Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | ROAD | BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεσης και απόδοσης!
BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεσης και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020!

Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους Δολομίτες το ολοκαίνουργιο και «υπεράνετο» BMC Roadmachine 01 του 2020 – στην κορυφαία του έκδοση ONE.

Φωτό: MBike

Τα τελευταία χρόνια έχουμε τη χαρά να παρευρισκόμαστε, προσκεκλημένοι από την Eurobike, στο αποκαλούμενο Media Days: ένα εξαιρετικά οργανωμένο ποδηλατικό event με δημοσιογραφικό χαρακτήρα, όπως φανερώνει η ονομασία του.
Πρόκειται για μία κλειστή εκδήλωση που προσκαλεί επιλεγμένους συντάκτες και δημοσιογράφους από τα δημοφιλέστερα και εγκυρότερα ποδηλατικά ενημερωτικά μέσα ανά τον κόσμο, προκείμενου να δοκιμάσουν μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα νέα μοντέλα, να ενημερωθούν για αυτά και να συνομιλήσουν με τους PR Managers των εταιρειών.

Για φέτος, τα Media Days του Eurobike πραγματοποιήθηκαν, όπως πριν από δύο χρόνια, στην Αυτόνομη Επαρχία του Μπολζάνο ή Νότιο Τιρόλο και πιο συγκεκριμένα 2 χλμ. έξω από την πόλη Μπρούνεκ. Ιδανικό σκηνικό, καθώς το event ήταν στημένο στους πρόποδες του Kronplatz, βουνό το οποίο ανήκει στις Δολομιτικές Άλπεις και η κορυφή του αγγίζει τα 2275 μ. υψόμετρο!

kronplatz
Από την κορυφή του Kronplatz μπορεί κανείς να θαυμάσει το μοναδικό ανάγλυφο των Δολομιτικών Άλπεων, που από το 2009 έχουν ανακηρυχθεί σε Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομίας της UNESCO

 

Σε αυτό το υπέροχο τοπίο, που περιλαμβάνει πολύ δύσκολες αναβάσεις, τεχνικές και γρήγορες καταβάσεις, μεγάλες ευθείες και αρκετά κομμάτια gravel, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, μεταξύ άλλων, το ολοκαίνουργιο μοντέλο δρόμου BMC Roadmachine 01. Ένα μοντέρνο ποδήλατο, ξεκάθαρα προσανατολισμένο στην κατηγορία Endurance.

Με την κορυφαία έκδοση του BMC Roadmachine 01 στους μαγευτικούς Δολομίτες!

Η ελβετική εταιρεία, πληθωρική και… σνομπ όπως πάντα, είχε διαθέσιμο για δοκιμή το ολοκαίνουργιο της μοντέλο στην κορυφαία του έκδοση ONE για το 2020. Ο χαρακτηρισμός «κορυφαία» ταιριάζει απόλυτα στο ποδήλατο, καθώς εξοπλίζεται με την 12άρα ασύρματη ηλεκτρονική σειρά SRAM Red eTap AXS και τους καινούργιους τροχούς ENVE SES 4.5 AR.

Προτού οδηγήσουμε το ποδήλατο, είχαμε μία ευχάριστη συνομιλία με την PR Manager της ελβετικής εταιρείας, τη συμπαθέστατη Γαλλίδα Melanie Leveau, ώστε να πληροφορηθούμε για τις καινοτομίες και τις βελτιώσεις του Roadmachine 01, σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.

bmc roadmachine 01

Το Roadmachine 01 είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο δρόμου της BMC και δεδομένης της εμπορικής του επιτυχίας, η εταιρεία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη σχεδίαση της νέας έκδοσης, λαμβάνοντας πολύ σοβαρά υπόψη το feedback των πελατών της και φυσικά τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις.

Πλαίσιο – τεχνολογία

Η σχεδίαση του πλαισίου εξακολουθεί να κυμαίνεται στα χαρακτηριστικά πρότυπα της BMC, με το τελικό αποτέλεσμα να εντυπωσιάζει και να ξεχωρίζει. Προσανατολισμένο για χρήση Endurance, το πλαίσιο έχει κατασκευαστεί με την εφαρμογή της τεχνολογίας TCC Endurance (Tuned Compliance Concept), η οποία ενισχύει την απορροφητικότητα και την άνεση, χωρίς να επηρεάζει αρνητικά την ακαμψία και την αποδοτική μεταφορά της δύναμης του αναβάτη.

bmc roadmachine 01 one

Συνδυαστικά με την τεχνολογία ACT (Angle Compliance Technology), η οποία εφαρμόζεται σε στρατηγικά σημεία του πλαισίου (οπίσθιο τρίγωνο), του πιρουνιού και του παλουκόσελου και προσδίδει τη δυνατότητα κάθετης συμμόρφωσης (vertical compliance), το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει οδηγικά, δημιουργώντας μία πλατφόρμα ικανή να αντιμετωπίσει αποδοτικά κάθε είδους οδόστρωμα – από κορυφαίας ποιότητας άσφαλτο μέχρι λιθόστρωτο…

Συγκριτικά με το πλαίσιο του προγενέστερου μοντέλου Roadmachine, το νέο πλαίσιο έχει βελτιωθεί σε όλα τα σημεία και είναι πιο ελαφρύ, πιο άκαμπτο και ακόμα πιο άνετο. Στη βελτίωση της άνεσης προσθέτει και η τροποποιημένη γεωμετρία με το μεγαλύτερο σε μήκος head tube, που τοποθετεί τον αναβάτη σε πιο όρθια θέση οδήγησης, ελαχιστοποιώντας τη χρήση αποστατικών ροδελών. 

Ένα πλαίσιο για όλη τη σειρά Roadmanchine! 

Για πρώτη φορά, η BMC εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις του μοντέλου Roadmachine 01 και Roadmachine 02 με το ίδιο πλαίσιο, κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας υλικό Premium Carbon.

bmc roadmachine 01

Η μοναδική διαφορά μεταξύ των εκδόσεων 01 και 02 είναι η χρήση της τεχνολογίας ICS (Integrated Cockpit System), η οποία στις εκδόσεις 01 δρομολογεί εσωτερικά του head tube όλα τα καλώδια και εκτός αυτού, η ειδική σχεδίαση του λαιμού ενισχύει επιπλέον την απορροφητικότητα του εμπρόσθιου συστήματος, προσθέτοντας και στην υψηλή αισθητική του συνόλου.

bmc - VITTORIA

Φυσικά, το πλαίσιο είναι σχεδιασμένο να υποδεχθεί φαρδύτερα ελαστικά – έως 32c. Στην παραπάνω φωτό φαίνεται καθαρά, ο χώρος που αφήνει το οπίσθιο τρίγωνο γύρω από το 28άρι ελαστικό της Vittoria που, τοποθετημένο στο στεφάνι 4.5 AR της ENVE με 25 χιλιοστά εσωτερικό φάρδος, έχει μετατραπεί σε 32άρι!

Οδηγώντας το BMC Roadmachine 01 ONE

Η ελβετική εταιρεία κατόρθωσε να βελτιώσει σε όλους του τομείς την απόδοση του νέου μοντέλου Roadmachine 01, δημιουργώντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα ποδήλατα δρόμου της αγοράς για τη νέα χρόνια.

Η άνεση κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με το πλαίσιο να απορροφάει εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ τα υψηλά επίπεδα ακαμψίας προσδίδουν αμεσότητα στο χειρισμό με πολύ καλή μεταφορά της παραγόμενης δύναμης και εκρηκτικότητα στις απότομες επιταχύνσεις.

Ο εξαιρετικός συνδυασμός άνεσης και ακαμψίας συνοδεύεται από μοντέρνο στήσιμο με πιο slack γωνία στο headtube και ελαφρώς μακρύτερα σε μήκος chainstays, που δημιουργεί μια πολύ σταθερή πλατφόρμα, εμπνέοντας σιγουριά και αυτοπεποίθηση στον αναβάτη τόσο στις υψηλές ταχύτητες κινήσεις, όσο και στις στροφές – ακόμα και όταν η πρόσφυση δεν είναι πολύ καλή…

Στην πρόσφυση και την οδηγική ποιότητα του ποδηλάτου συμβάλλουν φυσικά και οι κορυφαίοι τροχοί της ENVE, συνδυαστικά με τα κορυφαία 28άρια ελαστικά Vittoria Corsa Control TLR G+. Με την προτεινόμενη πίεση αέρα στα 70psi, το πραγματικό φάρδος των ελαστικών στα 32 χιλιοστά και την εξαιρετική υποστήριξη των στεφανιών με εσωτερικό φάρδος 25 χιλιοστών, η συμπεριφορά του ποδηλάτου θυμίζει «τρένο» στις στροφές και «οδοστρωτήρα» στους κακής ποιότητας δρόμους…

Συμπέρασμα

Το νέο BMC Roadmachine 01 το… ερωτεύεσαι πανεύκολα! Ποσό μάλλον στην κορυφαία του έκδοση ONE. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά στημένο ποδήλατο που έχει την ικανότητα να αποδίδει σαν καθαρόαιμο αγωνιστικό «όπλο», με την άνεση και την απορροφητικότητα που προσδίδουν τα «καλά» ποδήλατα της κατηγορίας Endurance. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως επαναπροσδιορίζει τον όρο «απόδοση» στη συγκεκριμένη κατηγορία…

Μου αρέσει!
Ο υποδειγματικός συνδυασμός άνεσης και απόδοσης
Η σχεδίαση και η αισθητική
Δεν μου αρέσει…
Οι υποδοχές του toptube για αποθηκευτικό τσαντάκι…

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Πλαίσιο: BMC ROADMACHINE PREMIUM CARBON
Πιρούνι: BMC ROADMACHINE PREMIUM CARBON
Δισκοβραχίονας: SRAM RED AXS 46-33T
Αλλαγές ταχ.: SRAM RED ETAP AXS
Εμπ. Ντερ.: SRAM RED ETAP AXS
Οπ. Ντερ: SRAM RED ETAP AXS
Αλυσίδα: SRAM RED 12 SPEED
Κασέτα: SRAM RED XG-1290 10-33T
Φρένα: SRAM RED ETAP AXS HRD 160MM CL
Τροχοί: ENVE SES 4.5C AR DISC
Ελαστικά: VITTORIA CORSA CONTROL  TLR G+ 700x28c
Παλουκόσελο: ROADMACHINE D-SHAPE CARBON 15MM OFFSET
Σέλα: FIZIK ALIANTE R1
Λαιμός: BMC ICS 01
Τιμόνι: BMC RCB01 CARBON
Το BMC Roadmachine 01 ONE είναι διαθέσιμο σε ένα χρωματισμό και σε έξι μεγέθη: 47, 51, 54, 56, 58, 61.

Περισσότερες πληροφορίες: www.bmc-switzerland.com

Δείτε επίσης

Carapaz

O Richard Carapaz εκτός Vuelta a Espana

Δεν θα συμμετάσχει στη Vuelta o Carapaz λόγω τραυματισμού Ο ανηφορίστας από το Εκουαδόρ κι ...

Vuelta

O sir Bradley Wiggins μας δίνει τις προβλέψεις του για τη Vuelta 2019

Ο cycling expert του Eurosport Bradley Wiggins δίνει τα προγνωστικά του για τη Vuelta Νικητής ...

Cargo Bike

Σε ανοδικές τάσεις η αγορά των Cargo Bike στην Ευρώπη

Τα Cargo Bike κερδίζουν έδαφος Με τις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις να προσπαθούν να περιορίσουν την ...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest