Home | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | Aστακομακαρονάδα

Aστακομακαρονάδα

Υλικά για 5 μερίδες: ½ κιλό μακαρόνια, 1 κιλό θαλασσινών, 1 μεγάλο κρεμμύδι, 1 ματσάκι μαϊντανό, 2 μεγάλες πράσινες πιπεριές, 1 καρότο, ½ κιλό τομάτες, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 κ.σ. λευκό, ξηρό κρασί, πιπέρι.

Εκτέλεση:
Βράζετε τα μακαρόνια για 12 λεπτά και τα σουρώνετε, αφήνοντας όμως 2-3 κ.σ. νερό. Ψιλοκόβετε τις πιπεριές, το μαϊντανό και τα θαλασσινά και κρατάτε 5 ολόκληρα για γαρνίρισμα. Πολτοποιείτε το σκόρδο και την ντομάτα, τρίβετε το κρεμμύδι, το καρότο και βράζετε όλα μαζί τα λαχανικά με 1 φλ. νερό, μέχρι να μαλακώσουν. Όταν σωθεί το νερό, προσθέτετε 2 φλ. βραστό νερό, τα θαλασσινά και το ελαιόλαδο και αφήνετε τη σάλτσα να βράσει, μέχρι να αρχίσει να δένει, οπότε προσθέτετε το κρασί και το πιπέρι. Κατεβάζετε από τη φωτιά και ρίχνετε όλη σάλτσα στα μακαρόνια. Σερβίρετε γαρνίροντας με τα ολόκληρα θαλασσινά και φυλλαράκια μαϊντανό.

Θρεπτικά συστατικά ανά μερίδα (1 ½ φλ.)

Ενέργεια:  421 Kcal

Πρωτεΐνες: 23,15 g

Υδατάνθρακες: 68,9 g

Λίπη: 5,3 g

Φυτικές ίνες: 7,44 g

B12: 0,82 mg

B6: 0,32 mg

C: 40 mg

A: 369,37 mg

E: 1,47 mg

Ca: 52,65 mg

Fe: 5,53 mg

Δείτε επίσης

Φτιάξε το δικό σου ενεργειακό ποτό!

Εύκολα και οικονομικά! Το ενεργειακό ποτό είναι απαραίτητο στην ποδηλασία γιατί παρέχει στον οργανισμό ενέργεια ...

Πρωινό pancake με βρώμη και ασπράδια αυγού

Μια εξαιρετική πρόταση για να ξεκινήσουμε δυναμικά την ημέρα μας: pancake βρώμης με ασπράδια αυγού. ...

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Τι να προτιμήσω

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Τι να επιλέξω;

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest