Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | ROAD | Fuji Altamira SL

Fuji Altamira SL

H FUJI είναι μια από τις παλαιότερες εταιρείες κατασκευής ποδηλάτων, καθώς η ιστορία της ξεκινά το 1899, οπότε και ιδρύθηκε στην Ιαπωνία με γνώμονα τρεις βασικές αρχές που τη χαρακτηρίζουν μέχρι και σήμερα:

Η δύναμη, η μακρόχρονη «κληρονομιά» της εταιρείας και το πάθος της για επιδόσεις –σε συνδυασμό με τη στενή συνεργασία με κορυφαίους αθλητές στην πορεία του χρόνου– είναι τα στοιχεία-βασικές αρχές που διασφαλίζουν τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της της εταιρείας.

Η επιλογή του ονόματος Fuji, από το ομώνυμο ιαπωνικό βουνό, αποτελεί σύμβολο δύναμης και αντοχής, αντιπροσωπεύοντας την εταιρεία έως σήμερα, 100 και πλέον χρόνια από την ίδρυσή της.

Το «άνοιγμα» της εταιρείας σε αγώνες και η στενή συνεργασία της με επαγγελματίες αθλητές ξεκινά το 1920 με την πρώτη ιαπωνική εμφάνιση σε Ολυμπιακούς αγώνες και συνεχίζει  με τη χορηγία της πρώτης αμερικανικής Αγωνιστικής Ομάδας  Ποδηλασίας Δρόμου Γυναικών, το 1970. Οι νίκες και οι διακρίσεις της εταιρείας, από τη στιγμή ίδρυσής της έως και σήμερα, είναι αρκετές. Ωστόσο, η νίκη που ενίσχυσε περαιτέρω την εικόνα της εταιρείας είναι αυτή του Γύρου Ισπανίας από τον Juan Jose Cobo το 2011.

Το Altamira είναι το ποδήλατο που κέρδισε το Vuelta a España και αποτελεί τη «ναυαρχίδα» της εταιρείας. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα τελευταίας τεχνολογίας, με τις πλέον εξελιγμένες μεθόδους κατεργασίας και συγκόλλησης των ινών άνθρακα, έτσι ώστε να εκλείπουν πλήρως οι ασυνέχειες στη δομή των ινών, όπως και η υπερβολική χρήση ρητίνης που επιδρά –φυσικά αρνητικά– στο συνολικό βάρος του πλαισίου.

Πιο συγκεκριμένα, τα ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή του πλαισίου του Altamira είναι τα C15 ULTRA-LIGHT, HIGH-MODULUS CARBON, τα οποία οι εταιρεία επιλέγει μόνο για τα κορυφαία της μοντέλα. Τα C15 ανθρακονήματα χαρακτηρίζονται από υψηλή πυκνότητα 1.8g/cm3 και αντοχή στη στρέψη 590 Kg/mm2. H διαδικασία με την οποία οι μηχανικοί της Fuji κατεργάζονται τα φύλλα άνθρακα παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στη συνολική ποιότητα και τα χαρακτηριστικά του πλαισίου.  Συγκεκριμένα, τα φύλλα τοποθετούνται στο καλούπι με ειδικό τρόπο, ούτως ώστε να ενοποιούνται με την εποξική κόλλα, προκειμένου να μην υπάρχει κανένα κενό στη συνολική δομή του ανθρακονημάτινου παραγόμενου πλαισίου – έτσι που να διαθέτει κορυφαία αντοχή και ακαμψία.

Η προσεκτική κατασκευή κάθε πλαισίου ξεχωριστά είναι μία από τις διαδικασίες που εγγυώνται την υψηλών προδιαγραφών οδηγική εμπειρία ενός Altamira SL.  Πολύ πριν την κατασκευή του πρώτου πλαισίου, οι ειδικοί της Fuji περνούν πολλές ώρες ερευνώντας τόσο τις ανάγκες των επαγγελματιών αθλητών όσο και σχεδιάζοντας “concept” ποδηλάτων τα οποία, μέσω τριασδιάστατης απεικόνισης και υπολογισμών σε ειδικά λογισμικά, βελτιώνονται ώσπου να προκύψει το τελικό πλαίσιο (το οποίο τεστάρεται από επαγγελματίες προτού πάρει τον δρόμο της μαζικής παραγωγής). Φυσικά, για το Altamira SL, οι διαδικασίες ήταν οι πλέον χρονοβόρες και απαιτητικές, καθώς η εταιρεία ήθελε να παράξει ένα κορυφαίο ποδήλατο που θα ανταγωνιζόταν στα ίσια τα γνωστότερα και πιο αναγνωρίσιμα brands που παίρνουν μέρος στους μεγάλους γύρους. Και όπως φαίνεται ο στόχος επετεύχθη, καθώς το Altamira Sl, πέρα από το χαμηλότατο βάρος του, υπόσχεται κορυφαία μεταφορά δύναμης για την κατάκτηση κάθε ανηφόρας. Επίσης, η  γεωμετρία του θα φροντίσει να σας κατεβάσει από κάθε βουνό, με ταχύτητες που λίγοι θα μπορέσουν να σας ακολουθήσουν…

Τα χαρακτηριστικά του πλαισίου, όπως το κούτελο εναλλασσόμενης διατομής, η υπερμεγέθης μεσαία τριβή τύπου ΒΒ86 και τα ιδιαιτέρως λεπτά seatstays, σε συνδυασμό με τον κορυφαίο εξοπλισμό του ποδηλάτου –όπως η πλήρης σειρά Sram Red και οι  τροχοί OVAL με carbon στεφάνια– εγγυώνται απόδοση υψηλών απαιτήσεων και βάρος κάτω από το επίσημο όριο της UCI, στα έξι κιλά.

Το Altamira SL είναι έτοιμο να ανταποκριθεί στις  πλέον απαιτητικές οδηγικές σας επιταγές!

Χαρακτηριστικά
Πλαίσιο: C15 ultra high-modulus carbon w/ High Compaction Molding System, integrated head tube w/1 1/2” lower, oversized PIIS BB86 shell, πίσω τρίγωνο με C15 ultra high-modulus carbon thin seatstays, oversized chainstays, carbon dropout w/replaceable hanger
Πιρούνι: FC-330 carbon monocoque
w/ tapered carbon steerer & carbon dropout
Αλλαγές ταχυτήτων: SRAM Red ErgoDynamic
Ντεραγιέρ οπίσθιο-εμπρόσθιο: SRAM Red
Δισκοβραχίονας: SRAM Red, 53/39T
Φρένα: SRAM Red
Τροχοί: Oval W932, full-carbon tubular, 32mm Rim – 700c
Ελαστικά: V ittoria Corsa Evo SC, 320 tpi, 700c x 22mm, tubular
Τιμόνι: Oval R910SL carbon, 31.8mm
Λαιμός: Oval 713 3D-forged 7050 alloy, 31.8mm, +/- 6 degrees
Παλουκόσελο: Oval 910, carbon 31.6mm x 350mm
Σέλα: Oval R900 w/ carbon rails
Μεγέθη: S (44cm), S/M (47cm), M (50cm),
M/L (53cm), L (55cm), L/XL (58cm)

Πρακτικά
Τιμή: 5999 €
πλαίσιο μόνο 2.150 €
Αντιπρόσωπος: Maglaris Bikes. τηλ.210234723

Δείτε επίσης

LOOK 785 HUEZ DISC MBIKE

LOOK 785 Huez Disc: ανηφορίστικο και δισκοφρενάτο!

Το κατακόκκινο LOOK 785 Huez Disc! Δοκιμάζουμε το δισκοφρενάτο LOOK 785 Huez Disc. Ένα μοντέρνο ...

BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεσης και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020! Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους ...

sunn special s3

SUNN Special S3: τόσο μοντέρνο!

Δοκιμάζουμε το SUNN Special S3! Ανάμεσα σε τόσες ποδηλατικές μάρκες και σε ακόμα περισσότερα μοντέλα, ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest