fbpx
Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | ROAD | 3T Strada Team: Πραγματικά εντυπωσιακό!

3T Strada Team: Πραγματικά εντυπωσιακό!

3T Strada Team: Μοντέρνο και γρήγορο!

Δοκιμάζουμε το 3T Strada Team, ένα από τα πιο ξεχωριστά ποδήλατα δρόμου της παγκόσμιας αγοράς.

Φωτό: MBIKE

Σε οποιονδήποτε τομέα, για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις πρέπει να σκεφτείς διαφορετικά, αντισυμβατικά, μέσα από μία νέα προοπτική. Αυτό ακριβώς έκανε ο επικεφαλής του σxεδιαστικού τμήματος της 3Τ, ο Ολλανδός Gerard Vroomen, κατά τη δημιουργία του Strada. 

Βασικό μέλημα του Vroomen ήταν η δημιουργία ενός πλαισίου που να ενσωματώνει όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις και να συνδυάζει την αεροδυναμική απόδοση με την άνεση – έννοιες άκρως αντίθετες μεταξύ τους. 

3T STRADA

Ένα από τα πιο καίρια σημεία για τη δημιουργία ενός αεροδυναμικού πλαισίου είναι η περιοχή της μεσαίας τριβής. Ο βραχίονας, οι δίσκοι και το εμπρόσθιο ντεραγιέ αφήνουν πολύ λίγο χώρο για την ομαλή ροή του αέρα.
Ο μοναδικός τρόπος για να μειωθεί η μετωπική επιφάνεια στην εν λόγω περιοχή είναι η χρήση μετάδοσης 1×11 η οποία καταργεί το εμπρόσθιο σασμάν και τον εσωτερικό δίσκο με αποτέλεσμα τη σημαντική βελτίωση της αεροδυναμικής αντίστασης του πλαισίου. 

Κάθε πτυχή του πλαισίου και του πιρουνιού έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μέγιστη αεροδυναμική απόδοση.

Αίσθηση προκαλεί η σχεδίαση του πολύ χαμηλού crown του πιρουνιού που φέρει το ελαστικό του εμπρόσθιου τροχού πάρα πολύ κοντά στο downtube για την ομαλή διεξαγωγή του αέρα και την αποφυγή στροβιλισμών. Παρόμοια φιλοσοφία έχει υιοθετηθεί μεταξύ του seattube και του οπίσθιου ελαστικού. 

3T STRADA

Για να μπορέσει να συνδυάσει την αεροδυναμική με την άνεση, o Vroomen επέλεξε να σχεδιάσει το πλαίσιο ώστε να είναι συμβατό με φαρδύτερα ελαστικά (έως 30c) τα οποία αποτελούν καταλυτικό παράγοντα στον τομέα της άνεσης, χωρίς να επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την απόδοση, την αεροδυναμική και την ταχύτητα.
Εκτός αυτού, τα φαρδύτερα ελαστικά παρέχουν αυξημένη πρόσφυση, ενισχύοντας την απόδοση των δισκοφρένων.  

3T STRADA

Περιφερειακά

Είχαμε την χαρά να δοκιμάσουμε το 3T Strada στην Αυστρία, στο πλαίσιο του Eurobike Media Days, εξοπλισμένο με τα κορυφαία περιφερειακά της 3T και της THM. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το ποδήλατο ήταν εξοπλισμένο με κεραμικά ρουλεμάν της Ceramic Speed στους τροχούς και τη μεσαία τριβή, τον κορυφαίο αεροδυναμικής σχεδίασης δισκοβραχίονα Torno 1×11, κόκπιτ της γερμανικής THM, μετάδοση SRAM Force 1×11 και 28άρια ελαστικά Continental Grandprix 4000s II.

3T STRADA

Οδηγώντας…

Από τις πρώτες πεταλιές πάνω στο Strada αντιλήφθηκα πως θα περάσω καλά! Γιατί; Γιατί λατρεύω την ακαμψία, το επιθετικό στήσιμο και την ταχύτητα! Το ποδήλατο επιθυμεί να οδηγηθεί γρήγορα και στο δείχνει από την πρώτη στιγμή. Εύκολα μπορώ να το χαρακτηρίσω από τα πιο άκαμπτα πλαίσια που έχω οδηγήσει – μαζί με το Cervelo S5 και το TIME Scylon Disc.

Τα υψηλά επίπεδα ακαμψίας της μεσαίας τριβής και του οπίσθιου τριγώνου συνδυαστικά με την ασύγκριτη ακαμψία του δισκοβραχίονα και την πολύ καλή απόδοση των τροχών δεν μου επέτρεψαν στιγμή να παραπονεθώ για την επιλογή του πατήματος 44T – 9/32T στις πολύ δύσκολες αναβάσεις των Αυστριακών Άλπεων.
Για όσους αναρωτιούνται, να αναφέρουμε πως το συγκεκριμένο 1×11 πάτημα ισοδυναμεί – στο βαρύτερο και το ελαφρύτερο του βήμα – με 2×11 πάτημα 52/36T – 11/26T. 

3T STRADA

Εντυπωσιακή είναι και η σταθερότητα του ποδηλάτου στο πολλά χιλιόμετρα. Τόσο το στήσιμο όσο και η υψηλή αεροδυναμική απόδοση σου επιτρέπουν να κινηθείς πολύ γρήγορα με έντονη αίσθηση σιγουριάς η οποία ενισχύεται με την εξαιρετική πρόσφυση των ελαστικών 28c και την άμεση επιβράδυνση των δισκοφρένων. Αίσθηση που ενισχύεται ακόμα πιο πολύ με τη βροχή… (ήμουν αρκετά τυχερός που έβρεξε στη δοκιμή!)

Ως προς την άνεση;

Η επιλογή των φαρδύτερων ελαστικών 28c προσδίδει στο ποδήλατο απορροφητικότητα και ικανοποιητική άνεση για τα δεδομένα της κατηγορίας aero. Αν όμως κρίνουμε ξεχωριστά την απορροφητικότητα του πλαισίου, ξεχάσουμε τα 70psi και την ποιότητα του οδοστρώματος και μεταφέρουμε το σκηνικό στο αγαπημένο Κατσιμίδι, θα θυμηθούμε και πάλι πως η απορροφητικότητα και η άνεση παραμένουν έννοιες αντίθετες ως προς την αεροδυναμική και την ακαμψία…  

Συμπέρασμα
Το 3T Strada Team δεν είναι για όλους. Αποτελεί μία ξεχωριστή πρόταση και απευθύνεται σε μοντέρνους αναβάτες με δυνατά πόδια που θέλουν να ξεχωρίζουν και να πηγαίνουν γρήγορα! Πολύ γρήγορα!
Μου αρέσει!
Η ακαμψία του πλαισίου
Η απόδοση των περιφερειακών της THM
Δεν μου αρέσει
Η χρήση μηχανικής σειράς
Η δρομολόγηση των καλωδίων 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Πλαίσιο: 3T STRADA TEAM
Πιρούνι: 3T FUNDI TEAM
Δισκοβραχίονας: 3T TORNO 1X11
Αλλαγές ταχ.: SRAM FORCE
Εμπ. Ντερ.:  –
Οπ. Ντερ: SRAM FORCE
Αλυσίδα: SRAM 11SPEED
Κασέτα: 3T OVERDRIVE 11SPEED 9X32T
Φρένα: SRAM FORCE HYDRAULIC DISC
Τροχοί: 3T DISCUS C35 PRO CERAMIC SPEED
Ελαστικά: CONTINENTAL GRANDPRIX 4000S II 700x28c
Παλουκόσελο: 3T CHARLIE SQAERO STRADA
Σέλα: FIZIK ANTARES
Λαιμός: THM TIBIA ROAD
Τιμόνι: THM ULNA
Τιμή πλαισίου: 3.800,00€
www.3t.bike.com

 

Δείτε επίσης

BIANCHI ARIA E-ROAD

Το νέο Bianchi Aria e-Road

Bianchi Aria e-Road: Δύναμη για όλους! Με το λανσάρισμα του Aria e-Road η Bianchi εμπλουτίζει ...

XTR M9100

Δοκιμάζουμε τη «12άρα» XTR M9100 της Shimano

XTR M9100: Καταπληκτική! Η νέα σειρά XTR M9100 της Shimano απέκτησε 12 ταχύτητες, έχασε βάρος, ...

Διασχίζοντας 17 χώρες με ποδήλατο

Η ελληνική συμμετοχή στο Transcontinental Race Φυσικοθεραπευτής, ετών 32, ποδηλάτης. Επίμονος, δυναμικός, με πείσμα και ...

Pin It on Pinterest