Home | FITNESS | ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ | Προσοχή! Υπερθέρμανση!….

Προσοχή! Υπερθέρμανση!….

Συμβουλές για να μην …πάρεις φωτιά ποδηλατώντας στην ζέστη

Με την πρόγνωση του καιρού να προβλέπει αύξηση της θερμοκρασίας τις επόμενες μέρες, η ποδηλασία στον ήλιο μπορεί να γίνει δυσάρεστη και να προκαλέσει κινδύνους!

Αυτές είναι οι συμβουλές για να τους ξεγελάσεις και να απολαύσεις την βόλτα σου!

1. Νωρίς νωρίς!
Προσπάθησε να βγεις για ποδήλατο νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα. Απέφυγε γενικά τις μεσημεριανές ώρες να ποδηλατήσεις, ή στην περίπτωση που η προπόνηση σου είναι πολύωρη, ελαχιστοποίησε τις ώρες που βρίσκονται στο εύρος των 12:00-16:00

2. Το νερό νεράκι
Φρόντισε να είσαι ενυδατωμένος και πάρε μαζί σου 1 παγούρι νερό και 1 παγούρι ηλεκτρολύτες. Το Α και το Ω για να αποφύγεις δυσάρεστες συνέπειες μετά την προπόνηση σε ζεστές συνθήκες είναι η διαρκής ενυδάτωση. Γέμισε ξανά τα μπουκάλια σου μόλις αδειάσουν!

3.  Cool down
Μην διστάσεις να καταβρέχεις το κεφάλι σου όταν νιώθεις την θερμοκρασία να ανεβαίνει! Πρόσεχε μόνο να μην μπερδέψεις  τα παγούρια και ρίξεις πάνω σου από το παγούρι με τους ηλεκτρολύτες. Αν κάνεις το λάθος, τότε οι μύγες και όλα τα συναφή πετούμενα θα σε συνοδεύσουν.

4.  Απόλυτο λευκό!
Δεν είναι τυχαίο ότι η αρχιτεκτονική στις Κυκλάδες επιβάλει το λευκό χρώμα για κάθε τι! Προτίμησε να φορέσεις όσο το δυνατόν πιο ανοιχτόχρωμα ρούχα και αν είναι δυνατόν επίλεξε ένα λευκό σύνολο με αντηλιακή προστασία (ναι, τα τεχνικά ρούχα διαθέτουν αντηλιακή προστασία). Συμπλήρωσε με καλοκαιρινά, λευκά μανίκια στην περίπτωση που δεν θες να έχεις την απόλυτη διχρωμία- σήμα κατατεθέν των ποδηλατών.

5.  Θερμομόνωση!
Βάλε το κράνος στο κεφάλι σου τόσο για να το προστατέψεις από την κακιά στιγμή όσο και από τις ακτίνες του ήλιου! Όσο καλύτερο το κράνος, τόσους περισσότερους αεραγωγούς θα έχει, πράγμα που σημαίνει ότι ο αέρας θα κυκλοφορεί στο εσωτερικό του κράνος με αποτέλεσμα να δροσίζεται το κεφάλι σου.

6. Αλείψου!
Το αντηλιακό δεν είναι μόνο για την παραλία και μην θεωρείς ότι επειδή είσαι πολύ γρήγορος ο ήλιος δεν θα σε προλάβει. Χρησιμοποίησε αντιηλιακή κρέμα με υψηλό δείκτη προστασίας, ανθεκτική στο νερό και τον ιδρώτα και αν πρόκειται η προπόνηση σου να διαρκέσει πάνω από δύο ώρες, βάλε ξανά. Δώσε προσοχή σε σημεία που είναι εκτεθειμένα στο ποδήλατο, όπως ο σβέρκος, τα αυτιά, το πάνω μέρος της παλάμης, οι τετρακέφαλοι και φυσικά το πρόσωπο.

7. Κατέβασε στόρια.
Τα μάτια σου χρειάζονται προστασία επίσης, για αυτό μην φύγεις από το σπίτι χωρίς να φοράς τα γυαλιά σου! Ένα ειδικό σετ γυαλιών ποδηλασίας είναι η καλύτερη επιλογή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ένα μη ποδηλατικό γυαλί δεν θα κάνει δουλειά.

8. Και λίγα ακόμα ψώνια!
Έχε μαζί σου χρήματα καθώς είναι πολύ πιθανό να χρειαστείς να αγοράσεις νερό ή κάποιο αναψυκτικό όταν θα έχεις ξεμείνει! Αν είσαι πάλι στο βουνό, ενημερώσου αν η διαδρομή που κινείσαι διαθέτει πηγές με πόσιμο νερό. Αν όχι τότε, η λύση του σακιδίου με υδροδοχείο είναι μονόδρομος!

9.  Από τον ίσκιο!
Αν έχεις την πολυτέλεια να επιλέξεις την διαδρομή που θα ποδηλατήσεις, επίλεξε αυτή που μπορεί να κινείται σε δασωμένο τερέν ή ακόμα καλύτερα βγες με το Mountain Βike σου στο κοντινό δάσος. Είναι σίγουρο ότι θα είναι πιο δροσερά από ότι στην παραλιακή!

Δείτε επίσης

Θέλεις να δυναμώσεις στο ποδήλατο; Ανέβα σκαλοπάτια!

Το ανέβασμα σκαλοπατιών ενεργοποιεί τους ίδιους μυς με το ποδήλατο, δηλαδή τετρακέφαλους και γλουτιαίους. Αν αυτοί οι μυς είναι δυνατοί, κρίνουν και σε μεγάλο βαθμό την απόδοση, στο συγκεκριμένο άθλημα.

αργό τρέξιμο

Αργό τρέξιμο για ποδηλάτες και τριαθλητές!

Τα πλεονεκτήματα του “αργού” τρεξίματος Ο Στέφανος Φυγετάκης, Καθηγητής Φυσικής Αγωγής και Προπονητής, μας εξηγεί ...

Συμβουλές για αθλητές και αθλούμενους σε καιρό πανδημίας

Για να μη μας καταβάλει ο ιός! Πρακτικές συμβουλές σε αθλητές και προπονητές για την ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest