Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | MTB | Steppenwolf Timber

Steppenwolf Timber

Ένα βήμα παραπάνω

Εδώ και μερικά χρόνια οι περισσότεροι κατασκευαστές ποδηλάτων κατασκευάζουν τα ποδήλατά τους σε ασιατικές χώρες, κυρίως στην Ταϊβάν και τώρα τελευταία και στην Κίνα.

Υπάρχουν όμως και κάποιοι λίγοι, οι οποίοι επιμένουν στο να κατασκευάζουν τα ποδήλατά τους στη χώρα «καταγωγής» τους. Από αυτούς οι περισσότεροι όμως απευθύνονται στην «υψηλή» κατηγορία τιμών. Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι οι οποίοι καταφέρνουν να «βάζουν τα γυαλιά» στους ασιάτες συναδέλφους τους, αφού καταφέρνουν να κατασκευάζουν ευρωπαϊκά ποδήλατα τα οποία είναι ποιοτικότατα και ταυτόχρονα ανταγωνιστικά σε τιμές. Μία από αυτές τις εταιρίες είναι η Steppenwolf, η οποία κάνει ακόμα και custom κατασκευές!

Tο μοντέλο που έφτασε στα χέρια μας είναι το Timber Comp, το οποίο είναι το μεσαίο μοντέλο της σειράς Timber. Πρόκειται για ένα ΜΤΒ γενικής χρήσεως το οποίο δείχνει να μπορεί να κάνει τα πάντα!

 | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr

Πλαίσιο
Ο σκελετός του είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο 6061 και έχει πολλαπλές διατομές για μείωση βάρους και παράλληλη αύξηση ακαμψίας. Το παρόν δίνουν βάση για δισκόφρενο και «μάτια» για σχάρες, τα οποία σε συνδυασμό με το ουδέτερο γκρι ματ χρώμα ενισχύουν την πολυμορφικότητα του συγκεκριμένου ποδηλάτου. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής γίνεται αντιληπτή ακόμα και από το μη ειδικό με highlight τις ποιοτικές κολλήσεις. Ας μην ξεχνάμε εξάλλου ότι πρόκειται για χειροποίητο γερμανικό σκελετό.

Περιφερειακά-εξοπλισμός
Το πιρούνι του ποδηλάτου είναι της Marzocchi και πιο συγκεκριμένα το MX ProLo με διαδρομή 100mm και λειτουργία ελατηρίου-αέρος-λαδιού. Διαθέτει ρύθμιση απόσβεσης, επαναφοράς και κλείδωμα. Πρόκειται για ένα πολύ καλό και αξιόπιστο πιρούνι, το οποίο προσφέρει όχι μόνο άνεση και δυνατότητα ρύθμισης για κάθε τερέν αλλά και υψηλή αξιοπιστία που την εγγυάται το «βαρύ» όνομα της Marzocchi.

Ο εξοπλισμός του είναι ποιοτικός και αποτελείται από σύστημα μετάδοσης επιπέδου Shimano Deore (διακοπτάκια αλλαγών, δισκοβραχίονα, κασέτα, αλυσίδα) και Shimano Deore LX (εκτροχιαστές εμπρός και πίσω). Η λειτουργικότητα και η αντοχή των παραπάνω είναι αναμφισβήτητη οπότε μπορούμε να προχωρήσουμε να δούμε και τα υπόλοιπα υποσυστήματα. Το σύστημα πέδησης αναλαμβάνουν υδραυλικά Rim Brakes της Magura και πιο συγκεκριμένα το μοντέλο HS33. Η αίσθηση και η προοδευτικότητά τους εντυπωσιάζουν και δεν πρόκειται να φοβίσουν όπως κάποια δισκόφρενα το νέο χρήστη που μπαίνει στο χώρο των υδραυλικών συστημάτων. Ένα απλό ζευγάρι μεταλλικών πεταλιών συμπληρώνει το όλο σύνολο.

Οι τροχοί πλαισιώνονται σε κέντρα Deore LX με μαύρες ανοδιωμένες ακτίνες και δύπατα στεφάνια. Σίγουρα δεν είναι ο πιο ελαφρύς συνδυασμός αλλά η αντοχή που προσφέρουν αντισταθμίζει το γεγονός αυτό. Τα ελαστικά του ποδηλάτου είναι τα Schwalbe Racing Ralph σε διάσταση 2,10, τα οποία προσφέρουν υψηλή ποιότητα κύλισης και ικανοποιητικό κράτημα σε όλες τις συνθήκες. Για ζόρικες καταστάσεις και ειδικά σε πολύ σαθρό έδαφος ένα Schwalbe Nobby Nic μπροστά με το υπάρχον Racing Ralph πίσω θα ήταν προτιμότερο.

Από άποψη περιφερειακών ο Ritchey έχει βάλει τη σφραγίδα του εξοπλίζοντας το ποδήλατο με ποτήρια, λαιμό, τιμόνι XC rise και παλουκόσελο της σειράς Comp. Η μόνη παρατήρηση που θα θέλαμε να κάνουμε εδώ αφορά το ότι το τιμόνι δεν είναι oversize όπως θα περιμέναμε σε αυτή την κατηγορία τιμής  ποδηλάτου. Η σέλα Viper της Selle Royal είναι πολύ άνετη για την κατηγορία της και δεν κουράζει ακόμα και στα πολλά χιλιόμετρα.

Στην πράξη
Από άποψη συμπεριφοράς το ποδήλατο μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Καταρχήν η θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη και προδιαθέτει τον αναβάτη να θέλει να κάνει περισσότερο ποδήλατο και γιατί όχι να δοκιμάσει να εξαντλήσει τα όρια της αντοχής του. Από άποψη μετάδοσης από την πρώτη κιόλας πετάλια νιώθεις ότι το ποδήλατο «φεύγει» χάρη στη στιβαρότητα του πλαισίου. Η απορροφητικότητα κραδασμών είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα, με αποτέλεσμα το ποδήλατο να μην είναι πολύ κουραστικό ακόμα και σε αρκετά ανώμαλο δρόμο. Στην ανηφόρα η ανάλαφρη αίσθηση παραμένει και το μόνο όριο παραμένει η αντοχή του αναβάτη. Στην κατηφόρα η συμπεριφορά του ποδηλάτου είναι ουδέτερη χάρη στην ήπια γεωμετρία του ποδηλάτου η οποία βοηθά τον αναβάτη να δοκιμάσει να πάει πιο γρήγορα ακόμα και σε «σφιχτά» κομμάτια και μονοπάτια.  

Συμπέρασμα
Σε γενικές γραμμές είτε για χρήση χαλαρής βόλτας, είτε για εισαγωγή σε αγωνιστικό επίπεδο το Timber τα καταφέρνει εξίσου καλά. Ο χειρισμός του είναι απλός αλλά ακριβής και αναμένεται να ικανοποιήσει τους υποψήφιους αναβάτες του. Η τιμή του είναι 1095 ευρώ η οποία κρίνεται καλή, ειδικά αν σκεφτούμε ότι πρόκειται για ένα γερμανικό χειροποίητο ποδήλατο.

Χαρακτηριστικά
ΠΛΑΙΣΙΟ: BETA EXTRALITE 6061 BUTTED
ΠΙΡΟΥΝΙ: MARZOCCHI MX PRO LO
ΔΙΣΚΟΒΡΑΧΙΟΝΑΣ: DEORE 22-32-44
ΝΤΕΡΑΓΙΕ ΕΜΠ.: DEORE LX
ΝΤΕΡΑΓΙΕ ΟΠ.: DEORE LX
ΦΡΕΝΑ: MAGURA HS 33
ΜΑΝΕΤΕΣ: MAGURA HS 33
ΤΙΜΟΝΙ: RITCHEY COMP
ΛΑΙΜΟΣ: RITCHEY COMP
ΝΤΙΖΑ ΣΕΛΑΣ: RITCHEY COMP
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: SCHWALBE RACING RALPH
ΤΡΟΧΟΙ: LX-MACH 1 MX
ΧΡΩΜΑ: ΓΚΡΙ ΜΑΤ

 

Πρακτικά
Tιμή: 1095 ευρώ
Aντιπρόσωπος: Halkidiki sports, τηλ.: 23740-53998

Δείτε επίσης

Deore 12sp

Shimano Deore 12sp M6100 – μια 12άρα για όλους!

Το 1×12 τείνει να γίνει μονόδρομος στο ΜΤΒ και η Shimano δεν ήταν δυνατό να ...

scott scale 980 2019

SCOTT Scale 980: με αγωνιστικές καταβολές!

Δοκιμάζουμε το SCOTT Scale 980! To SCOTT Scale 980 κινείται σε… αγωνιστικά μονοπάτια, συνδυάζοντας επιδόσεις ...

KONA Kahuna

Στα «όρια» με το KONA Kahuna 29’’

Ο Κωνσταντίνος Ανδριώτης, πρωταθλητής Ελλάδος στο αγώνισμα ορεινής κατάβασης, πιέζει στα όρια το 29άρι μοντέλο Kahuna της KONA και μας περιγράφει τις εντυπώσεις του.

Αφήστε μια απάντηση

Pin It on Pinterest