Home | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | Zυμαρικά με πιπεριές

Zυμαρικά με πιπεριές

Υλικά για 6 μερίδες: 400 γρ. κοφτά, χοντρά ζυμαρικά (π.χ. rotini – βίδες), 2 κόκκινες πιπεριές, 1 σκελίδα σκόρδο, 1 κλωναράκι σέλινο, 2 κουτ. σούπας τριμμένη φρυγανιά, 2 κουτ. σ. πεκορίνο, 6 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση:

• Ζεσταίνετε 4 κ.σούπας ελαιόλαδο σε αντικολλητικό τηγάνι, σοτάρετε το σκόρδο κοπανισμένο, ρίξτε τις πιπεριές, ανακατέψτε και σβήστε τη φωτιά. Αντίστοιχα για τις φρυγανιές με το πιπέρι, με 2 κ σούπας ελαιόλαδο.

• Ντύστε με αλουμινόχαρτο τη λαμαρίνα του φούρνου, βάλτε πάνω τις πιπεριές και ψήστε περίπου για 15 λεπτά, μέχρι να καεί η φλούδα τους, γυρίζοντάς τις συχνά. Αφήστε να κρυώσουν για 15 λεπτά, καθαρίστε τις και κόψτε τις σε λεπτές λωρίδες.

• Ψιλοκόψτε το σέλινο, βράστε τα ζυμαρικά και στραγγίστε τα al dente. Ζεστάνετε τη σάλτσα, ρίξτε τα ζυμαρικά και τα υπόλοιπα υλικά.

Θρεπτικά συστατικά ανά μερίδα (1 ½ φλ.)
Ενέργεια:  443 Kcal
Πρωτεΐνες: 10,9 g
Υδατάνθρακες:  64,5 g
Λίπη: 15,6 g
Φυτικές ίνες: 3,5 g
B12: 0 mg
B6: 0,2 mg
C: 45,1 mg
A: 95,8 RE
E: 2,0 mg
Ca: 32,6 mg
Fe: 3,3 mg

 

Δείτε επίσης

Φτιάξε το δικό σου ενεργειακό ποτό!

Εύκολα και οικονομικά! Το ενεργειακό ποτό είναι απαραίτητο στην ποδηλασία γιατί παρέχει στον οργανισμό ενέργεια ...

Πρωινό pancake με βρώμη και ασπράδια αυγού

Μια εξαιρετική πρόταση για να ξεκινήσουμε δυναμικά την ημέρα μας: pancake βρώμης με ασπράδια αυγού. ...

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Τι να προτιμήσω

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Τι να επιλέξω;

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest