Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | CITY-TREKKING | Ideal Integrator

Ideal Integrator

 Άνετο και σπορ!

Όλο και περισσότεροι κάτοικοι των μεγαλουπόλεων ανακαλύπτουν ότι το ποδήλατο είναι το ιδανικό μέσο για τη μετακίνηση και τη διασκέδασή τους εντός και εκτός της πόλης.

Έτσι, οι κατασκευαστές δημιούργησαν μια νέα κατηγορία ποδηλάτων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άσφαλτο και χώμα με την ίδια ευκολία. Η καλύτερη προσφορά της Ideal, για τους ανήσυχους ποδηλάτες της καθημερινότητας αλλά και της εξερεύνησης, έρχεται με το Integrator το καλύτερο μοντέλο της κατηγορίας Trekking Off Road ή όπως αλλιώς το αποκαλεί η ίδια TOR. 

Tο Integrator υπάρχει αρκετά χρόνια στην γκάμα της Ideal και κάθε χρόνος που περνά βλέπουμε να ενσωματώνεται πάνω του και κάτι νέο. Είναι ένα από τα ποδήλατα με αρκετές πωλήσεις και έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που παρουσιάσαμε μία έκδοση του Integrator. Ας το δούμε αναλυτικά.

Πλαισιο
Ο σκελετός του Integrator είναι κατασκευασμένος από super-light σωλήνες αλουμινίου κράματος 7005, τριπλής διατομής της εταιρίας Kinesis. Έχει υποστεί θερμική κατεργασία Τ4/Τ6 και έχει ενισχυθεί με επιπλέον υλικό στα κρίσιμα σημεία των ενώσεων του οριζόντιου σωλήνα με το κούτελο (μπροστά) και του κάθετου σωλήνα (πίσω). Αξιόλογο είναι ότι τα νύχια και το τελευταίο μέρος του ψαλιδιού είναι ενισχυμένο και φέρει βάση international standard για δισκόφρενο, υποδοχές για σχάρα και βάση για ειδικό stand στο ψαλίδι. Επίσης, υπάρχουν οδηγοί για το καλώδιο του υδραυλικού δισκοφρένου κατά μήκος του διαγώνιου σωλήνα όπως και στον οριζόντιο για την περίπτωση που επιλεγεί υδραυλικό rim-brake. Ο σκελετός τελειοποιείται με τη βαφή του σε ουδέτερο, μαύρο χρώμα και με έντονες αντιθέσεις του λευκού στα γράμματα και γραμμές του κόκκινου δίνοντας πιο σπορ χαρακτήρα. Το ποδήλατο διατίθεται σε μεγέθη από XS – 42 cm έως XXL – 62 cm (μετρημένο από το κέντρο της μεσαίας τριβής έως το τέλος του κάθετου σωλήνα) ώστε να καλύψει όλο το πιθανό εύρος του ύψους των αναβατών.

 | mbike.gr

Εξοπλισμός
Η ανάρτηση που φοράει είναι η RST Vita – RL με 60 χιλιοστά διαδρομή, η οποία διαθέτει ρυθμιστή προφόρτισης και κλείδωμα στο χέρι. Επίσης φέρει βάση για V-brakes και βάση international standard για δισκόφρενα και βάσεις για σχάρες και φτερά. Η ανάρτηση έχει την ικανότητα να ρυθμίζεται από τελείως λειτουργική έως και άκαμπτο πιρούνι μέσω μιας βαλβίδας λαδιού, η οποία ελέγχεται από ένα διακόπτη 6 θέσεων στο τιμόνι. Στις ενδιάμεσες θέσεις η ανάρτηση ρυθμίζεται ως προς την ευαισθησία της συμπίεσης.

Το Integrator φοράει επιλεγμένο περιφερειακό εξοπλισμό της εταιρίας Ritchey σε ποτήρια, λαιμό, τιμόνι και παλουκόσελο. Η σέλα είναι η Freccia της Selle Royal, 157 χιλιοστών σε φάρδος, αρκετά φαρδιά και αναπαυτική, ντυμένη με ειδικό αντιολισθητικό υλικό για να μη γλιστρά ο αναβάτης, η οποία μπορούμε να πούμε ότι είναι ιδανική για την κατηγορία του ποδηλάτου.

Τα καλά περιφερειακά συμπληρώνει το σύστημα μετάδοσης: Καταρχήν ανάπτυξη επιπέδου Deore με τρεις δίσκους (26 / 36 / 48) δοντιών, σε χρώμα μαύρο να ταιριάζει με το ποδήλατο και με αποσπώμενο προστατευτικό για τα μπατζάκια. Μεσαία τριβή Deore M530, αλυσίδα Deore HG-53 και μπροστινός εκτροχιαστής Deore. Ο πίσω εκτροχιαστής είναι ο Deore-XT RD-M772, ο οποίος πλέον καθιστά τις αλλαγές γρήγορες και ακριβείς. Οι τροχοί είναι 700c σε διάμετρο και αποτελούνται από τα κέντρα Deore M530, DT ανοξείδωτες ακτίνες και στεφάνια Exal ZX19. Το πίσω κέντρο έχει σύστημα μετάδοσης με κασέτα και το συγκεκριμένο ποδήλατο έρχεται με την ελεύθερο Deore-HG50 εννέα ταχυτήτων. Μεγάλο βάρος έχει δοθεί στα ελαστικά, τα οποία είναι τα Μarathon Racer της Schwalbe σε διάσταση 700 35C με ειδική ανακλαστική ταινία στο πλαïνό τμήμα του ελαστικού. Το σύνολο του συστήματος της μετάδοσης το συμπληρώνουν τα αλουμινένια, ελαφριά πετάλια που φέρουν και αυτά ανακλαστήρες.

Τα φρένα στο ποδήλατο της δοκιμής είναι τα Shimano Deore-M530, τύπου v-brakes τα οποία είναι αρκετά ισχυρά, ιδίως με τους τροχούς 28 ιντσών, όπως είναι αυτοί του Integrator. Δυστυχώς, το ποδήλατο δεν έρχεται με τροχούς Disk Ready για άμεση αναβάθμιση σε δισκόφρενα. Πάντως αν και v-brakes δίνουν ασφαλές φρενάρισμα και αίσθηση της ασφάλειας στον αναβάτη.

 | mbike.gr

Σε καθε δρομο
Στην πράξη το Integrator κλέβει την καρδιά του αναβάτη από τη στιγμή που θα το πιάσει στα χέρια του. Στιβαρό και αρκετά ελαφρύ ως σύνολο για την κατηγορία του, παθιάζει τον καθένα να κάνει όσο το δυνατόν πιο πολλά χιλιόμετρα μπορεί. Έχει σπορ χαρακτήρα και αυτό φαίνεται με τη θέση οδήγησης, η οποία είναι σχετικά «σκυμμένη» αν κι έχει τιμόνι low rise. Η σέλα από την άλλη μεριά του ποδηλάτου είναι πολύ αναπαυτική. Φαρδιά πίσω για να κάθεται καλά ο αναβάτης και στενή μπροστά για να μην τρίβεται το εσωτερικό των ποδιών στη σέλα κατά το πεταλάρισμα. Περνώντας από τις λακκούβες του δρόμου το ποδήλατο είναι αρκετά αναπαυτικό και απορροφητικό. Με 27 ταχύτητες το Integrator πάει σχεδόν παντού και με αρκετά καλή μετάδοση της δύναμης από τα πόδια στον τροχό, διανύει τις αποστάσεις πολύ εύκολα! Οι αλλαγές του είναι αρκετά ακριβείς αλλά και πολύ απαλές στο χέρι λόγω του mix των σειρών στα διακοπτάκια και τους εκτροχιαστές. Αθόρυβο είναι επίσης και το πίσω ελεύθερο, όταν ο τροχός γυρίζει και δεν κάνει ο αναβάτης πετάλι. Ο χειρισμός και η κατευθυντικότητα μπορούμε να πούμε ότι είναι η κλασική της Ideal. Αρκετά σταθερό στην ευθεία και «καρφώνει» στη στροφή με το γύρισμα του τιμονιού. 

Δείτε επίσης

Yedoo πατίνια

Yedoo Trexx: Τρέξε να το χαρείς!

Ένα εναλλακτικό, μοναδικό πατίνι από την Τσεχία και την Yedoo Η Yedoo είναι μια τσέχικη ...

Kona Coco

Kona Coco: Χάρμα οφθαλμών

Όταν το στιλ συναντά τη λειτουργικότητα Κλείστε τα μάτια και φανταστείτε πως κάνετε ποδήλατο σε ...

Kona Big Dew

Kona Big Dew: Τα κάνει όλα!

Ένα ποδήλατο καθημερινής χρήσης για τα… Σαββατοκύριακα! Η σειρά Dew της Kona αποτελεί μία από ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest