Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | E-BIKES | Wisper 906 Alpino

Wisper 906 Alpino

Ένα ολοκληρωμένο e-bike

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΦΩΤΟ: Τίμος Τσιντσικλόγλου

Θα είμαι ειλικρινής! Δε θα υπήρχε η παραμικρή πιθανότητα ένα τέτοιο ποδήλατο να μη με εντυπωσιάσει με την πρώτη ματιά. Αν με ρωτήσει κάποιος γιατί, πραγματικά δε ξέρω τι ακριβώς να απαντήσω, αλλά από την πρώτη στιγμή που το αντίκρισα ήμουν χαρούμενος που θα δοκιμάσω το 906 της Wisper. Είναι ο σχεδιασμός του σκελετού; Οι καμπύλες του; Το χρώμα του; Ο συνδυασμός με το χρώμα των υπόλοιπων περιφεριακών του; Η καφέ δερμάτινη σέλα του; Πέρα από το υπέροχο μεταλλικό λευκό του πάγου χρώμα του, όλα τα υπόλοιπα από μόνα τους δεν αποτελούν κάτι φοβερό. Ο συνδυασμός τους όμως δίνει ένα λιτό και ταυτόχρονα επιβλητικό αποτέλεσμα που θα εντυπωσιάζει, ανεξάρτητα από το αν κάποιος το δει ως ένα e-bike ή ένα απλό συμβατικό ποδήλατο.

 | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ

Η Wisper ιδρύθηκε το 2004 για να κατασκευάσει υψηλής ποιότητας, ηλεκτρικά ποδήλατα. Το 2005 το πρώτο Wisper 905e πρωτότυπο παραδόθηκε. Σκοπός της εταιρίας είναι να κατασκευάζει ποδήλατα που… τσουλάνε καλά, είναι όμορφα και διατηρούν την ποδηλατική αίσθηση ακόμα και όταν ασκείται η ηλεκτρική υποβοήθηση. Το Wisper 905e έχει γίνει ένα από τα πιο σεβαστά ηλεκτρικά ποδήλατα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρία έχει έδρα στην Αγγλία και ο κάθε σκελετός κατασκευάζεται και συγκολείται κάτω από κανόνες αυστηρού ποιοτικού ελέγχου.

Φτάνοντας στο 2010, η Wisper έχει πλέον μία γκάμα από 9 διαφορετικά ποδήλατα για κάθε χρήση και τσέπη, ενώ διαθέτει παράλληλα και δύο τύπους μπαταρίας σαν επιλογή αγοράς. Μία οικονομική, πιο μικρή σε βάρος και χωρητικότητα, άρα και αυτονομία και άλλη μία πιο ακριβή και πιο μεγάλη σε βάρος, χωρητικότητα και αυτονομία.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Ερχόμενος λίγο πιο κοντά στο 906 θα καταλάβει κανείς πως η Wisper, αν και λίγα χρόνια στο χώρο της κατασκευής ποδηλάτων, έχει θέσει τον πήχη ψηλά. Το ποδήλατο της δοκιμής βέβαια είναι ένα από τα πιο πρόσφατα και πολυτελή μοντέλα της. Το αλουμινένιο 6061 και χειροποίητο πλαίσιο, πέρα από τον όμορφο σχεδιασμό του, έχει δεχθεί τρεις επιστρώσεις χρώματος και έχει ψηθεί στο φούρνο. Έχοντας σαν βάση η εταιρία ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα, φρόντισε να εξοπλίσει αυτό το πλαίσιο με πολύ καλά περιφεριακά και να παραδώσει ένα ποδήλατο που όποιος το καβαλάει θα νιώθει τυχερός και περήφανος. Ξεκινώντας από το cockpit του 906, η πρώτη επαφή μαζί του γίνεται μέσω των μεγάλων και πολύ άνετων χειρολαβών του, το χρώμα των οποίων βέβαια δεν επιλέχθηκε καθόλου τυχαία, αφού μαζί με τη δερμάτινη και επίσης άνετη σέλα της Velo, είναι οι μοναδικές καφέ πινελιές πάνω στο ποδήλατο και πραγματικά χαρίζουν ιδιαίτερα στην πολύ καλή εμφάνισή του.

Προκειμένου να έχει ο αναβάτης την καλύτερη δυνατή θέση οδήγησης, η εταιρία χρησιμοποιεί σε όλα τα ποδήλατα τιμόνι riser και ο λαιμός του 906 γίνεται πλήρως ρυθμιζόμενος με το τράβηγμα μίας μόνο ασφάλειας. Στον τομέα της άνεσης συνεισφέρουν η μπροστινή ανάρτηση Magnesium Vita της RST με ρυθμιζόμενη σκληρότητα και δυνατότητα κλειδώματος και η ντίζα σέλας της KS (Kind Shock) διαθέτει ανάρτηση η οποία δουλεύει πολύ καλά και δεν είναι εκεί απλά για να υπάρχει. Στον τομέα της ασφάλειας, το 906 έχει εξοπλιστεί με μηχανικά δισκόφρενα που αποτελούνται από δαγκάνες της Shimano και ειδικές για ηλεκτρικά ποδήλατα μανέτες της Tektro που έχουν αισθητήρα πάνω τους προκειμένου να διακόπτουν τη λειτουργία του κινητήρα και την παροχή υποβοήθησης όταν ο οδηγός πατήσει έστω και λίγο φρένο. Τα ελαστικά της Kenda είναι μία καλή πρώτη επιλογή και διαθέτουν puncture-resistance για να μη σκάει η σαμπρέλα εύκολα, αλλά στο θέμα κρατήματος δε μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις και θα ήταν ένα από τα πρώτα πράγματα που θα αναβάθμιζα. Σε χρήση δρόμου και με νορμάλ ταχύτητα, ο τροχός κομπλάρει πολύ εύκολα κατά το φρενάρισμα, χωρίς αυτό να οφείλεται στα πολύ δυνατά φρένα και κατά το πλάγιασμα στη στροφή δε σου εμπνέουν ιδιαίτερη εμπιστοσύνη με αποτέλεσμα κάποιες φορές να σε αναγκάζουν να κινηθείς πιο αργά απ’ ότι το 906 θα μπορούσε να πάει.

Μιας και πιάσαμε τα αρνητικά, να αναφέρω και το stand το οποίο το βρήκα πολύ κοντό για το 28άρι (700C) 906 και όπως φαίνεται η εταιρία χρησιμοποίησε το ίδιο που προμηθεύει και το μικρότερο 26άρι αδερφό του, το 905. Το 906 όμως είναι μεγαλύτερο και γέρνει πολύ όταν το τοποθετήσουμε στο στήριγμά του και όσες φορές ο δρόμος ή το έδαφος δεν ήταν 100% επίπεδος αντιμετώπισα πρόβλημα μέχρι να μείνει το ποδήλατο όρθιο. Ακόμα και με ένα δυνατό αέρα μπορεί να πέσει κάτω και δεν το συζητάμε για την περίπτωση που υπάρχει κάποιο φορτίο ή τσάντα πάνω στη σχάρα. Το stand λοιπόν θα ήταν η 2η αναβάθμιση που θα έκανα στο 906 και μετά τα λάστιχα και το stand, τρίτο και τελευταίο μείον που βρήκα στο 906 είναι πως, για να αφαιρέσεις την μπαταρία πρέπει να αφαιρέσεις και τη σέλα, κάτι που βέβαια δεν είναι και τόσο τραγικό, αφού υπάρχει quick release και μπρος στα κάλη… λίγους θα απασχολήσει αυτή η έξτρα κίνηση!

