Home | ΑΓΟΡΑ | MTB | Ποδήλατα | Scott Spark 700 RC
Μετά από τρεις νίκες σε ένα μόνο μήνα, ο Nino απέδειξε την κλάση του οδηγώντας το Scott Spark του γρηγορότερα από τον Julien Absalon της BMC ο οποίος τελικά οδήγησε hardtail, τερματίζοντας πρώτος στον τελευταίο γύρο του παγκοσμίου κυπέλλου στις Γαλλικές Άλπεις. Αν και αρχικά υπήρχε η πληροφορία ότι και ο Julien Αbsalon θα λάβει μέρος οδηγώντας το fully μοντέλο της BMC FS01 εξοπλισμένο με την XTR Di2, τελικά βρέθηκε στην γραμμή εκκίνησης με το hardtail TE01. Αν και δεύτερος στον χθεσινό γύρο, ο Γάλλος Julien κέρδισε τον overall τίτλο του 2014 World Cup Series.

Scott Spark 700 RC

Mε full suspension στην κορυφή του World Cup ο Nino

Μετά από τρεις νίκες σε ένα μόνο μήνα, ο Nino απέδειξε την κλάση του οδηγώντας το Scott Spark του γρηγορότερα από τον Julien Absalon της BMC ο οποίος τελικά οδήγησε hardtail, τερματίζοντας πρώτος στον τελευταίο γύρο του παγκοσμίου κυπέλλου στις Γαλλικές Άλπεις. Αν και αρχικά υπήρχε η πληροφορία ότι και ο Julien Αbsalon θα λάβει μέρος οδηγώντας το fully μοντέλο της BMC FS01 εξοπλισμένο με την XTR Di2, τελικά βρέθηκε στην γραμμή εκκίνησης με το hardtail TE01. Αν και δεύτερος στον χθεσινό γύρο, ο Γάλλος Julien κέρδισε τον overall τίτλο του 2014 World Cup Series.

Με αφορμή την νίκη του Nino Schurter στην τεχνική πίστα στην Meribel της Γαλλίας ας δούμε αναλυτικά το ποδήλατο του Nino. Αν και στις περισσότερες διαδρομές του World Cup ο Νino επιλέγει το 27μισάρι Scale,  μετά την συμμετοχή του στο Cape Epic χθες έκανε ξανά “επίσημη” εμφάνιση στην γραμμή εκκίνησης του World Cup στην Meribel της Γαλλίας με το 27μισάρι fully Spark 700RC. Ο ασταμάτητος Nino οδηγεί το Scott Spark 700 RC σε μια πιο custom εκδοχή, πράγμα απόλυτα αναμενόμενο για τον αθλητή της Scott Odlo. 

Το Spark του Nino μοιράζεται το πλαίσιο με αυτό των μοντέλων παραγωγής. Κατασκευασμένο με τα κορυφαία ανθρακονήματα HMX της Scott το μπροστινό όσο και το πίσω τρίγωνο είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα. Το πλαίσιο χαρακτηρίζεται από την κορυφαία τεχνογνωσία που η Scott κατέχει στο κομμάτι των ανθρακονημάτων ενώ ταυτόχρονα διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που επιτρέπουν να βρίσκεται στην κορυφή του βάθρου. 12άρης άξονας για τον πίσω τροχό και κωνικό κούτελο   για κορυφαία ακαμψία σε νευραλγικά σημεία. 

Όσον αφορά τις αναρτήσεις, ο Nino οδηγεί το Spark του με αναρτήσεις της DT Swiss, εμπρός και πίσω, σημείο στο οποίο το ποδήλατο διαφοροποιείται από την εργοστασιακή έκδοση. Το πίσω αμορτισέρ DT SWISS X 313, είναι κατασκευασμένο επίσης από ανθρακονήματα (εξωτερικό περίβλημα θαλάμου αέρα) με βάρος που δεν ξεπερνά τα 165 γραμμάρια συμπεριλαμβανομένου του διακόπτη που του επιτρέπει να εναλλάσσει την λειτουργία του από απόλυτα κλειδωμένη σε μειωμένης ευαισθησίας και πλήρως ανοιχτή.  Στο μπροστινό μέρος το αμορτισέρ της DT, XMM, επίσης συνεργάζεται με τον διακόπτη Twinloc της Scott ο οποίος ελέγχει ταυτόχρονα την λειτουργία του οπίσθιου και του εμπρόσθιου αμορτισέρ ενώ ταυτόχρονα διατήρει το βάρος όσο τον δυνατόν πιο χαμηλά.

Όσον αφορά την μετάδοση, εδώ τα πράγματα δεν είναι τόσο custom καθώς το ποδήλατο φοράει περιφερειακά της Sram XX1 με κλασικό λεβιεδάκι και όχι περιστροφικό όπως έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Η κασέτα που χρησιμοποιεί είναι 10- 42 ενώ το φύλλο του μπροστινού δισκοβραχίονα διαθέτει 36 δόντια. Τα φρένα ανήκουν επίσης στο γκρουπ εταιρειών Sram και συγκεκριμένα το ποδήλατο φοράει τα Avid XX world cup. 

Όσον αφορά το Cockpit, αυτό φέρει εξολοκλήρου την υπογραφή Ritchey, διαχρονικού partner της ομάδας της Scott. H σειρά WCS έχει την τιμητική της. Σέλα και παλουκόσελο είναι τα μοντέλα WCS streem vector evo ενώ ο λαιμός είναι ο WCS C260 με 6 μοίρες τις οποίες ο Nino “θέλει” αρνητικές. Το τιμόνι με πλάτος 66 εκατοστά είναι το Superlogic επίσης της Ritchey. 

Το πιο “εξωτικό” κομμάτι του ποδηλάτου του Nino το οποίο χρησιμοποιεί και στο hardtail του, είναι οι τροχοί και τα ελαστικά. Ο Ελβετός αθλητής επιλέγει να τρέχει στους αγώνες με  χειροποίητα tubular ελαστικά κατασκευής της Dugast, (εταιρείας που ειδικεύτεται στην κατασκευή χειροποίητων ελαστικών tubulars από το 1972) τα οποία κολλούν πάνω στα carbon στεφάνια των 27μισάρηδων τροχών DT Swiss XRC 1250.

 

Η χθεσινή επιλογή του Nino να λάβει μέρος με full suspension και η ευκολία και η ταχύτητα με την οποία κινούνταν στα κατηφορικά κομμάτια και τα rockgardens αποδεικνύουν πώς τα fullies υπερέχουν ακόμα και σε αγωνιστικές συνθήκες όταν τα τεχνικά περάσματα είναι απαιτητικά! 

Δείτε επίσης

SCOTT Spark RC Cape Epic

Το SCOTT Spark RC που κέρδισε το Cape Epic

Το αγωνιστικό SCOTT Spark RC Cape Epic! Με μία ειδική έκδοση του Scott Spark RC, ...

Cannondale F-Si

Cannondale F-Si Throwback: «Ξυπνάει» ένδοξες μνήμες!

«Throwback» στη δεκαετία του ’90 Με ρετρό διάθεση, η Cannondale δημιούργησε – σε πολύ περιορισμένο ...

ποδήλατα

Τα πιο ποθητά ποδήλατα του 2019 ανά κατηγορία

11 ποδήλατα που «καίνε»! To MBike επιλέγει τα πιο ποθητά, κατά τη γνώμη και το ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest