Home | Αρχική | Ρυθμίζοντας την Di2 σε τρία απλά βήματα

Ρυθμίζοντας την Di2 σε τρία απλά βήματα

H ρύθμιση της ηλεκτρονικής σειράς είναι απλούστερη απ’ όσο μπορούσατε να φανταστείτε

Πώς να ρυθμίσετε την Shimano Di2 μόνο με ένα Allen Key 2mm σε 3 απλά βήματα

Βήμα πρώτο
Πρώτα ξεκινήστε με τη ρύθμιση του οπίσθιου σασμάν. Τοποθετήστε – ενεργοποιώντας το οπίσθιο σασμάν – την αλυσίδα στη μεσαία ταχύτητα της κασέτας.  Στη συνέχεια κρατήστε πατημένο το κουμπάκι στο junction box, έως ότου ανάψει το κόκκινο φωτάκι (βλέπε φωτό). Πατώντας τα σχετικά κουμπιά στη δεξιά λεβιεδομανέτα, ευθυγραμμίστε με μικροδιορθώσεις την αλυσίδα με τα γρανάζια (βλέπε φωτό). Μόλις βεβαιωθείτε πως η αλυσίδα είναι ευθυγραμμισμένη, κρατήστε πατημένο το κουμπάκι στο junction box έως ότου σβήσει το κόκκινο φωτάκι για να αποθηκεύσετε τη ρύθμιση.

Βήμα δεύτερο
Ενεργοποιώντας το οπίσθιο σασμάν, επιλέξτε την πρώτη ταχύτητα στην κασέτα. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να ρυθμίσετε τη βίδα που ρυθμίζει τα όρια του σασμάν για να μη μετακινηθεί σε καμία περίπτωση η αλυσίδα στις ακτίνες του τροχού. Σφίξτε την low limit βίδα με το allen μέχρι να κάνει επαφή και ξεσφίξτε μισή στροφή (βλέπε φωτό). Στη συνέχεια, επιλέξτε την τελευταία ταχύτητα στην κασέτα και επαναλάβετε τη διαδικασία σφίγγοντας αυτή τη φορά την high limit βίδα (βλέπε φωτό).

Βήμα τρίτο
Τοποθετήστε την αλυσίδα στο μικρό δίσκο της πεταλιέρας και στην πρώτη ταχύτητα της κασέτας. Πρώτα σφίξτε την support bolt έως ότου η εξωτερική γλίστρα του σασμάν να ευθυγραμμιστεί με τον μεγάλο δίσκο της πεταλιέρας (βλέπε φωτό). Βεβαιωθείτε ότι η βίδα δεν έρχεται κατευθείαν σε επαφή με το πλαίσιο. Χρησιμοποιείστε το ειδικό μεταλλικό αυτοκόλλητο λαμάκι εάν χρειάζεται. Σε περίπτωση που το πλαίσιο δεν έχει βάση direct mount, όπως το εικονιζόμενο, τότε η ρύθμιση της support bolt είναι περιττή. Τώρα, σφίξτε ή ξεσφίξτε την low limit βίδα του εμπρόσθιου σασμάν, έως ότου η εσωτερική γλίστρα του να μην ξύνει στην αλυσίδα κατά το πεταλάρισμα (βλέπε φωτό). Στη συνέχεια, τοποθετήστε την αλυσίδα στο μεγάλο δίσκο της πεταλιέρας και στην τελευταία ταχύτητα της κασέτας και σφίξτε ή ξεσφίξτε την high limit βίδα του εμπρόσθιου σασμάν, έως ότου η εξωτερική γλίστρα του να μην ξύνει στην αλυσίδα κατά το πεταλάρισμα (βλέπε φωτό).

Δείτε επίσης

BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεση και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020! Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους ...

Ο Thomas De Gent πρωταγωνίστησε στο 8ο εταπ του TDF

Ο Thomas De Gent Lotto-Soudal, διεκδίκησε μία επική νίκη στο 8ο ετάπ του Tour de ...

Ο Dylan Groenewegen, εκπληκτικός νικητής του 7ου εταπ του TDF

Ο Dylan Groenewegen, Jumbo – Visma, κέρδισε το 7ο ετάπ αποδεικνύοντας πόσο δυνατός είναι κάνοντας ένα ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest