Home | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | Γεμιστά με ρύζι

Γεμιστά με ρύζι

Υλικά για 4 μερίδες:
4 ντομάτες και 4 πιπεριές μέτριες σε μέγεθος, 4 φλ. του καφέ ρύζι γλασέ, 1 μέτρια πατάτα, 1 ματσάκι μαϊντανό, 2 κρεμμύδια, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, πιπέρι.

Εκτέλεση:
-Κόβετε ένα λεπτό καπάκι από τα ζαρζαβατικά, αδειάζετε το περιεχόμενό τους και πολτοποιείστε στο μπλέντερ μόνο το εσωτερικό των ντοματών.
-Τρίβετε το κρεμμύδι, ψιλοκόβετε το μαϊντανό και κόβετε σε πολύ μικρούς κύβους την πατάτα.
-Με ελάχιστο νερό σε ένα κατσαρολάκι βράζετε για λίγο το κρεμμύδι, προσθέτετε το ρύζι, την πατάτα, την πολτοποιημένη ντομάτα και το λάδι και 3 φλ. ζεστό νερό.
-Αφήνετε να σιγοβράσει σε χαμηλή φωτιά μέχρι να σωθεί το νερό.
-Προσθέτετε το πιπέρι και το μαϊντανό, γεμίζετε το μίγμα στις πιπεριές και στις ντομάτες και σκεπάζετε με τα καπάκια τους.
-Τις βάζετε σε ένα ταψάκι, προσθέτετε 1 φλ. νερό και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο για 30 λεπτά περίπου.

Θρεπτικά Συστατικά ανά μερίδα (2 έκαστος)
Ενέργεια (Kcal):
 538
Πρωτεΐνες (g):  11,24
Υδατάνθρακες (g): 104,7
Λίπη (g):  8,76
Φυτικές ίνες (g):  5,36
B12 (mg):  0,00
B6 (mg):  0,32
C (mg):  86,21
A (mg):  188,04
E (mg):  2,45
Ca (mg):  36,62
Fe (mg):  4,91

Δείτε επίσης

Φτιάξε το δικό σου ενεργειακό ποτό!

Εύκολα και οικονομικά! Το ενεργειακό ποτό είναι απαραίτητο στην ποδηλασία γιατί παρέχει στον οργανισμό ενέργεια ...

Πρωινό pancake με βρώμη και ασπράδια αυγού

Μια εξαιρετική πρόταση για να ξεκινήσουμε δυναμικά την ημέρα μας: pancake βρώμης με ασπράδια αυγού. ...

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Τι να προτιμήσω

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Τι να επιλέξω;

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest