Home | ΤΕΧΝΙΚΑ | ΟΔΗΓΗΣΗ | 7 συμβουλές που σίγουρα… υποτιμάς!

7 συμβουλές που σίγουρα… υποτιμάς!

Τι κι αν είσαι “παλιός”, τι και αν έχεις πρόσφατα ξεκινήσει πιο σοβαρά την ενασχόληση με την ποδηλασία, αυτές οι 7 συμβουλές πολύ συχνά υποτιμώνται! Φρέσκαρε τις και βάλτε τες ψηλά στην λίστα!


1. Καθαριότητα, η μισή αρχοντιά. Κράτα καθαρή και σωστά λιπασμένη την αλυσίδα και τα περιφερειακά της μετάδοσης. Πολλές άστοχες αλλαγές και εκνευριστικοί θόρυβοι μπορούν εύκολα να αποφευχθούν αν προσέχετε την μετάδοσή σας

2. Προσοχή στα χαμηλά. Πλύνε τακτικά το ποδηλατικό κολλάν και χρησιμοποίησε ειδική κρέμα για το chamois η οποία το διατηρεί μαλακά και ελαστικό ώστε να προσαρμόζεται στο σώμα περιορίζοντας τις τριβές και του ερεθισμούς από αυτές.

3. Ανέβασες πίεση; Επένδυσε ( λίγα ευρώ) στην αγορά ενός αξιόπιστου μετρητή της πίεσης των ελαστικών! Πολύ λίγη ή περισσότερη πίεση από την ιδανική μπορεί να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό την συμπεριφορά και την συνολική απόδοση του ποδηλάτου σας. Πειραματιστείτε μερικές φορές λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες που έχουν να κάνουν με το τερέν, το βάρος αλλά και την εποχή. ( Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα, σε περίπτωση που έχετε ιδιαιτέρως αυξημένη πίεση στα ελαστικά της κούρσας σας τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού).

4. Πιάστο καλά. Αντικατέστησε την ταινία τιμονιού ή τις χειρολαβές σου με νέες πιο απορροφητικές οι οποίες θα φροντίσουν ώστε να περνούν λιγότεροι κραδασμοί στα χέρια σας ενώ εσείς κρατάτε το τιμόνι έχοντας ευχάριστη αίσθηση.

5. Αλλού πατάς και αλλού βρίσκεται. Έλεγξε την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα σχαράκια των παπουτσιών ειδικά στα παπούτσια δρόμου. Καθότι είναι κατασκευασμένα από πλαστικό, φθείρονται σχετικά εύκολα με αποτέλεσμα (τα cleats του mtb φθείρονται επίσης).

6. Πίνω και οδηγώ. Το να πίνεις νερό ή ηλεκτρολύτες ενώ οδηγείς είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για να δουλεύει το σώμα σου με τον βέλτιστο τρόπο αποφεύγοντας την αφυδάτωση ειδικά τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει!

7. Τεντώσου! Κάνε διατάσεις μετά το τέλος της βόλτας προπόνησης ώστε να είσαι φρέσκος και όχι πιασμένος την επόμενη μέρα. Όση ώρα ποδηλατείς προσπάθησε να αλλάζεις τακτικά (ανά 20 λεπτά είναι μια χαρά)  την θέση των χεριών στο τιμόνι, να σηκώνεσαι από την σέλα και να στρίβεις αριστερά- δεξιά το κεφάλι σου! 


 

Δείτε επίσης

Σχαράκια: Η σημασία της σωστής ρύθμισης

Κούμπωσε σωστά! Τα σχαράκια ορίζουν τη θέση των ποδιών επάνω στα πετάλια και ο τρόπος ...

4 τρόποι να βελτιώσεις το πεταλάρισμα σου

Καν’ το όπως οι pro! Πόσοι από εμάς δεν έχουμε θαυμάσει – είτε από κοντά, ...

ΚΟΚ και Ποδήλατο: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε!

Διαβάστε όλα τα άρθρα του ΚΟΚ που αφορούν το ποδήλατο

Αφήστε μια απάντηση

mbike.gr

Pin It on Pinterest