Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Ποδήλατα | Bianchi Aquila CV
Τη μεγαλύτερη γιορτή της ποδηλασίας και ένα από τα κορυφαία αθλητικά γεγονότα του πλανήτη - πιο συγκεκριμένα το 20 ετάπ ατομικής χρονομέτρησης του 101ου γύρου Γαλλίας από το Bergerac στο Perigeux - επέλεξε η Bianchi για την επίσημη παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Τime Trial - Triathlon μοντέλου της με την ονομασία Aquila CV.

Bianchi Aquila CV

Σπάει τα χρονόμετρα

Τη μεγαλύτερη γιορτή της ποδηλασίας και ένα από τα κορυφαία αθλητικά γεγονότα του πλανήτη – πιο συγκεκριμένα το 20 ετάπ ατομικής χρονομέτρησης του 101ου γύρου Γαλλίας από το Bergerac στο Perigeux – επέλεξε η Bianchi για την επίσημη παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Τime Trial – Triathlon μοντέλου της με την ονομασία Aquila CV.

To αγωνιστικό ντεμπούτο του άκρως εντυπωσιακού Aquila CV πραγματοποιήθηκε μέσα από την αγωνιστική ομάδα Team Belkin που υποστηρίζει η Bianchi απο τις αρχές του έτους.

Bασικός στόχος των ανθρώπων της ιταλικής εταιρείας ήταν να δημιουργήσουν ένα χρονομετρικό ποδήλατο, το οποίο να συνδυάζει την άνεση με την κορυφαία αεροδυναμική συμπεριφορά. Για πρώτη φορά σε TT ποδήλατο, η Bianchi εφάρμοσε τη «διαστημική» πατενταρισμένη τεχνολογία Countervail Ιntegrated Vibration Canceling System ή αλλιώς CV. Μία τεχνολογία η οποία εξελίχθηκε από κοινού με την αμερικανική εταιρεία Materials Sciences Corporation και πρωτοεφαρμόστηκε με μεγάλη επιτυχία στο μοντέλο κατηγορίας Endurance Ιnfinito CV. Επιστημονικές μελέτες απέδειξαν πως η συνεχής έκθεση σε κραδασμούς – οι οποίοι συνήθως απορροφώνται από τον αναβάτη – προκαλούν μυϊκή κόπωση και δυσφορία, με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση. H Bianchi ισχυρίζεται πως η εφαρμογή της τεχνολογίας CV βελτιώνει την απορροφητικότητα του πλαισίου – ως προς τις υψηλές συχνότητες που προκαλούν οι δονήσεις σε αυτό κατά την οδήγηση – σε ποσοστό 75% σε σύγκριση με ένα κανονικό πλαίσιο carbon.

Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, η σχεδίαση, η εξέλιξη και οι δοκιμές του πλαισίου πραγματοποιήθηκαν σε ειδικό θάλαμο αέρα (Wind Tunnel) χρησιμοποιώντας το πιο εξελιγμένο CFD (Computational Fluid Dynamics) simulation software. Μελέτες απέδειξαν, πως η μπροστινή επιφάνεια του πλαισίου, του πιρουνιού και του τιμονιού παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στο αεροδυναμικό drag του ποδηλάτου. Αυτές είναι οι πρώτες περιοχές που έρχονται σε επαφή με τον αέρα. Για τη δημιουργία μιας απόλυτα smooth επιφάνειας χωρίς προεξοχές στο μπροστινό μέρος του πλαισίου και του πιρουνιού, οι μηχανικοί της Βianchi εξέλιξαν ένα ειδικό κάλυμμα από carbon, το οποίο καλύπτει πλήρως το μπροστινό V-Brake (Concealed Brakes). Eπίσης το οπίσθιο φρένο έχει τοποθετηθεί κάτω από τα chain stays – στην περιοχή της μεσαίας τριβής – μειώνοντας το αεροδυναμικό drag. To τιμόνι έχει σχεδιαστεί με βάση τα πρότυπα της NACA (Νational Advisory Committee for Aeronautics) για τη σχεδίαση των φτερών των αεροπλάνων και αποτελεί ενιαίο τμήμα με το λαιμό. H σχεδίασή του εναρμονίζεται απόλυτα με το μπροστινό τμήμα του πλαισίου προσθέτοντας στην αεροδυναμική. Όλα τα καλώδια των φρένων και των ταχυτήτων δρομολογούνται φυσικά εσωτερικά του τιμονιού. Ο ενιαίος λαιμός διατίθεται σε τρία μεγέθη: 90mm, 110mm και 130 mm.

Γεωμετρικά, η γωνία του head tube του πλαισίου είναι στις 72 μοίρες και του seat tube στις 76.5 καθιστώντάς το ιδανικό για χρήση ΤΤ και Τriathlon. To dropouts του πλαισίου είναι ρυθμιζόμενα, μεταβάλλοντας και προσαρμόζοντας το μεταξόνιο στις εκάστοτε απαιτήσεις του αναβάτη και της διαδρομής. Ρυθμιζόμενο είναι και το setback του παλουκόσελου με δύο θέσεις +/- 18mm. Φυσικά το πλαίσιο είναι συμβατό με μηχανική όπως και με ηλεκτρονική σειρά. Ως προς τις εκδόσεις, το Aquila CV πωλείται είτε ως frameset, είτε ως complete bike. H κορυφαία complete έκδοση εξοπλίζεται με ηλεκτρονική σειρά DuraAce Di2 9070, ενώ η πιο οικονομική με τη μηχανική σειρά Ultegra 6800 της Shimano. Τέλος, το πλαίσιο διατίθεται σε τέσσερα διαφορετικά μεγέθη: XS – S – M – L.

Αντιπρόσωπος:
Bianchi, Κυκλοποδηλατική ΑΕΒΕ., τηλ.: 2310-535821

Δείτε επίσης

Aria-Bianco

Επετειακό Bianchi Aria-Bianco Italia

Oλόλευκο Bianchi Aria-Bianco Italia Για να γιορτάσει την πρώτη «virtual» διοργάνωση του Giro d’ Italia ...

Giant TCR

GIANT TCR Advanced 2 Disc: Aγωνιστική ψυχή

Πώς το εξαιρετικό γίνεται ακόμα καλύτερο Το Giant TCR παραμένει ένα από τα πιο πετυχημένα ...

Scott Speedster Gravel 30

Scott Speedster Gravel 30: Σας πάει παντού

Τα Gravel ήρθαν για να μείνουν Αν πριν μερικά χρόνια κάποιος έλεγε πως θα υπήρχε ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest