GT Grade

Πάει παντού!

Η GT, κυρίαρχη στον κόσμο της ορεινής ποδηλασίας, εισήλθε για πρώτη φορά στο χώρο της ποδηλασίας δρόμου στα μέσα της δεκαετίας του 1990, με τη χορηγία της ομάδας Lotto και της Ολυμπιακής ομάδας του 1996 των ΗΠΑ.

Το τελευταίο φόρτε της εταιρείας στο συγκεκριμένο χώρο ήταν η χορηγία της ομάδας Jelly Belly στο τέλος της τελευταίας δεκαετίας. Από τότε, η GT έχει σιγά-σιγά απομακρυνθεί από τα καθαρά αγωνιστικά ποδήλατα. Η επικέντρωση της εταιρείας προς τα ποδήλατα δρόμου κορυφώνεται με το Grade Carbon του 2015. Ένα ποδήλατο γεμάτο με καλούδια τελευταίας τεχνολογίας, όπως δισκόφρενα, φαρδύτερα ελαστικά και ανανεωμένο χαρακτηρα περιπέτειας.

Το πλαίσιο του Grade Carbon κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας διαφορετικά high modulus ανθρακονήματα, με αποτέλεσμα να μπορεί να ρυθμιστεί η συμπεριφορά του πλαισίου σε κάθε σημείο του με διαφορετικό τρόπο. Κάθε σωλήνας σχεδιάζεται για να παρέχει πλευρική ακαμψία, ενώ επιτρέπει την κατακόρυφη παραμόρφωση που αποσκοπεί στην αύξηση της απορροφητικότητας των ανωμαλιών του οδοστρώματος . Ο οριζόντιος σωλήνας λεπταίνει, ξεκινώντας από τις 1,25 ίντσες στο χαμηλότερο σημείο και φτάνει στις 1,125 ίντσες στο υψηλότερο. Ο κάθετος σωλήνας είναι οβάλ με στρογγυλεμένο γωνιακό προφίλ για να αυξάνει την αντοχή, τόσο στο μπροστινό τρίγωνο, όσο και στη μεσαία τριβή. Ο μόνος σωλήνας στο μπροστινό τρίγωνο που δεν είναι μεγάλου μεγέθους είναι ο κάθετος σωλήνας της σέλας – με ένα παλουκόσελο διαμέτρου μόλις 27,2 χιλιοστών. Ο σκελετός του Grade Carbon σε μέγεθος 56 εκατοστών, ζυγίζει 965 γραμμάρια και είναι συμβατός, επιτρέποντας την χρήση μέχρι και 35 χιλ. ελαστικών, αφού έχει προβλεφθεί γενναιόδωρο clearance σε πλαίσιο και πιρούνι.
Το Grade Carbon σχεδιάστηκε με μια διπλή προσέγγιση, για να μεγιστοποιεί την ακαμψία από τη μία, και παράλληλα να απορροφά τους κραδασμούς. Η μεταφορά ενέργειας αποτελεί προτεραιότητα για τον κάθετο σωλήνα, τη μεσαία τριβή και τον άξονα του πίσω τροχού, με συνέπεια ακόμη και αυτό το τμήμα να κατασκευάζεται όπως το κύριο πλαίσιο. Ο οριζόντιος και ο κάθετος σωλήνας της σέλας, καθώς και τα seat stays είναι φτιαγμένα ώστε να μπορούν να απορροφούν τους κραδασμούς, ενώ ο υπερμεγέθης κάθετος σωλήνας καταλήγει στη πρεσαριστή μεσαία τριβή PF30. Tα chainstays δημιουργούν με την περιοχή της μεσαίας τριβής ένα ενιαίο στιβαρό σύνολο που επιτρέπει την βελτιστοποιημένη μεταφορά δύναμης, αλλά και την διαχείριση των φορτίων που δημιουργούνται από την δαγκάνα του οπίσθιου δισκόφρενου.

Το επάνω τμήμα του πλαισίου έχει σχεδιαστεί για να αφήνει τον κάθετο σωλήνα της σέλας και να λειτουργεί ανεξάρτητα, ώστε να αυξάνει την άνεση του αναβάτη. Η συγκεκριμένη σχεδίαση επιτρέπει στο σωλήνα να συμπεριφέρεται σαν μια ανάρτηση με διαδρομή 10 χιλιοστά. Αν και φαντάζει μικρός, το νούμερο αυτό μπορεί να αποδειχτεί πολύτιμο σε ένα ποδήλατο που κινείται σε άσφαλτο και χωματόδρομο.
Τα chainstays χρησιμοποιούν την τεχνολογία Dual Fiber Dynamic (DFD) της GT, η οποία τοποθετεί στον πυρήνα της δομής του σωλήνα ίνες γυαλιού τυλιγμένες σε carbon. Οι ίνες από γυαλί επιτρέπουν στα ψαλίδια να είναι πιο ευλύγιστα από το carbon, ενώ το εξωτερικό πλέξιμο από ανθρακονήματα προσθέτει πλευρική ακαμψία και αυξημένη αντοχή. Προκειμένου να ολοκληρώθεί ισορροπημένα το σύνολο, η GT εφοδιάζει το Grade Carbon με πιρούνι, το οποίο διαθέτει κωνικό carbon steerer, λοξά νύχια και υπερμεγέθη άξονα 15 χιλιοστών. Το βάρος του ανέρχεται στα 470 γραμμάρια.
Το πλαίσιο είναι σχεδιασμένο με την All Day Geometry της GT, η οποία χαρακτηρίζεται από το ψηλότερο κούτελο, τη χαμηλή τη μεσαία τριβή και το μακρύτερο μεταξόνιο για μεγαλύτερη σταθερότητα. Το 56άρι μέγεθος έχει οριζόντιο σωλήνα 56,5 εκ., κούτελο 71.5 μοιρών και κάθετο σωλήνας της σέλας 73 μοιρών. Το κούτελο έχει μήκος 182 χιλιοστά και τα ψαλίδια 430 χιλιοστά.

Τιμή: GT Grade, carbon με Shimano Ultegra: 4.282 €, carbon με Shimano 105: 3.201€
Αντιπρόσωπος: Gatsoulis Imports, τηλ: 216 000 000 1

Δείτε επίσης

Scott Addict RC Ultimate Bike

Scott Addict RC Ultimate Bike: το κορυφαίο

Δεν είναι… απλώς Addict αλλά… Addict RC Ultimate Με το Scott Addict RC Ultimate Bike, ...

Aria-Bianco

Επετειακό Bianchi Aria-Bianco Italia

Oλόλευκο Bianchi Aria-Bianco Italia Για να γιορτάσει την πρώτη «virtual» διοργάνωση του Giro d’ Italia ...

Giant TCR

GIANT TCR Advanced 2 Disc: Aγωνιστική ψυχή

Πώς το εξαιρετικό γίνεται ακόμα καλύτερο Το Giant TCR παραμένει ένα από τα πιο πετυχημένα ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest