Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | ROAD | Giant TCR Advanced ISP T-Mobile. Κάνε στην άκρη

Giant TCR Advanced ISP T-Mobile. Κάνε στην άκρη

GIANT TCR ADVANCED

Όταν κάποια ποδήλατα περνούν από δίπλα μας τότε τα κεφάλια γυρ¬νάνε και τα πόδια σταματάνε να στροφάρουν. Ένα TCR Advanced ISP βαμμένο στα χρώματα της T Mοbile περνά από δίπλα.

Η Giant ξεκίνησε πριν από 17 χρό¬νια το πρόγραμμα Formula One. Στόχος της ήταν να δημιουργήσει κορυφαία πλαίσια δρόμου από αν¬θρακονήματα, τα οποία θα συνδύαζαν ακαμψία, χαμηλό βάρος και ποιότητα στην ποδηλασία. Τα δύο πρώτα είναι εύκολα και κατανοητά αλλά το τρίτο είναι κάπως μπερδεμένο. Η Giant εννοεί το συνδυασμό απορροφητικότητας, πλευρικής ακαμψίας και σταθερότητας οδήγησης, που κάνει ένα ποδήλατο «καλό» και θες να ζήσεις μαζί του. Είναι εύκολο να φτιάξεις ένα ποδήλα¬το απίστευτα σκληρό και αγριεμένο, μόνο που θα είναι απίστευτα κουραστικό σε αποστάσεις πάνω από 40-50 χλμ. Μέσα σε αυτά τα χρόνια η Giant έχει τελειοποιήσει το σχεδιασμό των compact πλαισίων, ώστε να επιτυγχάνει τη μαγική συνταγή. Με υλικό επιλογής τα ανθρα¬κονήματα για το συγκεκριμένο μοντέλο έχουμε ένα πλαίσιο σε βάρος γύρω στα 950 γρ. και δυνατότητες από αγώνες επιπέδου Γύρου Γαλλίας μέχρι ξεκούραστες βόλτες κοντά στο σπίτι μας. Το συγκεκριμένο πλαίσιο πετυχαίνει τη χρυσή τομή και η Giant το ξέρει. Μέσα στο πλαίσιο της απώλειας βάρους έχει καταργηθεί το παλουκόσελο και την πρώτη φορά που θα καβαλήσουμε το ποδήλατο θα πρέπει να κό¬ψουμε τον ενσωματωμένο σωλήνα στο σωστό ύψος. Το περιθώριο που έχουμε είναι 2 εκ. για να διαλέξουμε ποια ακριβώς θα είναι η θέση οδήγησής μας.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ
Το set up του ποδηλάτου δε μας αφήνει και πολλά περιθώρια για συζητήσεις και αναλύ¬σεις. Όπου και να κοιτάξουμε στα μηχανικά μέρη θα συναντήσουμε το λογότυπο της τε¬λευταίας Dura Ace με τιμόνι και λαιμό από την Deda. H σέλα είνα πολύ καλή και ελαφριά και τα λάστιχα επίσης. Τα συμβατικά στεφάνια και τα ελαστικά δε θα μας περιορίσουν αύριο σε επιλογές και όσοι θέλουν μπουαγιό θα πρέπει να στραφούν σε ένα δεύτερο ζεύγος τροχών που είναι και το σωστό.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ-ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
Πλαίσιο:
 Giant Advanced FormulaOne Composite
Πιρούνι:  Giant FormulaOne Full Carbon
Δισκοβραχίονας:  Shimano Dura Ace 7800 53/39
Εμπρ. Ντεραγιέ:  Shimano Dura Ace
Οπ. Ντεραγιέ:  Shimano Dura Ace
Φρένα:  Shimano Dura Ace 7800
Μανέτες:  Shimano Dura Ace 7800
Τιμόνι:  Deda Newton Anatomic 31.8mm
Λαιμός: Deda Newton 31.8mm
Σέλα:  Selle Italia SLR Titanium
Ντίζα σέλας:  Integrated Design, με 20 χιλ. ρύθμιση
Ελαστικά: Continental PRIX4000 700x23C
Τροχοί: Shimano Dura Ace WH-7801
Χρώμα: Τ Mobile
Μεγέθη: XS, S, M, L, XL
Βάρος: 7.22 κ.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ
Τιμή:
 5.900 ευρώ
Αντιπρόσωπος: Γ. Θεοτόκης & Υοι ΟΕ.
Τηλ.: 2310-940814

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το TCR Advanced είναι μια από τις περιπτώσεις, όπου δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρί¬σεις με τα συνηθισμένα ποδήλατα. Πρώτον, η τιμή του δε μας το επιτρέπει και δεύτερον, μιλάμε για ένα απο τα καλύτερα ποδήλατα της φετινής χρονιάς. Μπορούμε να το συ¬γκρίνουμε μόνο με τα κορυφαία ποδήλατα άλλων εταιριών, που και πάλι η υποκειμενική κρίση για το τι είναι «καλύτερο» μπορεί να είναι σοβαρή μόνο μετά από πραγματική δο¬κιμή στο δρόμο. Έχοντας οδηγήσει το προηγούμενο μοντέλο, το μόνο που μπορουμε να υποθέσουμε είναι ότι και το ποδήλατο του 2007 θα συμπεριφέρεται απίστευτα, ίσως και καλύτερα. Δηλαδή θα είναι τέλειο.

 

Δείτε επίσης

LOOK 785 HUEZ DISC MBIKE

LOOK 785 Huez Disc: ανηφορίστικο και δισκοφρενάτο!

Το κατακόκκινο LOOK 785 Huez Disc! Δοκιμάζουμε το δισκοφρενάτο LOOK 785 Huez Disc. Ένα μοντέρνο ...

BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεσης και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020! Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους ...

sunn special s3

SUNN Special S3: τόσο μοντέρνο!

Δοκιμάζουμε το SUNN Special S3! Ανάμεσα σε τόσες ποδηλατικές μάρκες και σε ακόμα περισσότερα μοντέλα, ...

Αφήστε μια απάντηση

mbike.gr

Pin It on Pinterest