Made in Italy!
To 3T Strada Italia συμπληρώνει την «made in Italy» γκάμα της 3T, με ακόμη ένα πλαίσιο κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου στο εργοστάσιό της, στο Bergamo, αυτή τη φορά ένα μοντέλο δρόμου που στοχεύει στον απόλυτο συνδυασμό άνεσης και αεροδυναμικής
Συνεχίζοντας το πρόγραμμα της «in house» παραγωγής πλαισίων, η 3T προσθέτει ακόμα ένα μοντέλο στην γκάμα των χειροποίητων ποδηλάτων της.
Πρόκειται για το 3T Strada Italia, ένα ποδήλατο δρόμου που στοχεύει στο να μεγιστοποιήσει την απόδοση του αναβάτη συνδυάζοντας άνεση με κορυφαία αεροδυναμική.
Ο σχεδιασμός του 3T Strada Italia έχει γίνει με βάση την χρήση ελαστικών 30-35mm WAM (Width as Measured), μία κατηγορία ελαστικών που έχει αποδειχτεί πως βοηθούν τους δυνατούς αναβάτες να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους ενώ, χάρη στην αεροδυναμική του σχεδίαση – η 3Τ εξάλλου είναι γνωστή γι’ αυτό – επιτρέπει την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων σε πραγματικές συνθήκες.
Το Strada Italia κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο, στο Bergamo, όπου φτιάχνονται και τα Racemax Italia και Extrema Italia. Χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία πλέξης κάρμπον που αποτελεί πατέντα της 3Τ και της επέτρεψε να μεταφέρει την παραγωγή της στην Ιταλία.
Απόκριση, χειρισμός, άνεση
Οι μηχανικοί της 3Τ, έχουν καταφέρει να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία πλέξης του κάρμπον, με στόχο να πετύχουν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης φροντίζοντας τρεις τομείς:
1. Απόκριση: όσο περισσότερο πατάς, τόσο περισσότερα παίρνεις! Το ιταλικό πλαίσιο ανταποκρίνεται άμεσα στη δύναμη που ασκεί ο αναβάτης του και διατηρεί όποιον ρυθμό του ζητηθεί. Τα κοντά chainstays δίνουν την αίσθηση ενός καθαρόαιμου, αγωνιστικού ποδηλάτου, που δεν στερείται όμως καθόλου από την επιθυμητή άνεση.
2. Χειρισμός: Η ισορροπία ανάμεσα στην ακαμψία και την απορροφητικότητα στο headtube επιτρέπει στους μηχανικούς της 3Τ να πετυχαίνουν υψηλή ακρίβεια στις στροφές, δίνοντας ταυτόχρονα στον αναβάτη την αυτοπεποίθηση που απαιτείται ειδικά σε δύσκολες καταβάσεις.
3. Άνεση: Η πλέξη στο κάτω μέρος του seat tube είναι εκείνη που παρέχει στο ποδήλατο την ιδανική σχέση ακαμψίας άνεσης.
Γεωμετρία για βέλτιστη απόδοση με ιδανικό πλάτος ελαστικών
Ο συνδυασμός άνεσης και αεροδυναμικής είναι αυτό που κάνει το 3T Strada Italia μία μοναδική πρόταση. Μπορεί από τη μια ο τρόπος κατασκευής του κάρμπον της 3Τ να παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό, από την άλλη είναι η νέα γεωμετρία του πλαισίου εκείνη που επιτρέπει στους αναβάτες να πετυχαίνουν την μέγιστη αεροδυναμική θέση και να βελτιστοποιούν την απόδοσή τους.
Εξάλλου είναι γνωστό πως στην 3Τ, άνεση και αεροδυναμική πηγαίνουν «χέρι-χέρι», ακριβώς επειδή ένα αεροδυναμικό ποδήλατο είναι άχρηστο αν ο αναβάτης δεν μπορεί να μείνει αρκετή ώρα σε αεροδυναμική θέση οδήγησης.
Η επιλογή του κόκπιτ στο 3T Strada Italia, με την χρήση του τιμονιού Aeroflux carbon και του λαιμού MORE carbon, επιτρέπει στον αναβάτη να πετύχει την ιδανική θέση ενώ όλα τα καλώδια παραμένουν εσωτερικά.
Αφού λοιπόν έχει επιτευχθεί η ιδανική θέση οδήγησης, το επόμενο στοιχείο που παίζει ρόλο στην αεροδυναμική είναι ο σχεδιασμός του πλαισίου. Εδώ, λαμβάνοντας υπόψη τους νέους κανονισμούς της UCI σε σχέση με το σχήμα του πλαισίου, η 3Τ έχει ωθήσει τον σχεδιασμό στα άκρα προκειμένου να πετύχει το ιδανικό αποτέλεσμα.
Αυτό είναι προφανές ακόμα και με γυμνό μάτι, από τις γραμμές του head tube και το προφίλ του ποδηλάτου στο εμπρός, κάτω μέρος. Το downtube, σχεδιασμένο να κρύβει τα παγούρια και διαθέτοντας βαθύτερο και πιο στενό προφίλ, συμπληρώνει τέλεια το πακέτο.
Ηλεκτρονικές αλλαγές – μόνο
Το 3T Strada Italia είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αλλαγές και χρησιμοποιεί το σύστημα UDH (Universal Derailleur Hanger).
Παράθυρο στην ψυχή…
Όπως το απαιτεί η παράδοση για τα ποδήλατα σειράς Italia, το Strada Italia διαθέτει ένα μικρό, διάφανο τμήμα στο πλαίσιο. Ένα «παράθυρο» που σου επιτρέπει να θαυμάσεις την ομορφιά του κυματισμού του κάρμπον. Το παράθυρο βρίσκεται ακριβώς στο σημείο που είναι σχεδιασμένα τ 3 και Τ, στο downtube. Το Project X version διατίθεται επίσης για εκείνους που επιθυμούν ένα «γυμνό» πλαίσιο. Από την άλλη, για όσους θα ήθελαν ένα ποδήλατο βαμμένο με τις δικές τους επιλογές, υπάρχει και η δυνατότητα του «Ready to paint».
Οι τιμές των πλαισίων
Τα Strada Italia Verde, Bianco ή Rosso με 3Τ MORE ενσωματωμένο λαιμό και 3T Aeroflux LTD τιμόνι, θα στοιχίζουν 5.999€ ενώ τα Strada Italia Ready to paint, με τα ίδια χαρακτηριστικά, 6.299€.
Το Strada Italia Project X, επίσης με More και Αeroflux LTD θα διατίθεται στα 6.499€.
Οι τιμές αφορούν χώρες όπου το ΦΠΑ είναι 22% και διαμορφώνονται αναλόγως με το ΦΠΑ κάθε χώρας.
Και ολοκληρωμένο ποδήλατο…
Τα Strada Italia Verde, Bianco ή Rosso με SRAM Rival AXS 2×12, Zipp 303S και 3Τ MORE ενσωματωμένο λαιμό και 3T Aeroflux LTD τιμόνι, θα στοιχίζουν 7.899€ ενώ τα Strada Italia Verde, Bianco ή Rosso με Ultegra Di2 sx12, Discuss 45I32LTD, 3Τ MORE ενσωματωμένο λαιμό και 3T Aeroflux LTD τιμόνι, θα στοιχίζουν 9.199€
Τα Strada Italia Verde, Bianco ή Rosso με SRAM Force AXS 2×12, Discuss 45i32 LTD και 3Τ MORE ενσωματωμένο λαιμό και 3T Aeroflux LTD τιμόνι, θα στοιχίζουν 9.199€
Το Strada Italia Project X, επίσης με SRAM Force AXS 2×12, Discuss 45i32 LTD με Carbon Ti-hubs και με More και Αeroflux LTD θα διατίθεται στα 10.499€.
Οι τιμές αφορούν χώρες όπου το ΦΠΑ είναι 22% και διαμορφώνονται αναλόγως με το ΦΠΑ κάθε χώρας.