανότητά του να λύνει προβλήματα είναι εκπληκτική. Η απόφαση να συνεργαστούμε εκ νέου ήταν κάτι το οποίο με έκανε πολύ χαρούμενο, καθώς οι προηγούμενες θέσεις στις οποίες δούλευα, στην πραγματικότητα με είχαν απομακρύνει από  το ποδήλατο αυτό καθ’ αυτό. Αντί να ασχολούμαι με ποδήλατα και ποδηλασία κατέληγα να ασχολούμαι με οικονομικά, μισθοδοσία και διαχείριση προσωπικού.
Η ιδέα πίσω από την ίδρυση είναι η απλότητα. Αυτό γίνεται αντιληπτό και από το σχεδιασμό του ποδηλάτου. Προσπαθούμε επίσης κάθε τι που κάνουμε να γίνεται με απλό και λιτό τρόπο χρησιμοποιώντας πάντα και το feedback αυτών που μας επιλέγουν. Εδώ έρχεται να ταιριάξει και το όνομα της εταιρείας.

Το ποδήλατο. Τι είναι αυτό που θεωρείται ότι το κάνει ξεχωριστό;
Η ιδέα ήταν να φτιάξουμε ένα ποδήλατο το οποίο θα χαίρεσαι να καβαλάς. Ένα ποδήλατο με το οποίο θα πεταλάρεις και θα ανεβαίνεις ανηφόρες. Στην πραγματικότητα τον περισσότερο χρόνο ποδηλασίας το περνούμε ανηφορίζοντας. Ως εκ τούτου, το ποδήλατο που σχεδιάσαμε θέλαμε να είναι ελαφρύ και γρήγορο. Το να κάνεις ένα ποδήλατο ελαφρύ είναι σχετικά εύκολο. Το να κάνεις ένα ποδήλατο ελαφρύ και ταυτόχρονα γρήγορο αρχίζει και γίνεται δύσκολο. Ας μην γελιόμαστε. Οι περισσότεροι μεγάλοι κατασκευαστές φτιάχνουν λίγο πολύ στα ίδια εργοστάσια τα πλαίσιά τους από ανθρακονήματα. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η γεωμετρία και η κατανομή του ανθρακονήματος με τον βέλτιστο τρόπο, ώστε τελικά το ποδήλατο να συμπεριφέρεται με τον τρόπο που πρέπει. Νομίζω ότι αυτό το πετύχαμε! Μόλις δοκιμάσεις το ποδήλατο μπορείς να μου πεις πώς σου φάνηκε. Δίνουμε πολύ μεγάλη βαρύτητα στο feedback των αναβατών. Η γεωμετρία του ποδηλάτου, το βάρος του και μερικές μικρές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες όπως η δυνατότητα να δρομολογείς εσωτερικά τα καλώδια όποιου τύπου και αν είναι, μηχανικά, ηλεκτρικά ή υδραυλικά είναι κάτι που εκτιμά κάποιος που αγοράζει ένα πλαίσιο και επιθυμεί να τον ακολουθεί για χρόνια ανεξάρτητα του πώς θα το εξοπλίσει.
Η γεωμετρία του πλαισίου είναι ένα στοιχείο που επίσης κάνει τη διαφορά. Η γωνία του κούτελου στις 72 μοίρες κάνει το ποδήλατο επιθετικό και σβέλτο στην ανηφόρα. Από την άλλη, ο κεκλιμένος κάθετος σωλήνας φαίνεται slacker ωστόσο εμείς θεωρούμε ότι έτσι μπορούμε να χρησιμοποιούμε zero seatback παλουκόσελο για μεγαλύτερη ακαμψία και χαμηλότερο βάρος χωρίς να θυσιάζεται το reach. Αυτή είναι και η μέτρηση που θεωρούμε ότι έχει και τη μεγαλύτερη σημασία.

Προς το παρόν μόνο δύο hardtail περιλαμβάνονται στηn γκάμα της εταιρείας. Να περιμένουμε και άλλα προσεχώς;
Η αλήθεια είναι ότι δουλεύουμε πάνω σε μια νέα πλατφόρμα πλήρους ανάρτησης. Δεν μπορώ να πω περισσότερα αυτή την στιγμή αλλά σύντομα θα έχουμε να ανακοινώσουμε κάτι καινούριο.
Θα είναι και αυτό με τροχούς 29 ιντσών;
Δοκιμάζουμε όπως σας είπα κάτι νέο που θα είναι προσανατολισμένο στην trail οδήγηση. Είμαστε «open» και στο φορμά των 27μιση ιντσών.

3 διαφορετικά φορμά τροχών θεωρείτε ότι μπορεί να υποστηριχτούν από την βιομηχανία;
Είναι βέβαιο πως η διάσταση των 26 ιντσών όπως ήδη συμβαίνει εγκαταλείπεται από την υψηλή κατηγορία. Οι διαστάσεις των 27μιση και 29 ιντσών είναι με αυτές που θα προχωρήσουμε στο μέλλον.
Θεωρείτε ότι το φορμά των 29ιντσών ταιριάζει σε όλους τους αναβάτες;
Στην κατηγορία του cross country θεωρώ πως είναι η καλύτερη επιλογή. Η σωστή γεωμετρία παίζει φυσικά σημαντικό ρόλο.

Το γεγονός ότι το πλαίσιο είναι συμβατό και με υδραυλικές και ηλεκτρονικές αλλαγές σημαίνει ότι θα δούμε σύντομα ηλεκτρονικές αλλαγές στο ΜΤΒ;
Θεωρώ πώς μπορεί και στην Eurobike να παρουσιαστεί μια ηλεκτρονική σειρά για το βουνό. Όσο για τις υδραυλικές, η γερμανική Acros ήδη παράγει ένα σετ υδραυλικών αλλαγών, το οποίο ομολογώ ότι μου αρέσει στον τρόπο λειτουργίας, αλλά το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο.

Εσείς τι ποδήλατο οδηγείτε;
Εγώ είμαι τυχερός. (γέλια) Μιας και είμαι ένας από αυτούς που δοκιμάζουν τα ποδήλατά μας. Περνάνε από τα χέρια μου πολλά διαφορετικά. Φυσικά έχω και ένα προσωπικό ποδήλατο εξοπλισμένο με Lefty και τροχούς tubular. Θεωρώ ότι είναι ότι καλύτερο μπορεί να οδηγήσει κανείς! Περιμένω τις εντυπώσεις σας από την δοκιμή του O-1.0.

Δείτε επίσης

Βασίλης Αναστόπουλος

Ο Βασίλης Αναστόπουλος υπογράφει με την Deceuninck – Quick Step

Βασίλης Αναστόπουλος: η διαδρομή από την SEG Racing Academy στην Deceuninck – Quick Step! O ...

Vuelta

O sir Bradley Wiggins μας δίνει τις προβλέψεις του για τη Vuelta 2019

Ο cycling expert του Eurosport Bradley Wiggins δίνει τα προγνωστικά του για τη Vuelta Νικητής ...

Κώστας Λιβανός

Kώστας Λιβανός: Ο νεαρός Κρητικός γίνεται δύο φορές Παγκόσμιος!

Ο Κώστας Λιβανός στην κορυφή του κόσμου – δύο φορές! Στην πίστα η Ελλάδα έχει ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest