Home | Αρχική | O Tony Martin επιλέγει clincher

O Tony Martin επιλέγει clincher

Κάνουν τη διαφορά!

Ο πανίσχυρος Tony Martin, ή «panzerwagen» για το πελοτόν, κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ατομικής χρονομέτρησης της UCI για το 2016, πάνω σε τροχούς και ελαστικά clincher.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ειδικών της Specialized, τα ελαστικά clincher είναι πιο γρήγορα από τα tubular. Το μεγάλο τους πλεονέκτημα εντοπίζεται στο κομμάτι της αεροδυναμικής απόδοσης.
Τα πλαϊνά τοιχώματα των ελαστικών clincher ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τα πλαϊνά των στεφανιών, δημιουργώντας πιο αεροδυναμική επιφάνεια, συγκριτικά με τα tubular που παίρνουν πιο κυκλική μορφή και επηρεάζουν αρνητικά την ομαλή ροή του αέρα.

Ο Martin αγωνίστηκε με τροχούς HED Jet Disc Plus πίσω και Roval CLX 64 μπροστά. Στα ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν τα clincher Turbo Cotton της Specialized.

Μπροστά, για την βελτίωση της αεροδυναμικής επιλέχθηκε 24αρι ελαστικό που εφάπτεται ιδανικά με τον τροχό της Roval. Πίσω, επειδή ο στροβιλισμός του αέρα είναι, εκ των πραγμάτων, εντονότερος, επιλέχθηκε φαρδύτερο 26άρι ελαστικό, το οποίο «κερδίζει» όμως σε αντίσταση κύλισης.

Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Tony Martin ανέβηκε στο βάθρο, «χρονομετρώντας» με ελαστικά clincher. Το 2013 είχε κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα ΤΤ χρησιμοποιώντας carbon clincher τροχούς της Zipp και ελαστικά της Specialized.

Δείτε επίσης

Κινούμαι ηλεκτρικά: Η Γενική Γραμματέας του ΥΠΕΝ κ. Αλεξάνδρα Σδούκου μας δίνει όλες τις πληροφορίες

Κινούμαι ηλεκτρικά: Η πλατφόρμα άνοιξε Ποιός καταλληλότερος για να μας δώσει όλες τις πληροφορίες σχετικά ...

Χρυσικόπουλος

Σπύρος Χρυσικόπουλος: Αθλητής υπερ-αποστάσεων

Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος μιλάει στον MBike για υπεραποστάσεις Πώς αποφασίζει την επόμενη περιπέτειά του ένας ...

«Κινούμαι Ηλεκτρικά» – Ανοίγει η πλατφόρμα της επιδότησης

Από τις 7 Αυγούστου η δυνατότητα αγοράς ή μίσθωσης ηλεκτρικών οχημάτων Στις 24 Αυγούστου ανοίγει ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest