Home | ΝΕΑ | ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ | Tο κατάστημα που θα σας ανεβάσει κατηγορία!

Tο κατάστημα που θα σας ανεβάσει κατηγορία!

Bike Elevated

Σωστό service σημαίνει «by the book», δηλαδή αυτό ακριβώς που προτείνει ο κατασκευαστής, δηλώνει ο Αντρέας Μαντόπουλος, υπογράφοντας τη δημιουργία ενός ‘ανεβασμένου’ ποδηλατικού καταστήματος στην Αθήνα.

Μιλήσαμε με τον Ανδρέα Μαντόπουλο, ιδιοκτήτη και δημιουργό του Bike Elevated ζητώντας του να μας μιλήσει για το νέο του κατάστημα.

 

 | mbike.gr

Bike Elevated: Τι σημαίνει αυτό για σένα;
Το όνομα;… Λοιπόν, παρακολουθώντας διάφορα videos στο internet και συγκεκριμένα κάποια σχετικά με mountain biking στη Γιούτα των ΗΠΑ, μου προκάλεσε ιδιαίτερα θετική εντύπωση το σλόγκαν το οποίο είχαν στην πινακίδα στην αρχή της πολιτείας – όπως συνηθίζεται σε πολλές πολιτείες στις ΗΠΑ – το οποίο ανέφερε χαρακτηριστικά «Life Elevated». Η συγκεκριμένη φράση μου άρεσε πάρα πολύ. Γενικά τρέφω μια συμπάθεια για τη συγκεκριμένη πολιτεία, καθώς η Γιούτα είναι συνδυασμένη στο μυαλό μου με την ορεινή ποδηλασία που ανέκαθεν αποτελούσε μεγάλη μου αγάπη. Επιπλέον, το σλόγκαν μου φάνηκε ιδιαίτερα έξυπνο καθώς θα μπορούσε να έχει διπλή σημασία, μία η οποία αναφέρεται στο αντικειμενικά μεγάλο υψόμετρο στο οποίο οι κάτοικοι της πολιτείας ζουν αλλά και μία στο «ανεβασμένο» επίπεδο ζωής για το οποίο η πολιτεία ήθελε να καυχηθεί! Έτσι λοιπόν το Βike Elevated μπορεί να αναφέρεται τόσο στο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης αλλά και στο ποδήλατο, το οποίο θα αναρτήσουμε στο πάνω μέρος της επιγραφής του καταστήματος.

Περιέγραψέ μας τις κατηγορίες των πελατών που θα ήθελες να έρχονται στο μαγαζί σου;
Να το σκεφτώ…. Νομίζω τα παιδάκια! Μπαίνουν στο κατάστημα, κάνουν το μαγαζί άνω κάτω και αγοράζουν παιδικά ποδήλατα. Αστειεύομαι! Δεν υπάρχει κάποια κατηγορία που θα μπορούσα να ξεχωρίσω. Κάθε πελάτης αποτελεί για μας μια πρόκληση προκειμένου να τον εξυπηρετήσουμε και να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που χρειάζεται, είτε ξεκινά τώρα να κάνει ποδήλατο είτε είναι παλαίμαχος αθλητής.

Ξεκίνησες ως… καταναλωτής, επενδύοντας – απ΄ όσο γνωρίζουμε – … αρκετά σημαντικά ποσά σε πολλά ποδηλατικά καταστήματα. Τι σου έλειπε τότε και πώς καλύπτεις εσύ σήμερα αυτό το κενό στους πελάτες σου.
Αυτό που για μένα έχει την μεγαλύτερη σημασία είναι το σωστό και το άμεσο service. Σωστό σημαίνει με τις «by the book» oδηγίες, αυτά ακριβώς δηλαδή που προτείνει ο κατασκευαστής. Και φυσικά σωστό το οποίο θα είναι και γρήγορο. Αυτό ακριβώς προσπαθούμε να προσφέρουμε. Τόσο για μένα όσο και για την υπόλοιπη ομάδα του Bike Elevated, η αμεσότητα και η ποιότητα του service σε κάθε τύπο προβλήματος παίζουν πρωταρχικό ρόλο. Σκοπός μας είναι να επισκευάζουμε το ποδήλατο αμέσως, ώστε ο ιδιοκτήτης του να το έχει στα χέρια του την ίδια μέρα. Αυτό είναι κάτι το οποίο παλιότερα σαν πελάτης με ταλαιπωρούσε ιδιαιτέρως και ως εκ τούτου ήταν το σημείο στο οποίο το δικό μου κατάστημα ήθελα να ξεχωρίσει! Ακόμα και αν η επισκευή απαιτεί ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν επιτόπου στο κατάστημα, φροντίζουμε να τα προμηθευόμαστε μέσα στις επόμενες δύο ημέρες και προβαίνουμε στην επισκευή αμέσως μόλις τα παραλάβουμε. 

Πόσα χρήματα πιστεύεις ότι πρέπει να επενδύσει κάποιος που θα επιλέξει να ξεκινήσει με το ποδήλατο, αρχικά ως μέσο μετακίνησης.
Για μετακίνηση στην πόλη χρειάζονται 280-320 ευρώ. Αυτά αφορούν ένα ποδήλατο σχεδιασμένο για αστική μετακίνηση. Αν το ποδήλατο είναι αναδιπλούμενο πηγαίνουμε λιγάκι πιο ψηλά. Τότε χρειαζόμαστε 450 περίπου ευρώ, ώστε το ποδήλατο να έχει την ίδια ποιότητα και να είναι απολαυστικό κατά την κίνηση στην πόλη. 

Ποια προτείνεις να είναι η πρώτη αναβάθμιση που θα κάνει κάποιος σε μια κούρσα των 1000 – 1500 ευρώ, ώστε να δει διαφορά;
Αυτό το οποίο θεωρώ πως χρήζει αναβάθμισης, είναι το θέμα της κύλισης. Μια φθηνή αλλά συνάμα ουσιαστική αναβάθμιση μπορεί να είναι τα ελαστικά. Πιο ακριβή αλλά πολύ ουσιαστική αναβάθμιση, η οποία μεταμορφώνει πραγματικά το ποδήλατο, είναι ένα ζεύγος τροχών. 

Ποια διάσταση τροχών ΜΤΒ κρίνεις πως έχει σήμερα μεγαλύτερο ενδιαφέρον και γιατί;
Έχω δοκιμάσει και τους τρεις τύπους τροχών. Κάθε φορμάτ έχει τα καλά του και τα κακά του. Το 29άρι διατηρεί την ταχύτητα και προσφέρει αυξημένη πρόσφυση. Το 26άρι είναι πολύ πιο σβέλτο και άμεσο. Επίσης όταν αλλάζεις από το ένα φόρμα στο άλλο, θα αντιληφθείς αμέσως τις διαφορές. Η επιλογή έχει να κάνει και με το τι θέλει και θεωρεί o καθένας σημαντικό. Η αλήθεια είναι ότι το 27μισάρι είναι μια μέση λύση η οποία συνδυάζει τα καλά των δύο τύπων. Προσωπικά προτιμώ τα 29άρια! Αν έπρεπε να αγοράσω ένα καινούριο MTB θα ήταν οπωσδήποτε 29άρι. 

Εσύ χρησιμοποιείς ποδήλατο; Τι και ποια: Πόσα χιλιόμετρα περίπου κάνεις το μήνα;
Προσπαθώ να κάνω όσο περισσότερο μπορώ. Ανάλογα με τον ελεύθερο χρόνο μπορεί να κάνω συνολικά από 500 μέχρι 800 χιλιόμετρα. Τα ποδήλατά μου… Οδηγώ ένα Scott Addict με τροχούς Tune στον δρόμο. Έχω επίσης ένα single speed Μassi, το οποίο χρησιμοποιώ στην πόλη και τέλος ένα 29άρι Falkenjagd, από τιτάνιο, με σκληρό πιρούνι επίσης από τιτάνιο, το οποίο χρησιμοποιώ στο χώμα.

Δείτε επίσης

Βασίλης Αναστόπουλος

Ο Βασίλης Αναστόπουλος υπογράφει με την Deceuninck – Quick Step

Βασίλης Αναστόπουλος: η διαδρομή από την SEG Racing Academy στην Deceuninck – Quick Step! O ...

Vuelta

O sir Bradley Wiggins μας δίνει τις προβλέψεις του για τη Vuelta 2019

Ο cycling expert του Eurosport Bradley Wiggins δίνει τα προγνωστικά του για τη Vuelta Νικητής ...

Κώστας Λιβανός

Kώστας Λιβανός: Ο νεαρός Κρητικός γίνεται δύο φορές Παγκόσμιος!

Ο Κώστας Λιβανός στην κορυφή του κόσμου – δύο φορές! Στην πίστα η Ελλάδα έχει ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest