Need For Speed!
Δοκιμάζουμε ένα μοναδικό ποδήλατο, το καμάρι της Scott. To νέο Genius φιλοδοξεί να δώσει τη λύση σε όσους έχουν πολλά ποδήλατα.
Κείμενο – Φωτό: Τάκης Καρβελάς
Τα αφήνουν στην άκρη και κρατάνε το Genius για όλες τις δουλειές.
Έχω ένα ελάττωμα όπως και μερικοί άλλοι: δεν πετάω περιοδικά ποδηλασίας ελληνικά και ξένα, όσο παλιά κι αν είναι. Καθόμουν λοιπόν ένα απόγευμα και καθώς ξεφύλλιζα το πρώτο τεύχος του MBike, καθώς και τα άλλα ελληνικά περιοδικά εκείνων των χρόνων, κατάλαβα πόσο πολύ έχει αλλάξει το συγκεκριμένο περιοδικό αλλά και τα πράγματα στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Κάποτε ένα τεστ ποδηλάτου σήμαινε την παρουσίασή του (και συνήθως αυτό το ποδήλατο ήταν το οικονομικό της σειράς) και το οποίο μετά το «τεστ» θα έμπαινε ξανά στη βιτρίνα για να μπορεί να πουληθεί…
Σκηνές του μακρινού παρελθόντος. Τώρα ο κόσμος είναι πιο κοντά στο «εξειδικευμένο» ποδήλατο, το «εξωτικό» και ακριβό ποδήλατο εισάγεται κανονικά στη χώρα μας, δοκιμάζεται, ο κόσμος αποκτά σαφή άποψη και το αγοράζει. Ζούμε στην εποχή του πλαστικού χρήματος, όπου όλα πλέον αγοράζονται σε πολλές άτοκες δόσεις και δε χρειάζεται να είστε ο τάδε πλούσιος και επώνυμος για να πάρετε το συγκεκριμένο πανάκριβο ποδήλατο. Και εμείς είμαστε εδώ, για να το δοκιμάσουμε σκληρά πριν το πάρετε και να σας πούμε αν αξίζει να επενδύσετε σε αυτό τα δύσκολα κερδισμένα χρήματά σας. Κάνουμε μια δύσκολη και κοπιαστική δουλειά, μέσα στο κρύο, στη βροχή και στα χιόνια, τη νύχτα πολλές φορές, ακόμη και τις αργίες και τις Κυριακές! Τι να κάνουμε όμως, δεν είμαστε όλοι τόσο τυχεροί στη ζωή!!!
Ιστορίες για all mountain
Τα All Mountain-Trail Bikes γίνονται παγκοσμίως τα best seller των καταστημάτων, λόγω της εύκολης προσαρμογής τους σε όλα τα τερέν χωρίς πολλούς συμβιβασμούς. Για να σκαρφαλώνουν ικανοποιητικά διαθέτουν 125 mm διαδρομής περίπου, αλλά αν λέγεσαι Scott μπορείς να φτιάξεις κάτι με ακόμη μεγαλύτερη διαδρομή και συγχρόνως να το κάνεις ελαφρύτερο από τον ανταγωνισμό, χρησιμοποιώντας υψηλή carbon τεχνολογία. Η σειρά Genius αναφέρεται στην All Mountain-Marathon κατηγορία και αποτελείται από έξι μοντέλα. Το Scott Genius 10 είναι το ακριβό μοντέλο της σειράς Genius (5800€) με μόνη εξαίρεση το εξωτικό Limited (9055€) αλλά και εύθραυστο στην εμφάνιση με το carbon πιρούνι και στεφάνια τροχών, ενώ πιο προσιτό και πιο οικονομικό είναι το Genius 20 (4740€), το οποίο είναι από carbon πλαίσιο και ψαλίδι, το Genius 30 (3580€) με carbon πλαίσιο και ψαλίδι αλουμινίου και τα Genius 40 (3055€) και Genius 50 (2635€) από αλουμίνιο.
Το τελευταίο, ήταν το πιο απασχολημένο από τα demo ποδήλατα της Bike & Run Expo και ακούσαμε μόνο καλά σχόλια για αυτό. Όλα χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπου πλαισίου και την ίδια πίσω ανάρτηση Scott Equalizer 2. Τα βάρη τους ξεκινούν από 12,90 Kg και φτάνουν τα 10,4 Kg του εξωτικού Limited, όλα όμως τα μοντέλα είναι πολύ ελαφριά για τα 150mm διαδρομής που διαθέτουν. Ο Sebastian Roth για λογαριασμό της Scott, έφτιαξε ένα πανέμορφο Genius βασισμένο στο ίδιο πλαίσιο και ανάρτηση, το ονόμασε Genius SR, το έβαλε στη ζυγαριά η βελόνα τρελάθηκε ή κόλλησε στα 8928 gr με πετάλια! Εμείς θεωρούμε πως το Limited κινείται λίγο στη σφαίρα του εξωπραγματικού, νομίζω πως το Genius 10 είναι ό,τι καλύτερο μπορείτε να αγοράσετε σε All-Mountain 150mm διαδρομής με πλήρες πακέτο XTR και πολύ καλά περιφερειακά. Είναι όμως ένα απλό All-Mountain ή κρύβει αγωνιστικά γονίδια μέσα του;
Κρύβει έναν αντιδραστήρα
Η Scott έχει αναγνωριστεί παγκοσμίως ως Carbon Expert και το πλαίσιο του Genius 10 κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα πλεγμένες με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που ονομάζεται IMP4: μία καινούργια μέθοδος, κατά την οποία οι ίνες άνθρακα δίνουν διαφορετικό σχήμα στους σωλήνες, καθώς απλώνονται μονομιάς, χωρίς έτσι να χρειάζονται πολλές στρώσεις υλικού προκειμένου να υπάρχει η επιθυμητή ακαμψία. Το «κουτί» στο εμπρός μέρος του πλαισίου στο οποίο εδράζονται τα ποτήρια και ενώνεται ο οριζόντιος με το διαμήκη σωλήνα, είναι αρκετά στιβαρό, χωρίς να χρειάζεται πρόσθετες ενισχύσεις στα σημεία που δέχονται υψηλή φόρτιση, με αποτέλεσμα το σύνολο να είναι και γερό αλλά και πανάλαφρο.
Σκεφτείτε πως πλαίσιο μαζί με πίσω ανάρτηση (και μιλάμε για 150mm διαδρομής) δεν ξεπερνά τα 2250gr (1840gr το πλαίσιο και 410gr η ανάρτηση). Το Scott Genius κατασκευάστηκε υπό την επίβλεψη του Thomas Frischknecht, Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marathon 2003/2005, ώστε να εξακολουθεί να κερδίζει τέτοιους τύπους αγώνων, να είναι ελαφρύ και με το χαμηλό κέντρο βάρους να δείχνει ακόμη πιο ελαφρύ και συγχρόνως να έχει αρκετή διαδρομή, φιλικές και κάπως προοδευτικές γωνίες και τάσεις, ώστε να κατεβαίνει το ίδιο γρήγορα όσο ανεβαίνει παρέχοντας τα μέγιστα στον τομέα διασκέδασης αλλά και αντοχής. Πράγματι, αυτό το ποδήλατο είναι φτιαγμένο για να περνάτε αρκετές ώρες μαζί του.
Η πίσω ανάρτηση είναι τεχνολογίας pull-shock (αντί να συμπιέζεται σε κάθε ανωμαλία, επιμηκύνεται) όπως και στα προηγούμενα Genius και η τελευταία εξέλιξή της ακούει στο όνομα Equalizer 2 TC. Τι σημαίνει αυτό; Πρώτον έχουμε δύο θαλάμους αέρος ένα θετικό και έναν αρνητικό και το σύστημα Equalizer 2 φροντίζει, μέσω ενός εμβόλου, να ρέει ελεγχόμενα το λάδι από τον ένα θάλαμο στον άλλο (Oil Transfer System ή OTS) με δυνατότητα εξωτερικής παρέμβασης ρυθμίζοντας την ταχύτητα επαναφοράς ανεξάρτητα και στους δύο θαλάμους.
Αυτός ο «πυρηνικός αντιδραστήρας» στην όψη, εδράζεται κάθετα γιατί έτσι πιστεύει η Scott πως λειτουργεί πιο σωστά η ανάρτηση, παρά πλάγια όπως στα περισσότερα ποδήλατα όπου οι δυνάμεις που εφαρμόζονται δεν είναι απολύτως κάθετες και συμμετρικές. Το TC είναι συντομογραφία του Traction Control και σε απλά ελληνικά, ένα καλώδιο που βγαίνει από την πίσω ανάρτηση, καταλήγει σε έναν πατητό διακόπτη στο τιμόνι μας και μας δίνει τη δυνατότητα τριών επιλογών: full open (150mm), traction mode (95mm), locked-out mode και το full suspension ποδηλατάκι σας μετατρέπεται σε Hardtail Scott Scale!
Εξοπλισμένο σαν αστακός
Από θέμα εμφάνισης, το ποδήλατο έχει εκλεπτυσμένη όψη και σας κερδίζει με το όμορφο και διαχρονικό design και τις εναλλαγές του άσπρου με του μαύρου. Ξεχειλίζει από ποιότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια. Τα σφαιρικά ρουλεμάν είναι καλά προστατευμένα από πολύ όμορφα καπάκια και άφθονη χρήση εξωτικών υλικών σε όλα τα εξαρτήματα. Τα καλώδια δε διακόπτονται από τα χειριστήρια μέχρι τον τελικό προορισμό τους, προστατεύοντας όσο καλύτερα γίνεται τα συρματόσχοινα από τις καιρικές συνθήκες. Είναι δε, τόσο καλά τοποθετημένα, χωρίς να εξέχουν ή να στρίβουν απότομα. Οι σωλήνες του πλαισίου είναι μεταβλητής διατομής, ενώ το φινίρισμά του είναι πέραν κάθε κριτικής.
Η γωνία λαιμού είναι στις 68,5ο αρκετά καλή για κατηφορική οδήγηση, χωρίς να υστερεί στην ανηφόρα και να έχει τάσεις το ποδήλατο να σηκωθεί. Υπάρχει και αποσπώμενο νύχι, που απουσίαζε από τα παλιότερα Genius. Τίποτα δε φτιάχτηκε στην τύχη, πίσω από αυτό το ποδήλατο είναι κρυμμένη αρκετή δουλειά αλλά και τεχνολογία. Αρκετά όμως με το πλαίσιο, ας δούμε λίγο και τα περιφερειακά. Μπροστά, ό,τι καλύτερο για ποδήλατο αυτής της κατηγορίας: Fox 32 Talas RL με άξονα 15mm με προφόρτιση αέρα και εξωτερική ρύθμιση διαδρομής 110-130-150mm, ταχύτητα επαναφοράς και διακόπτη κλειδώματος. Η ανάρτηση δουλεύει τόσο καλά χωρίς την παραμικρή αίσθηση bobbing, που ο διακόπτης κλειδώματος είναι μάλλον περιττός.
Ο νέος άξονας των 15mm δίνει πρόσθετη στιβαρότητα, με μειωμένο βάρος σε σχέση με τις αναρτήσεις με άξονες των 20mm. Χρειάζεται όμως ειδικό κέντρο για τέτοιο άξονα, που στην προκειμένη περίπτωση είναι Shimano XTR πλεγμένο σε στεφάνι DT XR4.2 Disc. Πίσω ο ίδιος ελαφρύς συνδυασμός. Φρένα XTR 180mm εμπρός-πίσω με centerlock ρότορες, πλήρη μετάδοση κίνησης αποτελούμενη από XTR λεβιέδες ταχυτήτων, ντεραγιέ (το πίσω είναι τύπου Shadow με Carbon σχαράκια), δισκοβραχίονα και μεσαία τριβή και κασέτα, ενώ το μόνο εξάρτημα που είναι XT, είναι η αλυσίδα. Ότι λοιπόν δεν είναι XTR σε αυτό το ποδήλατο, είναι Ritchey. Ποτήρια Ritchey Pro, λαιμός Ritchey WCS 70mm μήκους και ντίζα σέλας WCS Carbon καθώς και τιμόνι Ritchey WCS Carbon με ικανοποιητικό φάρδος και γωνίες. Η σέλα Fizik Tundra Kium, πολύ όμορφη, σε λευκό χρώμα ταιριάζει απόλυτα με το λευκό Fox πιρούνι, αλλά …και με το ράφι του δωματίου σας, αφού είναι πολύ σκληρή και ή θα φοράτε κολάν και βερμούδες με χοντρά μαξιλαράκια, ή πριν βγείτε από το κατάστημα φροντίστε να σας την αλλάξουν με κάτι πιο μαλακό.
Είναι κρίμα για ένα τέτοιο ποδήλατο-χιλιομετροφάγο, να έχει τόσο σκληρή σέλα. Επίσης πριν βγείτε από το κατάστημα, φροντίστε να βεβαιωθείτε ότι πήρατε την τρόμπα για την πίσω ανάρτηση, αφού αυτή χρειάζεται εξωπραγματικές πιέσεις για να λειτουργήσει. Τα πετάλια είναι clipless (κουμπωτά) Shimano M540, από τα πιο οικονομικά της Shimano, νομίζω ότι στο συγκεκριμένο ποδήλατο θα ταίριαζαν καλύτερα τα XT ή XTR. Τα ελαστικά είναι τα θαυμάσια Schwalbe Nobby Nic 2.25 από κέβλαρ, τριπλής επιστρώσεως.
Προετοιμασία για βόλτα
Το ποδήλατο ήρθε ολοκαίνουργιο στο περιοδικό, μέσα σ’ ένα κουτί, έτσι είχα τη δυνατότητα αφού τοποθέτησα τον τροχό, να ζυγίσω σέλα, ντίζα σέλας και πετάλια πριν τα τοποθετήσω, αλλά και το υπόλοιπο του ποδηλάτου που ζύγιζε 10,4kg όσο ένα Genius LTD ολόκληρο… μεγάλη η διαφορά όταν το σηκώσεις χωρίς αυτά τα εξαρτήματα, στα χαρτιά δε φαίνεται αλλά ούτε και στην οδήγηση, αφού δείχνει και συμπεριφέρεται σαν ακόμη ελαφρύτερο. Μετά είχα να βάλω αέρα και να ρυθμίσω τις αναρτήσεις. Μπροστά, πίεση αέρα στο αριστερό καλάμι 50-110PSI αναλόγως βάρους αναβάτη και φροντίζοντας το sag να κυμαίνεται από 15-25%. Ρυθμίζουμε ταχύτητα επαναφοράς λίγο πιο γρήγορη απ’ ότι πίσω και είμαστε έτοιμοι. Πίσω πώς να ρυθμίσουμε το sag σε μία ανάρτηση που όταν συμπιέζουμε το ποδήλατο εκτείνεται;
Αυτόν τον προβληματισμό είχαν και οι τεχνικοί της Scott και επινόησαν κάτι ναι μεν έξυπνο, αλλά όχι και πολύ λειτουργικό. Στο εξώφυλλο λοιπόν των οδηγιών χρήσης (δεν υπήρχαν στο συγκεκριμένο ποδήλατο, ήταν εύκολο όμως να τις κατεβάσουμε από το ίντερνετ) υπάρχει στα αριστερά μία γραμμή η οποία δείχνει το προτεινόμενο sag. Θα χρειαστείτε όμως ένα άτομο να σας βοηθήσει, οπότε καλύτερα να κάνετε αυτή τη δουλειά για πρώτη φορά στο κατάστημα που θα το αγοράσετε. Η πίσω ανάρτηση για να λειτουργήσει σωστά, χρειάζεται μεγάλη πίεση αέρος η οποία πλησιάζει ή και ξεπερνά τα 300PSI τόσο στο θετικό, όσο και στον αρνητικό θάλαμο. Χρειάζεται επομένως να προμηθευτείτε την ειδική τρόμπα «υπέρ»-υψηλής πίεσης της Scott, που φτάνει τα 600PSI. Ρυθμίστε το rebound και των δύο θαλάμων ώστε να δείχνει την ίδια ένδειξη και στους δύο. Εμένα δούλεψε καλά με χαμηλή ταχύτητα στην ένδειξη 1,5 με 2.
Έφτασε η στιγμή να λασπώσουμε την Ιδιοφυϊα
Και πώς να λασπώσεις ένα τόσο όμορφο ποδήλατο και τα ολοκαίνουργια XTR εξαρτήματα; Αν ήταν δικό μου θα το έβαζα στο σαλόνι και θα περίμενα να έρθει το Πάσχα! Πρώτη εντύπωση η σκληρή σέλα, το είπαμε και πριν. Το quick-release της σέλας, απαιτεί ελάχιστη δύναμη για να κρατηθεί η ντίζα σέλας στη θέση της. Μου άρεσε επίσης που η ντίζα είχε διαβαθμίσεις. Δεύτερη εντύπωση, η λέξη πάω σιγά διαγράφεται. Δεν υπάρχει σιγά για αυτό το ποδήλατο όπως δεν έχει νόημα να πάρεις Ferrari για να πηγαίνεις με 50. Το ποδήλατο είναι ελαφρύ, καλοστημένο, με τις αναρτήσεις να συνεργάζονται άριστα μεταξύ τους, ανεξαρτήτως επιλογής TC ή του TALAS. Είναι στιβαρό αλλά συγχρόνως και πολύ άνετο στην οδήγηση. Μάλιστα μου έκανε τόσο καλή εντύπωση από την πρώτη βόλτα, που έβαλα φώτα και ξαναβγήκα το βράδυ.
Αν κινείσαι σιγά ακούς ένα απαλό σφύριγμα που θυμίζει κελάηδημα πουλιού από την πίσω ανάρτηση καθώς εκτονώνεται σε κάθε ανωμαλία, λες και μπήκε κατά λάθος μες στον αντιδραστήρα ένα ωδικό πτηνό. Αυτό το σφύριγμα προέρχεται από την τσιμούχα στο κάτω μέρος της ανάρτησης και δε σταμάτησε, ούτε όταν έριξα σπρέι σιλικόνης. Κατά τα άλλα το ποδήλατο δεν παράγει κανέναν άλλο ήχο. Γρήγορα συνήθισα το «κελάηδημα» και όταν κάποια στιγμή το άκουγα, ήταν για να συνειδητοποιήσω ότι τεμπελιάζω και πρέπει να ανεβάσω ρυθμό. Στην ανηφόρα πηγαίνει εξαιρετικά καλά ειδικά στο Traction Mode (95mm). Τόσο καλά, που έπιανα τον εαυτό μου σε κλήσεις πολύ πιο απότομες από 15% να ανεβαίνει με μεσαίο δίσκο! Η XTR κασέτα είναι 11-32Τ και πιστέψτε με δε θα σας πειράξει καθόλου που δεν έχει 34 δόντια πίσω. Τα λάστιχα σε συνεργασία με τις καλές αναρτήσεις, έδιναν την τέλεια πρόσφυση στο σαθρό ανηφορικό έδαφος. Στις ανηφόρες, το Fox δουλεύει τόσο καλά, που θα προτιμούσα να μην έχει lock-out που είναι περιττό και ακόμη καλύτερα να είχε μία επιπλέον ρύθμιση compression. Ένα είναι σίγουρο: αυτό το ποδήλατο θα σας κάνει αντικοινωνικό! Οι φίλοι σας θα σας μισήσουν (γιατί θα τους ξεχάσετε κάπου πίσω) και κάθε φορά που βγαίνετε βόλτα, οι άλλοι θα νομίζουν πως τρέχετε σε κάποιον αγώνα. Αν είχα μόνο τρία τέταρτα καιρό την ημέρα για ποδήλατο και ήθελα κάποιο να με πάει όσο πιο γρήγορα και μακριά γίνεται από το σπίτι μου, αυτό θα έπαιρνα.
Στις στροφές, το χαμηλό κέντρο βάρους σε συνδυασμό με τα καλά ελαστικά αλλά και τους πάρα πολύ καλά πλεγμένους τροχούς, δίνει την εντύπωση ενός στιβαρού και καλά στημένου συνόλου. Βέβαια στα απότομα κατηφορικά μονοπάτια, θα ήταν καλύτερη γωνία λαιμού 67ο ώστε να μην έρχεται πολύ μπροστά ο αναβάτης, αλλά μιλάμε για κάτι που πηγαίνει στα άκρα του «φακέλου πτήσης» του συγκεκριμένου ποδηλάτου. Στις κατηφόρες γενικά συμπεριφέρεται με ακρίβεια αλλά και ταχύτητα, ενώ ότι εξέχει από 20-70 εκατοστά, εύκολα μετατρέπεται σε ράμπα εκτόξευσης. Άλλωστε μιλάμε για ποδήλατο που όταν είναι σωστά στημένο, προτιμά να μένει κολλημένο στο έδαφος και να επιταχύνει. Ένας πύραυλος Εδάφους-Εδάφους. Και αν χρειαστεί να σταματήσετε, τα αρκετά προοδευτικά, αλλά και δυνατά XTR φρένα των 180mm θα σας ακινητοποιήσουν όσο πιο απαλά και αποτελεσματικά γίνεται. Δώστε τους μόνο λίγα χιλιόμετρα περιθώριο για στρώσιμο όταν είναι καινούργια μέχρι να αποδώσουν τα μέγιστα.
Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα με το ποδήλατο, είναι ότι η λάσπη κολλούσε σαν πηλός και νομίζω ότι εκεί θα είχαν πρόβλημα όλα τα ποδήλατα λίγο-πολύ. Και ενώ το ψαλίδι όπως και η γέφυρα της μπροστινής ανάρτησης ήταν αρκετά φαρδιά ώστε να μη στουμπώνει η λάσπη και φρενάρει το ποδήλατο, όταν είχα να κάνω με μεγάλη ανηφόρα και μικρό δίσκο εμπρός, τα πλαϊνά τακούνια του πίσω ελαστικού έστελναν στο σχαράκι του εμπρός ντεραγιέ τη λάσπη και από κει καθώς γέμιζε η αλυσίδα αναπηδούσαν τα γρανάζια από το πίσω ντεραγιέ (τέτοιες στιγμές έζησαν όσοι συμμετείχαν στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Παρνασσού τον περασμένο Σεπτέμβριο…) Μοναδική λύση για το πρόβλημα, ήταν να μένει η αλυσίδα στο μεσαίο δίσκο, κάτι όχι και τόσο δύσκολο για το συγκεκριμένο ποδήλατο.
Συμπέρασμα
Το Carbon Genius 10, σίγουρα έχει αγωνιστικές καταβολές και το νου του σε μαραθώνιους αγώνες και διασχίσεις των Άλπεων. Είναι πιο σφιχτό (και στιβαρό) από τον οικονομικό αλουμινένιο αδερφό του. Όμως η carbon έκδοση είναι αυτή που θα ξυπνήσει μέσα σας τα αγωνιστικά γονίδια! Παρόλα αυτά και μετά από σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων, αν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα 150mm της διαδρομής, η ιδιοφυϊα γίνεται αχώριστος σύντροφος και στις ανηφόρες, αλλά και στις απότομες κατηφόρες και μικρά άλματα. Σας συνιστούμε να το πάρετε. Είναι καλό και αρκετά γρήγορο. Αρκεί να βγαίνετε μόνοι στο βουνό ή ο κολλητός σας (=αντίπαλός σας) να έχει πάρει το ίδιο ποδήλατο!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πλαίσιο: Scott Genius/Im IMP4 technology / HMX net, carbon ψαλίδι / carbon dropouts με αποσπώμενο νύχι, κλειστά ρουλεμάν αεροπορικού τύπου, 150mm πίσω διαδρομή
Πιρούνι: Fox 32 Talas RL, 15mm QR άξονας, Air / lockout & reb, A. / 3 Travel position 110-130-150mm,Λαιμός αλουμινίου
Πίσω ανάρτηση: Scott Equalizer 23 Modus Lockout-Traction-Full travelBall joints / dualreb. Adj. / trac loc 2 remote control
Ποτήρια: Ritchey Pro 1, 1 1/8, ημι-χωνευτά, 44/50mm
Ντεραγιέ πίσω: Shimano XTR RD-M972 GS, carbon cage / Shadow Type, 27 speed
Ντεραγιέ εμπρός: Shimano XTR, FD-M970, E-Type direct mount
Λεβιέδες: Shimano XTR SL-M970, Rapidfire Plus 2, multi and 2 way, release / adj. Clamp
Μανέτες φρένων: Shimano XTR BL-M975 disc
Φρένα: Shimano XTR, BR-M975 discm 180/F and 180/R mm CL RT97 Rotor
Δισκοβραχίονας: Shimano XTR FC-M970, Hollowtech 2, 44Ax32Ax224A T
Μεσαία τριβή: Shimano Cartridge shell 73mm & E DM
Τιμόνι: Ritchey carbon WCS 18mm Rise ΟS/660 nm Scott lockon grips
Λαιμός: Ritchey MTB, WCS 4-Axis 44, OS / 31.8mm, 1-1/8“ / 6° angle
Πετάλια: Shimano PD-M540, clipless pedal
Ντίζα σέλας: Ritchey WCS carbon 34.9 mm
Σέλα: Fizik Tundra Kium
Κέντρο πίσω: Shimano XTR FH-M975
Αλυσίδα: Shimano CN-HG93
Κασέτα: Shimano XT CS-M970 11-32 T
Aκτίνες: DT Swiss Super comp black
Στεφάνια: DT Swiss 4.2 disc 32H black anodized
Ελαστικά: Schwalbe Nobby Nic 26×2.25 67 EPI Kevlar Bead Evolution/triple compound
Μεγέθη: S, M, L, XL
Πρακτικά
Βάρος: 11.20 kg
Τιμή: 5800
Αντιπρόσωπος: Ν. Μανιατόπουλος ΑΕ. Τηλ.: 2610-993045.