Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | MTB | Santa Cruz Blur LT

Santa Cruz Blur LT

Από τα μονοπάτια των ακτών του Ειρηνικού, στα μονοπάτια των ακτών του Σαρωνικού.Μέχρι τώρα πίστευα ότι απαραίτητη προϋπόθεση και χαρακτηριστικό ενός mountain bike, για να μπορεί να σκαρφαλώνει απότομες κλίσεις, θα έπρεπε να είναι οι μικρές διαδρομές αναρτήσεων και ο μακρύς οριζόντιος.

Αναθεώρησα εντελώς τις απόψεις μου μετά την πρώτη διαδρομή παρέα με το Santa Cruz Blur LT.
Aυτό που μου αρέσει με τη Santa Cruz είναι ότι αντί να μας παρουσιάζει κάθε καλοκαίρι την καινούργια «κολεξιόν» της επόμενης χρονιάς, (πρακτική από την οποία ελάχιστες εταιρείες πλέον ξεφεύγουν) προτιμά να παρουσιάζει κάτι καινούργιο, μόνο όταν το κρίνει αναγκαίο και η χρονική στιγμή της παρουσίασης δεν είναι υποχρεωτικά το καλοκαίρι και οι μεγάλες εκθέσεις, αλλά οποιαδήποτε στιγμή της χρονιάς. Και το κάθε καινούργιο μοντέλο, το οποίο προκύπτει ύστερα από πολύ μελέτη και ατελείωτα χιλιόμετρα δοκιμών των πρωτότυπων κατασκευών από τους ειδικούς (αθλητές και σχεδιαστές), έρχεται να καλύψει πραγματικές ανάγκες και όχι να δημιουργήσει καινούργιες. Και μάλλον αυτή είναι η συνταγή για διαχρονικές κατασκευές πέρα από μόδες, για πλαίσια που έρχονται για να μείνουν. Γι’ αυτό και ένα Superlight του 2001 δε φαίνεται καθόλου παλιό και καθόλου ξεπερασμένο εν έτει 2008. Οπότε ένας καινούργιος ιδιοκτήτης ενός Santa Cruz, δεν υπάρχει περίπτωση 2-3 χρόνια μετά να αισθανθεί ότι το ποδήλατό του είναι πλέον ξεπερασμένο. Ένας από τους λόγους λοιπόν που επιλέχθηκε το Blur LT σαν το ποδήλατο δοκιμών του περιοδικού μας ήταν αυτός. Η διαχρονικότητά του δηλαδή. Εκπλήσσομαι πραγματικά με τη διαπίστωση ότι πρωτοπαρουσιάστηκε από τη Santa Cruz την άνοιξη του 2005 στο φεστιβάλ του Sea Otter, καθώς έχω διαρκώς την αίσθηση ότι πρόκειται για καινούργιο μοντέλο! Ένας άλλος λόγος είναι η δυνατότητα του συγκεκριμένου πλαισίου να φιλοξενεί προς δοκιμή εξαρτήματα διαφορετικών κατηγοριών, από Superlight cross-country έως all mountain.

 | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr

Το Blur LT είναι ένα trail ποδήλατο διπλής ανάρτησης. Προέκυψε από την επιθυμία για αυξημένη διαδρομή ανάρτησης, η οποία επιθυμία εκφράστηκε από τους οπαδούς του Blur XC, το οποίο είναι ένα 4-ιντσο cross-country ποδήλατο με δυνατότητες σε μονοπάτια και υπήρξε ιδιαίτερα δημοφιλές από το 2002 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Έγινε γνωστό για την πολύ καλή συμπεριφορά αλλά και αξιοπιστία, η οποία είναι έτσι κι αλλιώς ένα από τα γνωρίσματα των ποδηλάτων της Santa Cruz.

Το Blur LT λοιπόν είναι κατασκευαστικά ένα ενισχυμένο και αγριεμένο Blur XC. Το υλικό των πολλαπλής διατομής σωλήνων του είναι όπως και στο μικρό του αδερφάκι, αλουμίνιο 6069. Ο οριζόντιος και πλάγιος σωλήνας είναι μεγαλύτερης διαμέτρου και η ένωσή τους με το σωλήνα της κεφαλής ενισχύεται επιδεικτικά, λόγω άλλωστε των μεγαλύτερων δυνάμεων που ασκούνται στο συγκεκριμένο σημείο καθώς το μακρύτερο πιρούνι θα λειτουργήσει σαν μεγαλύτερος μοχλός. Το πίσω τρίγωνο ξεχωρίζει για την ποιότητα κατασκευής του και δηλώνει ακαμψία και στιβαρότητα με τα υπερμεγέθη seatstays και τον επιπλέον στην αριστερή πλευρά σωλήνα ενίσχυσης, το σχήμα του οποίου από μόνο του δηλώνει τη φιλοσοφία του σχεδιασμού της Santa Cruz. Λιτότητα και απλότητα στις γραμμές με την προσοχή στη λεπτομέρεια να μη «φωνάζει» από μακριά, αλλά με σεμνότητα και σοβαρότητα να λειτουργεί προς όφελος της ποιότητας οδήγησης και της διαχρονικότητας. Οι αρθρώσεις της ανάρτησης ακολουθούν φυσικά τη virtual pivot point διάταξη προσφέροντας 2 εκατοστά επιπλέον διαδρομής. 135mm λοιπόν έναντι 115mm του XC.

Παρατηρήστε τον πίνακα με τις γεωμετρίες των Blur LT και XC. Η δομή του είναι τέτοια, ώστε επιτρέπεται η εύκολη σύγκριση διαστάσεων μεταξύ των δύο πλαισίων. Προσέξτε ότι το LT έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μικρότερες γωνίες, στοιχεία που του δίνουν μεγαλύτερη σταθερότητα, καθώς και καλύτερο έλεγχο στις κατηφόρες. Η μεσαία τριβή στο LT βρίσκεται όπως βλέπουμε κατά 13 mm ψηλότερα από το έδαφος. Οι μετρήσεις των παραπάνω έχουν γίνει με πιρούνι διαδρομής 5 ιντσών και ύψους 501 mm από τον άξονα του κέντρου του τροχού έως το επάνω μέρος της κορώνας ακριβώς στη βάση του steerer tube. Η Santa Cruz επισημαίνει ότι ο σκελετός αυτός μπορεί να στηθεί με πιρούνι διαδρομής έως και 160 mm (6,3 ίντσες), για ακόμη πιο extreme καταστάσεις. Παρατηρούμε επίσης ότι μια άλλη σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο πλαισίων, είναι το μήκος του οριζόντιου σωλήνα, όπου στο LT όντας πιο κοντός, τοποθετεί τον αναβάτη σε μία θέση πιο όρθια και μαζεμένη για μεγαλύτερη ευελιξία στα μονοπάτια. Επίσης τα μακρύτερα chainstays, διευκολύνοντας τη μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης δίνουν ταυτόχρονα χώρο για φαρδύτερα ελαστικά, όπου η διάσταση των 2,35 ιντσών φιλοξενείται πολύ άνετα. Επίσης διευκολύνουν την αναρρίχηση του ποδηλάτου μην επιτρέποντάς του να «σουζάρει», καθώς ο κοντύτερος οριζόντιος ρίχνει προς τα πίσω το βάρος του αναβάτη.

Στον κατάλογο της Santa Cruz για το 2008 βλέπουμε ότι παράγεται σε 6 διαφορετικά χρώματα βαφής πούδρας. Λευκό, μαύρο, κυπαρισσί, σκούρο μπλε, πορτοκαλί και χρώμα της άμμου. Αν προτιμούμε την ανοδίωση μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ μαύρου και πορτοκαλί. Και δε θα απογοητευτούμε, αν η προτίμησή μας είναι το βουρτσισμένο και με βερνίκι περασμένο αλουμίνιο. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς πάντως, η Santa Cruz έχει την τάση να προσθέτει ή να αφαιρεί κάποια χρώματα, για αυτό φροντίστε να ενημερωθείτε μέσω του site της εταιρείας ή της εδώ αντιπροσωπείας, προτού προχωρήσετε σε παραγγελία. Το LT του MΒike είναι ανοδιωμένο σε χρώμα πορτοκαλί. Το βασικό πλεονέκτημα της ανοδίωσης, που φάνηκε στις δοκιμές, είναι ότι καθώς το χρώμα γίνεται ένα με το μέταλλο και χτυπήματα από αλυσίδα στο chainstay, πετραδάκια και παντός είδους εισβολείς, αφήνουν το φινίρισμα ανεπηρέαστο. Το οποίο φινίρισμα δεν είναι ακριβώς τέλειο, καθώς σε κάποιες περιοχές των σωλήνων και στις κολλήσεις, η ανοδίωση έχει αφήσει κάποιες πιο σκούρες σκιές. Και ενώ αυτές οι ατέλειες σε κάποιο άλλο πλαίσιο θα με εκνεύριζαν αρκετά, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί στο Blur ασκούν μία επιπλέον γοητεία, πέραν αυτής, που ασκεί η πρωτόγονη απλότητα της σιλουέτας του. Το πλαίσιο φαίνεται συμπαγές, μυώδες και ανάλαφρο ταυτόχρονα. Αν και είμαι πολύ υπέρ του πεντακάθαρου ποδήλατου, το συγκεκριμένο είναι το πρώτο, που προτιμώ βρώμικο και λασπωμένο. Αν το δείτε στημένο στη βιτρίνα ενός καταστήματος σίγουρα δε θα σας εντυπωσιάσει, ιδίως αν βρίσκεται ανάμεσα σε άλλα πιο φανταχτερά «πολυεθνικά» ποδήλατα, καθώς δεν είναι το ποδήλατο που «φωνάζει». Για προσέξτε το όμως στο βουνό στη μέση της βόλτας! Τότε μόνο δείχνει ότι ζωντάνεψε και αναδεικνύει την ομορφιά των γραμμών του, οι οποίες δεν έχουν ανάγκη από πολύχρωμα αυτοκόλλητα, για να τονιστούν. Έχουμε λοιπόν, ελάχιστα graphics με το όνομα της Santa Cruz να φιγουράρει απλοϊκά στον πλάγιο σωλήνα, καθώς η κατασκευή «μιλάει» από μόνη της.

Το αμορτισέρ του πλαισίου είναι το RP23 της FOX μήκους 200mm από στήριξη σε στήριξη, με πιστόνι μήκους 55mm. Λόγω virtual pivot point διάταξης ο λόγος συμπίεσης είναι συνεχώς μεταβαλλόμενος με μέση τιμή 2,45/1. Εκτός του RP23 μπορούμε να παραγγείλουμε το LT μας με την πιο οικονομική λύση του FLOAT R ή και ακόμα και με το σκληροπυρηνικό DHX 5.0 AIR. Και να επισημάνω ότι το υλικό κατασκευής του συνδέσμου, στον οποίο στηρίζεται το κάτω μέρος του αμορτισέρ, είναι το τιτάνιο. Το αριστερό dropout είναι αποσπώμενο και εναλλάξιμο και στηρίζεται στα seat και chainstays με βίδες τιτανίου. Ο σωλήνας της κεφαλής θα φιλοξενήσει στάνταρ εξωτερικά ποτήρια, τα οποία θα πρέπει να υπολογίσουμε στα περαιτέρω έξοδα μας και η εσωτερική του διάμετρος είναι η συνηθισμένη της 1 1/8 της ίντσας. Η δρομολόγηση των καλωδίων γίνεται μέσω των όμορφα κολλημένων οδηγών από τον πιο σύντομο δρόμο. Δεν τους επιτρέπεται ούτε να τρίβουν το πλαίσιο ούτε να λερώνονται εύκολα. Το αριστερό dropout είναι ενιαίο με τη βάση του δισκόφρενου, όπως είναι το σωστό άλλωστε, με αποτέλεσμα να μη συναντήσουμε κανένα πρόβλημα με την τοποθέτηση της δαγκάνας σε σχέση με το δίσκο για το μέγεθος του οποίου, η Santa Cruz προτείνει τα 160 ή τα 185mm. Τονίζω επίσης ότι η συμμετρία του πλαισίου αγγίζει την τελειότητα. Και δεν είναι λίγα τα στραβοκολλημένα επώνυμα και ακριβά πλαίσια, που έχω συναντήσει στο παρελθόν.

Πριν στηθεί το ποδήλατο, παρατήρησα για άλλη μία φορά σε πλαίσιο της Santa Cruz κάτι, που δε μου αρέσει καθόλου για πλαίσιο αυτής της κατηγορίας τιμής και αυτό είναι ότι δεν έχει γίνει facing από το εργοστάσιο ούτε στο σωλήνα της κεφαλής ούτε στο σωλήνα της μεσαίας τριβής. Απ’ ότι έχω διαβάσει και σε αμερικάνικα έντυπα, το facing είναι μία διαδικασία, που η Santa Cruz αφήνει για τα συνεργεία των καταστημάτων. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι τα περισσότερα σοβαρά καταστήματα στην Ελλάδα δυστυχώς, δε διαθέτουν τα απαιτούμενα εργαλεία για τη διαδικασία του facing (κοστίζουν βλέπετε!) δημιουργεί πρόβλημα, για αυτό ζητήστε επίμονα την εφαρμογή άφθονης πάστας μονταρίσματος στα επίμαχα σημεία, έτσι ώστε να αποφευχθούν τουλάχιστον τα τριξίματα.

Ένα βασικό πλεονέκτημα του πλαισίου έναντι του ανταγωνισμού είναι τα ρουλεμάν, που βρίσκονται στις αρθρώσεις, τα οποία είναι πάρα πολύ καλής ποιότητος από την εταιρεία Enduro max και εγγυώνται μεγάλη διάρκεια ζωής. Τα περισσότερα από αυτά μάλιστα καλύπτονται από εξωτερικό καπάκι, το οποίο τα προστατεύει ακόμη περισσότερο. Και μιας και μιλάμε για αρθρώσεις, να σας πω ότι μέσα στο site της η Santa Cruz περιγράφει πολύ απλά και αναλυτικά μαζί με φωτογραφίες, τη διαδικασία λυσίματος, καθαρισμού και λίπανσης των αρθρώσεων, την οποία διαδικασία συνιστά κάθε 6-12 μήνες ή μετά το χειμώνα ή όταν τέλος πάντων ακούσουμε τριξίματα. Η εγγύηση, που δίνει για το πλαίσιο, είναι 2 χρόνια, πέραν των οποίων όμως οτιδήποτε συμβεί, χρεώνεται αρκετά χαμηλά.

Το πλαίσιο ντύθηκε και δοκιμάστηκε με πιρούνι Magura Laurin 130 FCR (διαδρομής 100/130mm), καθώς και με Fox Talas 140mm. Χειριστήρια ταχυτήτων, εκτροχιαστές, κασέττα και αλυσίδα τοποθετήσαμε Shimano Deore XT 2008 και αργότερα για λόγους συγκριτικής δοκιμής Sram X-9. Τροχούς ΧΤ 2008, δισκόφρενα πάλι XT 2008 με δίσκους 185mm, το ίδιο και δισκοβραχίονα. Για cockpit τοποθετήσαμε το carbon σετ oversize (31,8mm) λαιμού και low riser τιμονιού της Pro, τα οποία ταίριαξαν απόλυτα με το χαρακτήρα του ποδηλάτου και μου άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις σε συνεργασία με τα lock-on grips πάλι από την PRO. Το ποδήλατο δοκιμάστηκε με 3 διαφορετικά ζευγάρια ελαστικών. Τα πανάλαφρα cross country Schwalbe Jimmy 2,1, τα κατάλληλα για enduro freeride συρμάτινα, ωστόσο ελαφριά Nokian NBX 2,3 και τέλος τα CST Caballero 2,4 cevlar, τα οποία μοιάζουν περισσότερο με 2,2, είναι πολύ ελαφριά και κατάλληλα για trail/all mountain χρήση. Όλα τα παραπάνω αγκάλιασαν τις superlight σαμπρέλλες της Schwalbe. Συνολικά το βάρος του ποδηλάτου κυμαίνεται περίπου στα 11,8 κιλά και λέω περίπου λόγω των διαφορετικών ελαστικών και σελλών και πεταλιών, που δοκιμάστηκαν σε αυτό. Τέλος πάντων, το ποδήλατο βγήκε αρκετά ελαφρύ για 5ιντσο αλουμινένιο trail bike.

Συμπεριφορά
Κατ’ αρχάς η θέση οδήγησης είναι αρκετά αναπαυτική και καθόλου αγωνιστική, κυρίως λόγω κοντού οριζόντιου σωλήνα. Μετά τις πρώτες πεταλιές αισθάνθηκα ότι το βάρος μου κατανέμεται σωστά και ισόποσα στους δύο τροχούς. Το ποδήλατο «ακούει» στην πεταλιά και φεύγει μπροστά ανάλαφρα, αθόρυβα και χωρίς κανένα δισταγμό. Ακόμα και με τα ελαστικά τα Νokian, τα οποία έχουν αρκετά ογκώδη τακούνια, το ποδήλατο φεύγει πολύ γρήγορα, χωρίς να κουράζει, σαν ένα καλό cross country, με πλεονέκτημα όμως την πολύ μεγάλη σταθερότητα σε δύσκολο έδαφος και τη μεγαλύτερη άνεση για τον αναβάτη. Συνηθισμένες γνωστές διαδρομές των 30-40 χιλιομέτρων γίνονται περίπου στον ίδιο χρόνο, όπως και με το ελαφρύ cross country ποδηλατάκι μου, στο τέλος των οποίων όμως είμαι πολύ πιο ξεκούραστος με το Blur. Μετρώντας χρόνους στην 5 χιλιομέτρων ανάβαση, δεν άργησα πολύ περισσότερο από ότι με το ελαφρύ hardtail μου. Μεγάλη διαφορά λοιπόν με την πλειονότητα των 5ιντσων trail bikes της αγοράς, τα περισσότερα των οποίων κουράζουν λίγο περισσότερο στις ανηφόρες από ότι τα x-country αδερφάκια τους, έχοντας βέβαια πλεονέκτημα στην κατηφόρα και τα μονοπάτια.

Η ανάρτηση τώρα του Blur απορροφά τα πάντα γλυκά, με ελάχιστο bobing, το οποίο εξαφανίζεται τελείως με το pro-pedal του RP23 στην πρώτη σκάλα, η πρόσβαση στο οποίο είναι πολύ εύκολη. Να παρατηρήσω, ότι το «σφίξιμο», που δίνει το propedal στην πρώτη σκάλα, δίνει την ίδια αίσθηση με αυτή της δεύτερης σκάλας στο Yeti 575. Και αυτό φυσικά συμβαίνει λόγω διαφορετικού συστήματος ανάρτησης μεταξύ των δύο πλαισίων. Αυτή λοιπόν την πρώτη σκάλα χρησιμοποιώ στις παρατεταμένες ανηφόρες και μόνο σε αυτές, αν και μεταξύ μας δεν το θεωρώ και τόσο απαραίτητο στο συγκεκριμένο πλαίσιο, το οποίο δείχνει να ξέρει να προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες. Όταν τώρα σηκώνομαι από τη σέλα για ένα σύντομο σπριντ, το πίσω μέρος του ποδηλάτου «ακούει» εντυπωσιακά. Σημειώνω ότι το sag, στο οποίο κατέληξα, είναι το 25% της διαδρομής. Καθώς λοιπόν, κάνω πετάλι σε σχεδόν επίπεδο έδαφος ή έστω μικρής κλίσης ανηφόρα ή κατηφόρα, η μαλακή λειτουργία της ανάρτησης με κρατάει στο ίδιο επίπεδο χωρίς σκαμπανεβάσματα, περνώντας φυσιολογικού μεγέθους και σχήματος πέτρες και εδαφικές ανωμαλίες, οι οποίες, όταν όμως γίνονται έντονες και με απότομες γωνίες, κάνουν την ανάρτηση να αντιδρά λίγο απότομα και με έναν τρόπο πιο «ακατέργαστο» από ότι θα περίμενα. Επίσης, η διαδρομή των 135mm εξαντλείται σχετικά εύκολα, δίνοντας μερικές φορές την αίσθηση μικρότερης διαδρομής. Το μικρότερο sag δεν ήταν η λύση, καθώς μείωσε την ευαισθησία. Όμως, για να πω την αλήθεια, το χαρακτηριστικό αυτό δε με προβλημάτησε και τόσο καθώς τα θετικά στοιχεία υπερέχουν τόσο, που κάτι τέτοιες μικρολεπτομέρειες απλώς χρωματίζουν την προσωπικότητα ενός τέτοιου χειροποίητου πλαισίου, το οποίο ξέχασα να σας πω ότι συνοδεύεται από καρτούλα με σκίτσο πορτραίτου και υπογραφή του ανθρώπου, που το κατασκεύασε.

Εκεί όμως που το ποδήλατο «δίνει ρέστα», είναι στο σκαρφάλωμα. Σαν πραγματικό αγριοκάτσικο, σκαρφαλώνει τοίχους! Πραγματικά έντονες κλίσεις με ρίζες, φυσικά σκαλοπάτια και έδαφος σαθρό γίνονται παιχνιδάκι! Και το σπουδαιότερο, χωρίς χαμήλωμα της διαδρομής του πιρουνιού! Μέχρι τώρα πίστευα πως απαραίτητη προϋπόθεση και χαρακτηριστικό ενός mountain bike, για να μπορεί να ανεβαίνει απότομες κλίσεις, θα πρέπει να είναι ο μακρύς οριζόντιος και η αγωνιστική σκυφτή θέση οδήγησης σε συνδυασμό με πολύ απότομες γωνίες, κοντές διαδρομές αναρτήσεων και έναν πολύ fit αναβάτη. Ε, λοιπόν το LT με έκανε να αναθεωρήσω πολλά από τα παραπάνω.

Στην κατάβαση τώρα το ποδήλατο κινείται ικανοποιητικά, χωρίς όμως να εντυπωσιάζει, προβάλλοντας έναν πιο cross country χαρακτήρα από ότι θα ήθελα, κυρίως λόγω της απότομης για 5ιντσο σύνολο γωνίας των 69,5 μοιρών. Για αυτό λοιπόν, αν είστε πιο καταβατικός τύπος, προτιμήστε για πιρούνι το Fox Talas 36 με τα 160mm maximum διαδρομής, το οποίο στην πιο χαμηλή του σκάλα, θα σκαρφαλώσει το ίδιο καλά με το Talas 32 (140mm maximum διαδρομή) και θα βοηθήσει, ώστε τα αλματάκια, που θα ζητηθούν από το ποδήλατο, να πραγματοποιηθούν με μεγαλύτερη σιγουριά. Πολύ θετικό επίσης είναι ότι η αλυσίδα μένει πολύ ήσυχη, χωρίς συχνά χτυπήματα στα chainstays.

Πεταλάροντας ή φρενάροντας στην κατηφόρα, η πίσω ανάρτηση μένει υποδειγματικά ανεπηρέαστη. Υποδειγματική είναι και η συμπεριφορά του ποδηλάτου στις στροφές, με το χαρακτηριστικό σταθερό πάτημα, που χαρακτηρίζει όλα τα ποδήλατα της Santa Cruz, χωρίς την εμφάνιση δυσάρεστων ξαφνικών εκπλήξεων.

Πρακτικά
Τιμή: 2250 anodized, 2000 powdercoat (όλα με Fox RP23) + 260 ευρώ για DHX 5.0  air.
Αντιπρόσωπος: Axion Traction. Τηλ.: 2310-555850

Γεωμετρία

BLUR XC xtra small

BLUR XC small

BLUR XC medium

BLUR XC larg

BLUR L-T small

BLUR L-T medium

BLUR L-T large

BLUR L-T xtra large

Ωφέλιμο μήκος οριζοντίου

52,1cm

55,4cm

58,4cm

61cm

54,6

57,1cm

59,7cm

62,2cm

Μήκος σωλήνα κεφαλής

8,9cm

8,9cm

9,9cm

10,9cm

9,9cm

10,9cm

13cm

15cm

Γωνία σωλήνα κεφαλής

70.5μοίρες

71μοίρες

71μοίρες

71μοίρες

69.5μοίρες

69.5μοίρες

69.5μοίρες

69.5μοίρες

Μήκος κάθετου σωλήνα

38,1cm

41,4cm

44,5cm

49,5cm

41,9cm

47cm

49,5cm

53,3cm

Γωνία κάθετου σωλήνα

74μοίρες

74μοίρες

73.5μοίρες

73.5μοίρες

72.5μοίρες

72.5μοίρες

72.5μοίρες

72.5μοίρες

Μεταξόνιο

102,1cm

104,6cm

107,7cm

110,2cm

105,9cm

108,5cm

111,3cm

113,8cm

Κέντρο μεσαίας τριβής έως άξονα πίσω τροχού (chainstay length)

42,7c

42,7cm

42,9cm

42,9cm

43,7cm

43,7cm

43,7cm

43,7cm

Ύψος μεσαίας τριβής

32cm

32cm

32,5cm

32,5cm

33,8cm

33,8cm

33,8cm

33,8cm

Ύψος πριν τον καβάλο (standover)

67,6cm

67,6cm

74,2cm

74,9cm

75,4cm

76,7cm

77,2cm

78cm

Διάμετρος ποτηριών

1 1/8 ίντσες

1 1/8 ίντσες

1 1/8 ίντσες

1 1/8 ίντσες

1 1/8 ίντσες

1 1/8 ίντσες

1 1/8 ίντσες

1 1/8 ίντσες

Διάμετρος ντίζας σέλλας

30.9mm

30.9mm

30.9mm

30.9mm

30.9mm

30.9mm

30.9mm

30.9mm

Μήκος κέλυφους μεσαίας τριβής

68mm

68mm

68mm

68mm

68mm

68mm

68mm

68mm

Fox Float RP 23

Βάρος αναβάτη

Πίεση αέρα

Sag

100 Ibs (45.5kg)

100 psi (6.8 bar)

13-18 mm

120 Ibs (54.4 kg)

120 psi (8.3 bar)

13-18 mm

140 Ibs (63.5 kg)

140 psi (9.7 bar)

13-18 mm

160 Ibs (72.6 kg)

160 psi (11.0 bar)

13-18 mm

180 Ibs (81.8 kg)

180 psi (12.4 bar)

13-18 mm

200 Ibs (90.7 kg)

200 psi (13.7 bar)

13-18 mm

220 Ibs (99.8 kg)

220 psi (15.1 bar)

13-18 mm

240 Ibs (108.8 kg)

240 psi (16.5 bar)

13-18 mm

Fox DHX Air 5.0

Βάρος αναβάτη

Πίεση αέρα

Boost Valve

Pro Pedal

Bottom-Out

Rebound

Sag

100 Ibs (45.5 kg)

120 psi (8.3 bar)

75 psi

10 Ret

3.0 Ret

10 Ret

13-18 mm

120 Ibs (54.4 kg)

140 psi (9.7 bar)

75 psi

10 Ret

3.0 Ret

10 Ret

13-18 mm

140 Ibs (63.5 kg)

160 psi (11.0 bar)

75 psi

10 Ret

3.0 Ret

10 Ret

13-18 mm

160 Ιbs (72.6 kg)

180 psi (12.4 bar)

90 psi

10 Ret

3.0 Ret

10 Ret

13-18 mm

180 Ibs (81.8 kg)

200 psi (13.8 bar)

90 psi

10 Ret

2.5 Ret

10 Ret

13-18 mm

200 Ibs (90.7 kg)

220 psi (15.1 bar)

90 psi

10 Ret

2.5 Ret

10 Ret

13-18 mm

220 Ιbs (99.8 kg)

240 psi (16.5 bar)

110 psi

10 Ret

2.5 Ret

10 Ret

13-18 mm

 
Απότον Ανδρέα Μαντόπουλο

Δείτε επίσης

Deore 12sp

Shimano Deore 12sp M6100 – μια 12άρα για όλους!

Το 1×12 τείνει να γίνει μονόδρομος στο ΜΤΒ και η Shimano δεν ήταν δυνατό να ...

scott scale 980 2019

SCOTT Scale 980: με αγωνιστικές καταβολές!

Δοκιμάζουμε το SCOTT Scale 980! To SCOTT Scale 980 κινείται σε… αγωνιστικά μονοπάτια, συνδυάζοντας επιδόσεις ...

KONA Kahuna

Στα «όρια» με το KONA Kahuna 29’’

Ο Κωνσταντίνος Ανδριώτης, πρωταθλητής Ελλάδος στο αγώνισμα ορεινής κατάβασης, πιέζει στα όρια το 29άρι μοντέλο Kahuna της KONA και μας περιγράφει τις εντυπώσεις του.

Αφήστε μια απάντηση

mbike.gr

Pin It on Pinterest