Στον τομέα της μετάδοσης η εταιρία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση και έχει εξοπλίσει το 906 με το διάσημο Shimano Alfine 8 Hub, ένα κέντρο με 8 εσωτερικές ταχύτητες, πολύ γρήγορες και ομαλές αλλαγές και πολύ μικρότερη συντήρηση. Εξωτερικά είναι σαν ένα single-speed ποδήλατο και αυτό σημαίνει πως τέρμα πια τα μαυρισμένα δάχτυλα μετά από ένα πέταγμα της αλυσίδας, καθώς αυτό είναι πλέον αδύνατο να γίνει. Το Alfine έχει μικρή σχέση ταχυτήτων αλλά με πολύ μεγάλο εύρος. Πίσω έχει ένα γρανάζι 20 δοντιών αλλά η αίσθηση των ταχυτήτων είναι αντίστοιχη με αυτή μιας 12-38Τ κασέτας. Τον εξοπλισμό του ποδηλάτου συμπληρώνουτα στάνταρ πλέον στα πιο πολλά ποδήλατα φτερά από polycarbonate υλικό, ιδιαίτερα ελαφριά και αθόρυβα, η σχάρα με βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες, η βάση στήριξης για μπουκάλι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω που τροφοδοτούνται από την μπαταρία και ενεργοποιούνται αυτόματα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ

Όπως όλα τα μοντέλα της Wisper, έτσι και το 906 Alpino χρησιμοποιεί το πλέον πιο στάνταρ σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης που εφαρμόζουν οι περισσότερες εταιρίες. Μία μπαταρία στο κέντρο του ποδηλάτου και κάτω από τη σέλα για καλύτερο μοίρασμα του βάρους, μιας και είναι το πιο βαρύ εξάρτημα ενός e-bike, ένας controller ακριβώς κάτω από αυτήν, κινητήρας στο κέντρο του μπροστινού τροχού, ένα display στο τιμόνι για τις απαραίτητες ενδείξεις και ρυθμίσεις καιτέλος όλη η απαραίτητη καλωδίωση που χρειάζεται για να συνεργαστούν αυτά μεταξύ τους. Αξίζει να αναφέρουμε πως σχεδόν όλη η καλωδίωση δρομολογείται μέσα από το πλαίσιο του 906, αφήνοντας απ’ έξω μόνο την ντίζα για το πίσω φρένο και τις αλλαγές ταχυτήτων. Αν είχαν καταφέρει να τα περάσουν και αυτά τα δύο εσωτερικά θα είχαμε ένα ακόμα πιο ωραίο αποτέλεσμα. Όπως είπαμε και στην αρχή, υπάρχουν δύο τύποι μπαταρίας διαθέσιμοι για κάθε ποδήλατο. Ο ένας ονομάζεται «Medium Range» και είναι 36V, 8Ah, 288Wh και ζυγίζει 2.9 κιλά και ο άλλος, «Long Range», είναι 36V, 14Ah, 504Wh και ζυγίζει 4.1 κιλά. Φυσικά η δεύτερη, είναι πιο ακριβή και πιο βαριά. Ο μόνος λόγος για να την επιλέξει κάποιος βέβαια είναι η αυτονομία της και είναι κατά 35 περίπου χιλιόμετρα μεγαλύτερη, αφού η μικρή, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, θα σας δώσει περίπου 50 χιλιόμετρα υποβοηθούμενης οδήγησης και η μεγάλη περίπου 85. Στο πάνω μέρος της μπαταρίας υπάρχει ένα κουμπάκι που όταν το πατήσουμε μπορούμε να δούμε το υπόλοιπο της μπαταρίας και στο ίδιο σημείο υπάρχει και μία χειρολαβή για να αφαιρεθεί η μπαταρία πιο εύκολα.

Ο Controller ή ελεγκτής, είναι το ηλεκτρονικό κύκλωμα που αναλαμβάνει να κάνει όλες τις διεργασίες και να φροντίσει για την εύρυθμη λειτουργία του συνόλου. Ο κινητήρας είναι υψηλής απόδοσης, χωρίς ψύκτρες και πάντα 250 Watt όπως προβλέπουν οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ενώ για άλλες χώρες διατίθεται και με 200 ή 350 Watt. Η οθόνη που βρίσκεται στο αριστερό μέρος του τιμονιού μας δίνει σημαντικές πληροφορίες για το υπόλοιπο μπαταρίας, το πόσο δύναμη ασκεί ο κινητήρας, πόση δύναμη ασκείται στα πετάλια, στιγμιαία ταχύτητα, συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα, χρόνος και απόσταση μιας συγκεκριμένης διαδρομής και ταυτόχρονα η οθόνη μαζί με τα 4 κουμπιά δίπλα της αποτελούν τον τρόπο επικοινωνίας του αναβάτη με τον ελεγκτή και από εκεί μπορούν να πραγματοποιηθούν όλες οι ρυθμίσεις για τις διαφορετικές ενδείξεις της οθόνης και τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα. Πολύ σημαντικό είναι πως η οθόνη είναι κατ’ επιλογήν φωτιζόμενη, άρα είναι χρήσιμη και σε βραδινή οδήγηση και τέλος από την οθόνη μόνο μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες για τυχόν σχετικές βλάβες που μπορεί να προκύψουν στη λειτουργία της ηλεκτρικής υποβοήθησης.

ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Εδώ είναι που το 906 Alpino δίνει ρέστα! Γιατί, όπως και να το κάνουμε, το ποσό που πρέπει κάποιος να δαπανήσει για να το αποκτήσει δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο. Με μία πρώτη ματιά και μία ακόμα πιο κοντινή θα νιώσει καλά γιατί δεν πήρε κάτι ψεύτικο, αντιθέτως έχει κάτι που είναι ιδιαίτερα όμορφο και πολύ ποιοτικό. Όταν όμως θα βρεθεί πάνω στη σέλα του και θα κάνει την πρώτη του βόλτα θα νιώσει ακόμα καλύτερα. Μετά από μία συμβίωση κάποιων ημερών – εβδομάδων, θα είναι πλέον σίγουρος ότι τα χρήματα που ξόδεψε όχι μόνο δεν πήγαν χαμένα, αλλά τον ανταμείβουν στην καθημερινή χρήση και μάλιστα με το παραπάνω.

Το 906 είναι ένα 700C ποδήλατο ή αλλιώς 28άρι. Αυτό το κάνει να έχει πολύ ομαλή και εύκολη κύλιση και ροή. Αναπτύσσει εύκολα μεγάλες ταχύτητες και άνετα μπορεί να τις διατηρήσει και να κινηθεί για πολλή ώρα σε αυτές. Το σημαντικό είναι πως έχει πολύ καλή αίσθηση σαν ποδήλατο ακόμα και με την υποβοήθηση απενεργοποιημένη, παρά τα ολόκληρα 27 κιλά του! Ο σκελετός του είναι αρκετά μεγάλος και σε συνδυασμό με τους 28” τροχούς κάνουν το 906 πολύ άνετο για καθημερινές μεγάλες αποστάσεις, χωρίς όμως να το καθιστούν δυσκίνητο μέσα στην πυκνή κυκλοφορία και τους ρυθμούς μιας πόλης. Είναι ευέλικτο και με τον κινητήρα στο ON θα κινηθεί πολύ γρήγορα, είτε βρίσκεται έξω σε κάποιο επαρχιακό δίκτυο, είτε μπλεγμένο στους πηγμένους δρόμους μιας μεγαλούπολης. Ιδιαίτερα ιδανικό για μεγαλόσωμους ή ψηλούς αναβάτες και άνετο μέχρι και για τους μέτριους. Για κάποιον μικρόσωμο ή μία κοπέλα μέτριου αναστήματος δε θα το πρότεινα. Θα το οδηγήσουν για μία βόλτα αλλά δε θα είναι το όχημα τους για καθημερινή μετακίνηση.

Υπάρχουν δύο τρόποι λειτουργίας ενός e-bike, ο ένας λέγεται «power on demand», δηλαδή δύναμη την ώρα που τη θέλουμε και ο άλλος ονομάζεται «pedelec», όπου ο αναβάτης πεταλάρει και τότε αυτό προσθέτει την έξτρα δύναμη ανάλογα με το
πόσο έχει ρυθμιστεί να δίνει μέσα από συνήθως 3 διαφορετικές επιλογές – modes. Όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Οι πιο πολλές χρησιμοποιούν το δεύτερο τρόπο και μέσα από το display σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξεις ποιο mode προτιμάς ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Εγώ προσωπικά, μέσα από τις μέχρι τώρα δοκιμές, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το να έχεις την επιλογή την ώρα που τη θέλεις και να παίρνεις άμεσα τη δύναμη που χρειάζεσαι με το γύρισμα του γκαζιού στο ένα απ’ τα δύο χέρια είναι το καλύτερο. Γίνεται συνήθεια πολύ εύκολα και δεν έχει καμία σχέση με την αίσθηση του να οδηγείς μηχανή. Εδώ έρχεται η Wisper και το 906 να κάνουν τη διαφορά. Έχει ενσωματωμένες και τις δύο λειτουργίες. Μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε 6 διαφορετικά modes και ταυτόχρονα, σε όποιο mode και να είσαι μπορείς να γυρίσεις το γκάζι στο αριστερό χέρι και να πάρεις όση δύναμη θέλεις εσύ! Μέσα στην πόλη για παράδειγμα και σε πυκνή κίνηση, πολλές φορές είναι ενοχλητικό να έχεις το 100% της δύναμης του κινητήρα και να αναγκάζεσαι να «πέφτεις» συνέχεια στα φρένα επειδή μόλις έχεις επιταχύνει παραπάνω απ’ ότι θα έπρεπε. Αυτό συμβαίνει βέβαια με τα pedelecs. Στο 906 μπορείς να θέσεις τη δύναμη στο 2 ή 3 (από τα 6), να κινείσαι σε νορμάλ ρυθμούς, αλλά το σημαντικό, όταν θελήσεις στιγμιαία περισσότερη δύναμη για μία προσπέραση ή μία εκκίνηση στο φανάρι, μπορείς απλά να ανοίξεις το γκάζι και να πάρεις πολύ περισσότερη δύναμη από αυτή που θα σου έδινε το mode.

Γενικά η αίσθηση που σου δίνει το 906 είναι πως έχει πιο ισχυρό κινητήρα από 250 Watt. Αναπτύσσει πολύ γρήγορα ταχύτητα μέχρι τα 26 με 27 km/h ενώ το εσωτερικό κιβώτιο Alfine της Shimano, με το πολύ μεγάλο εύρος του, θα σε βοηθήσει να πεταλάρεις ακόμα στα 45 km/h. Στις αντίστοιχες συμβατικές κασέτες μετά τα 40km/h συνήθως δεν έχει νόημα να γυρνάς τα πεντάλ, γιατί στην ουσία δεν ασκείς καμία δύναμη πάνω τους. Τέλος, το πιο σημαντικό με το Alfine είναι πως μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα χωρίς να είσαι σε κίνηση, χωρίς να γυρνάνε τα πόδια σου. Δε χρειάζεται να κοιτάς πιο κάτω τι θα συναντήσεις για να ετοιμάσεις την ανάλογη ταχύτητα. Κουμπώνεις την ταχύτητα που θέλεις είτε είσαι σε ανηφόρα είτε βρίσκεσαι σταματημένος στο φανάρι. Ακόμα και από 8η σε 1η και ανάποδα!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Αν και η διάρκεια της δοκιμής ήταν σχετικά σύντομη, ήταν αρκετή για να με πείσει πως το 906 Alpino της Wisper είναι ένα από τα ποδήλατα που θα ήθελα να έχω στο σπίτι μου. Ελάχιστα αρνητικά μπόρεσα να βρω πάνω του, αυτά διορθώνονται με πολύ μικρό κόστος και είναι τόσα πολλά τα υπέρ του που σχεδόν δεν αξίζει κανείς να δώσει σημασία πριν προχωρήσει στην αγορά του. Είναι ένα ολοκληρωμένο ποδήλατο και θα ευχαριστήσει και τον πιο απαιτητικό αναβάτη του. Ιδανικό για κάθε είδους χρήση, θα σε μεταφέρει με ταχύτητα, ασφάλεια και άνεση στον προορισμό σου, ενώ δε θα πει όχι στην πρόκληση της πιο μεγάλης ανηφόρας.

ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ

• Είναι όμορφο και πλούσιο σε εξοπλισμό και ποιότητα.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΩ

• Είναι λίγο ακριβούτσικο…

TEXNIKA XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Κινητήρας:
Ultra high efficiency brushless front wheel drive 250W
Μπαταρία: Lithium Polymer with advanced battery management system (BMS).
Medium range, 36V 8Ah, 288Wh, capacity 2.9kg. Long range, 36V 14Wh, 504Wh, capacity 4.1kg
Φορτιστής: Lithium 120V to 240V input, switchable, dual fused, fan cooled. IntellichargeTM system communicates with BMS, auto stop when fully charged.
Car/boat charger(Optional) Κονσόλα απεικόνισης: Liquid crystal display panel, back lit for night time riding. On screen diagnostics.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Σκελετός:
Hydro formed, hand welded 6061 Alloy T4 and T6 tempered
Χρώμα: Metallic ice white three coats and lacquered, oven hardened
Πιρούνι: Magnesium RST VITA adjustable hydraulic suspension forks with lock out
Στεφάνια: Alexrims 28» x 1.5» DP17 disc
Λάστιχα: Kenda K935 700C 45C puncture resistant with tape and slime
Ακτίνες: 13g stainless steel
Φρένα (Εμπρός): Shimano vented disc brakes
Φρένα (Πίσω): Shimano Alfine vented disc brakes
Μανέτες φρένων: Tektro EL540 comfort electric bike
Ταχύτητες: Shimano Alfine 8 Hub
Λεβιές ταχυτήτων: Shimano Alfine Rapidfire Plus
Δίσκος: 48 tooth alloy
Αλυσίδα: KMC Z51RB rust resistant
Πετάλια: Alloy non-slip MTB
Σέλα: Wisper Sport Classic by Velo
Ντίζα σέλας: Kind shock alloy adjustable suspension
Τιμόνι: Black anodised alloy riser bars with ergo support grips
Λαιμός τιμονιού: Black anodised quick release adjustable height / reach
Στήριγμα: Black anodised alloy
Φωτιστικό σώμα εμπρός: 36V 15W LED automatic super bright from the bike battery
Φωτιστικό σώμα πίσω: LED battery light
Έξτρα εξοπλισμός: polybarbonate λασπωτήρες, σχάρα, βάση για μπουκάλι αλουμινίου, σετ εργαλείων

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη ταχύτητα:
25km/h
Βεληνεκές: 85 km με μπαταρία Long Range
Βάρος: 27 kg με μπαταρία Long Range

ΠΡΑΚΤΙΚΑ

Τιμή:
2300 €
Αντιπρόσωπος: ecycle.gr Τηλ.: 213-0303013

Δείτε επίσης

Nilox X7 Plus: Ένα προσιτό e-Bike

Γενικής χρησιμότητας και αστικού προσανατολισμού!   Ας ξεκινήσουμε με κάποια δεδομένα: πρώτον, ένα ποδήλατο με ...

Bianchi T-Tronik: δεν θέλει πολλά ο άνθρωπος για να είναι χαρούμενος

Bianchi T-Tronik e bikes Η λογική της σειράς Bianchi T-Tronik είναι να απλοποιήσει τη ζωή ...

Ideal Futour 509

Ideal Futour 509: Ιδανική επιλογή

Η σειρά pedelecs της Ideal του 2021 θα είναι εντυπωσιακή Το Ideal Futour αποτελεί από ...

Αφήστε μια απάντηση

Pin It on Pinterest