Το «ιπτάμενο» Ridley Flying Moustache!
Κατακόκκινο, στημένο στην εντέλεια και ταχύτατο, το Ridley Flying Moustache βοήθησε τον Victor Campenaerts ώστε να γράψει νέο Ρεκόρ Ώρας.
Σε μία τόσο δύσκολη προσπάθεια, το να «κλέψεις» τον τίτλο από τον Sir Wiggins και να σπάσεις το φράγμα των 55χλμ. και η παραμικρή λεπτομέρεια είναι ικανή από μόνη της να κάνει τη διαφορά.Τόσο η επιλογή του πλαισίου και των περιφερειακών, όσο και του τεχνικού εξοπλισμού, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην απόδοση. Όσο καλά λοιπόν δούλεψε τις λεπτομέρειες στο κομμάτι της προετοιμασίας και της φυσικής του κατάστασης ο Campenaerts, άλλο τόσο δούλεψαν οι μηχανικοί το στήσιμο του ποδηλάτου.
To πλαίσιο της Ridley
Το ιδιαίτερο όνομα, Flying Moustache του πλαισίου Arena TT, προήλθε μετά από διαγωνισμό της βελγικής ιστοσελίδας sporza.be, στον οποίο ψήφισαν χιλιάδες Βέλγοι.
Στο downtube του πλαισίου ξεχωρίζει η εφαρμογή της τεχνολογίας F-Surface Plus, η οποία εφαρμόζεται σε όλα τα aero πλαίσια της Ridley. Η εφαρμογή της δημιουργεί μία ιδιαίτερη υφή στην επιφάνεια – παρόμοια με τις αυλακώσεις σε μία μπάλα του γκολφ – σε στρατηγικές θέσεις για μειωμένη αντίσταση του ανέμου. Αυτές οι αυλακώσεις επιτρέπουν στη ροή του αέρα να ακολουθεί καλύτερα το σχήμα του σωλήνα, βελτιώνοντας σημαντικά την αεροδυναμική απόδοση.
Το custom κόκπιτ
Οι αερόμπαρες είναι χωρίς αμφιβολία το πιο αξιοσημείωτο τμήμα του Ridley Flying Moustache. Αποτελούν ακριβές αντίγραφο των χεριών του Campenaerts.
Αυτή η διαδικασία ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2018, όταν ο Victor ήταν νέος στην ομάδα της Lotto-Soudal και πρόθυμος να δοκιμάσει αυτή τη νέα τεχνολογία. Οι μηχανικοί της Ridley μπόρεσαν να δημιουργήσουν ένα καλούπι του αριστερού και του δεξιού χεριού του, από το σημείο του αγκώνα μέχρι τις λαβές των επεκτάσεων. Στη συνέχεια, αυτό αντιγράφτηκε σε έκδοση carbon.
Το τελικό αποτέλεσμα πήρε την έγκριση της UCI και ο 27χρονος βέλγος αναβάτης χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τις αερόμοπαρες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ITT στο Ίνσμπρουκ πέρυσι, όπου πήρε το χάλκινο μετάλλιο.
Ένα άλλο αξιόλογο τμήμα του ποδηλάτου είναι το τιμόνι του οποίου το φάρδος ανέρχεται μόλις στα 33εκ. Ο Campenaerts το επίλεξε για χάρη της αεροδυναμικής, καθώς θα έμενε πιασμένος σε αυτό μόνο στα πρώτα 15 δευτερόλεπτα της προσπάθειάς του. Τα επόμενα 59 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα θα είχε τα χέρια στηριγμένα στις αερόμπαρες.
Η μετάδοση
Ο Campenaerts πήγε στο Μεξικό παίρνοντας μαζί του έξι δίσκους (από 58 μέχρι 63 δόντια) και 6 γρανάζια (13 μέχρι 18 δόντια). Πριν την επίσημη προσπάθεια είχε δοκιμάσει εκτενέστερα δύο πατήματα (63×15 και 59×14), χωρίς ακόμα να έχει ανακοινωθεί πιο πάτημα τελικά επίλεξε.
Ο δισκοβραχίονας της Campagnolo είναι εξοπλισμένος με powermeter της SRM και πετάλια LOOK Keo Blade 20.
Οι τροχοί
Εξαιρετικά σημαντική ήταν η επιλογή των τροχών όπως και των ελαστικών που θα εξόπλιζαν το Ridley Flying Moustahce.
Το εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα έφεραν εις πέρας οι κλειστοί carbon τροχοί Campagnolo Ghibli, με χειροποίητα tubular ελαστικά της Vittoria και κεραμικά ρουλεμάν της C-Bear.