Home | ΑΓΟΡΑ | Δοκιμάζουμε πρώτοι το LOOK 785 HUEZ RS

Δοκιμάζουμε πρώτοι το LOOK 785 HUEZ RS

«Ride your dream»

Το θρυλικό Alpe d’Huez επέλεξε η γαλλική εταιρεία για την παρουσίαση του νέου της «ανηφορίστικου» μοντέλου Look 785 HUEZ RS. To MBike φυσικά ήταν εκεί για να το δοκιμάσει!

Το καινούργιο μοντέλο Look 785 HUEZ RS ανοίγει νέα σελίδα στην πορεία της γαλλικής εταιρείας, της οποίας το τιμόνι, από τον Σεπτέμβριο του 2016, βρίσκεται σε ιταλικά χέρια.

Ο νέος CEO της εταιρείας, Federico Musi, παθιασμένος ποδηλάτης ο ίδιος, είναι ενθουσιασμένος με την τεχνογνωσία των μηχανικών της γαλλικής εταιρείας στον τομέα του carbon και σκοπεύει να αναπτύξει νέα προϊόντα που θα αναδείξουν το «know how» της γαλλικής εταιρείας και θα προσελκύσουν καινούργιους πελάτες.

Το πρώτο δημιούργημα της νέας στρατηγικής της LOOK είναι το μοντέλο 785 HUEZ RS. Βασικός στόχος των μηχανικών της γαλλικής εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός πανάλαφρου ποδηλάτου που να αποδίδει εξαιρετικά στις ανηφόρες και το οποίο θα αποτελέσει το «όπλο» της επαγγελματικής ομάδας Fortuneo στο φετινό TDF.

Η ονομασία του νέου μοντέλου φανερώνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της εταιρείας. Το αρχικό 7 υποδηλώνει πως το μοντέλο ανήκει στην κατηγορία δρόμου, το Huez αναφέρεται στη νίκη του Bernard Hinault το 1986 στο Alpe d’ Huez με το πρώτο carbon πλαίσιο δρόμου της LOOK και το RS στη χρήση υλικού carbon ultra high modulus.

Σχεδιαστικά το πλαίσιο διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, με τις γνωστές καινοτομίες να απουσιάζουν.

Οι σχεδιαστές επέλεξαν καθαρές «double diamond» γραμμές, με συμβατικό 27.2 χιλιοστών παλουκόσελο, συμβατικό λαιμό 1-1/8» και συμβατικά ποτήρια και φρένα.

 

Η καινοτομία βρίσκεται στο εσωτερικό του πλαισίου και του πιρουνιού. Όλη η μελέτη έγινε στην επιλογή του σχήματος των σωλήνων, του υλικού και της τοποθέτησης των φύλλων carbon.
Οι μηχανικοί της LOOK μελέτησαν όλα τα σχήματα σωλήνων που χρησιμοποιούν ανταγωνιστικές εταιρείες για να καταλήξουν σε αυτό που ανακαλούν Optimized inertia section.

Κάθε σωλήνας του πλαισίου διαθέτει διαφορετικό σχήμα και διαφορετικό πάχος.

Σημαντική μελέτη έχει γίνει και στην επιλογή του υλικού, καθώς οι ιδιότητες του καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη συμπεριφορά του πλαισίου.

Είναι αξιοσημείωτο πως για την κατασκευή του πλαισίου RS χρησιμοποιούνται 260 φύλλα carbon διαφορετικής ακαμψίας (12T, 24T, 30T, 46T, 90T) και 90 φύλλα για το πιρούνι.
Όσο περισσότερα είναι τα φύλλα του carbon τόσο περισσότερες είναι και οι επιλογές τοποθέτησής τους. Οι σωλήνες κατασκευάζονται από  7 μέχρι 10 φύλλα carbon ενώ σε σημαντικά σημεία του πλαισίου, όπως η περιοχή της μεσαίας τριβής, φτάνουν τα 20, για τη διατήρηση της ακαμψίας σε υψηλά επίπεδα και τη μέγιστη μεταφορά της δύναμης.

Γεωμετρικά, το πλαίσιο ακολουθεί τη δοκιμασμένη συνταγή του μοντέλου 795 Aerolight.

Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός αγωνιστικού πλαισίου που ζυγίζει μόλις 730γρ., συν 280γρ. για το πιρούνι. Το καλύτερο όλων είναι πως το πλαίσιο συνοδεύεται από εγγύηση «εφ’ όρου ζωής»!

Το νέο πλαίσιο Look 785 HUEZ RS θα είναι διαθέσιμο σε 4 εκδόσεις. Η κορυφαία έκδοση αποτελεί replica της ομάδας Fortuneo και είναι η μοναδική που εξοπλίζεται με μεσαία τριβή BB65 και δίσκο βραχίονα ZED 2. Το βάρος της ανέρχεται μόλις στα 5.900γρ., με τροχούς carbon tubular της Corima και ηλεκτρονική σειρά Sram Red eTap.

Στις υπόλοιπες εκδόσεις η μεσαία τριβή είναι τύπου Shimano press fit.

Εκτός από την κορυφαία έκδοση RS το πλαίσιο είναι διαθέσιμο και σε απλή έκδοση της οποίας το βάρος ανέρχεται στα 990γρ. για το πλαίσιο και στα 350γρ. για το πιρούνι. Η βασική διαφορά της απλής έκδοσης από την RS είναι η απουσία υλικού carbon ultra high modulus και η διαφορετική τοποθέτηση λιγότερων φύλλων carbon, με αρνητικό αντίκτυπο στο βάρος.

Εμείς, έχουμε στα χέρια μας για δοκιμή την replica της ομάδας Fortuneo και μόλις συνέλθουμε από τη ζαλάδα των 21 hairpins της ανάβασης του Alpe d’Huez θα σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας για την απόδοση του ποδηλάτου.
Stay tuned!

Δείτε επίσης

Κινούμαι ηλεκτρικά: Η Γενική Γραμματέας του ΥΠΕΝ κ. Αλεξάνδρα Σδούκου μας δίνει όλες τις πληροφορίες

Κινούμαι ηλεκτρικά: Η πλατφόρμα άνοιξε Ποιός καταλληλότερος για να μας δώσει όλες τις πληροφορίες σχετικά ...

Χρυσικόπουλος

Σπύρος Χρυσικόπουλος: Αθλητής υπερ-αποστάσεων

Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος μιλάει στον MBike για υπεραποστάσεις Πώς αποφασίζει την επόμενη περιπέτειά του ένας ...

«Κινούμαι Ηλεκτρικά» – Ανοίγει η πλατφόρμα της επιδότησης

Από τις 7 Αυγούστου η δυνατότητα αγοράς ή μίσθωσης ηλεκτρικών οχημάτων Στις 24 Αυγούστου ανοίγει ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest