Home | Αρχική | Σημαντικές βελτιώσεις ανακοίνωσε η Shimano για τις σειρές ΜΤΒ

Σημαντικές βελτιώσεις ανακοίνωσε η Shimano για τις σειρές ΜΤΒ

Σήμερα ανακοινώθηκε από την Shimano για τις σειρές ΜΤΒ 11 ταχυτήτων ότι:

• Tα γρανάζια στις πεταλιέρες των σειρών ΧΤ και XTR θα είναι εξοπλισμένα με το χαρακτηριστικό DCE Dynamic Chain Management.
• Για τις σειρές ΧΤ και ΧTR θα υπάρχει επιλογή κασέτας με 11-46 δόντια.
• Οι αλυσίδες 11 ταχυτήτων θα είναι εξοπλισμένες με Quick Link.

Πιο συγκεκριμένα, το Dynamic Chain Management θα είναι ένας ειδικός σχεδιασμός των δοντιών στα μπροστινά γρανάζια που θα προσφέρει υψηλή αντοχή στη χρήση, χαμηλότερες τριβές και θόρυβο κατά την οδήγηση και σωστότερο τέντωμα στην αλυσίδα.

Η κασέτα με το συνδυασμό 11-46  δοντιών θα είναι η ιδανική επιλογή για αναβάτες enduro και για αυτούς που χρειάζονται ελαφρύτερο πάτημα  από το 42 στις ανηφόρες. Η κασέτα με τον κωδικό CS-M8000 θα ζυγίζει 450 γραμμάρια και θα ταιριάζει με τις σειρές XT και XTR.

Το Quick Link είναι μία νέα προσθήκη που πολλοί αναβάτες ζητούσαν στις αλυσίδες Shimano. Για πιο γρήγορες επισκευές στο μονοπάτι και για μεγαλύτερη ευκολία, το Quick Link κάνει την αφαίρεση και την τοποθέτηση της αλυσίδας παιχνιδάκι χωρίς τη χρήση εργαλείων.

Οι επιλογές για αναβάτες που θέλουν 2Χ και 3Χ συστήματα ταχυτήτων θα είναι διαθέσιμες για χρήση με 11αρα κασέτα πίσω. Η ΜΤ-7000 θα εξοπλίζεται με 2 γρανάζια 34-24 δόντια και η ΜΤ-5000 με 3 γρανάζια 40-30 και 22 δόντια.
Σε συνδυασμό με το πίσω γρανάζι 46 δοντιών μάλλον καμία κλίση δε θα αντιστέκεται τη μετάδοση της Shimano!

Επίσης ανακοινώθηκαν από την Shimano ότι:
Μια θέση κάτω από τη σειρά Acera, η Shimano τοποθετεί τα υδραυλικά δισκόφρενα M365 και M315. Οι δύο επιλογές διαθέτουν χαρακτηριστικά και «αίσθηση» από τις ακριβότερες σειρές με σταθερό φρενάρισμα χωρίς ενοχλητικούς ήχους και με εύκολη απροβλημάτιστη εξαέρωση. Η έκδοση Μ365 διαθέτει ελαφρύτερη μανέτα αλουμινίου.

Τέλος, τις δύο επιλογές στα φρένα συνοδεύει το λανσάρισμα μια νέας δισκόπλακας σε 160 και 180mm διάσταση με σύστημα Lock ring. Η SM-RT10 κάνει τη ζωή πιο εύκολη καθώς μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί ή να αφαιρεθεί με δύο διαφορετικούς τρόπους, χρησιμοποιώντας τα εξωτερικά (εργαλείο bottom bracket) ή εσωτερικά (εργαλείο κασέτας) δόντια στο Lock ring.

Δείτε επίσης

Bend36

Bend36: Δοκιμασμένα στο Stelvio… και στην Αθήνα

Συχνά, το παρακάνουμε με το ποδήλατο… Υπάρχουν, όμως, τρόποι να ξανά συμφιλιωθούμε με το κορμί ...

Το Σαν Φρανσίσκο απαγορεύει τα αυτοκίνητα στον πιο πολυσύχναστο δρόμο του

Και εκεί που εμείς συζητάμε αν πρέπει να απαγορεύσουμε τα… πατίνια και αν πρέπει τα ...

Selle Royal Van

H Selle Royal υποστηρίζει τους ποδηλάτες… στο δρόμο

Συνεχίζοντας την πετυχημένη της καμπάνια “Support Cyclists on the Road”, η Selle Royal ταξιδεύει με ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest