Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Ποδήλατα | Scott Solace
Μία από της πιο ενδιαφέρουσες και ανερχόμενες κατηγορίες ποδηλάτων δρόμου τα τελευταία χρόνια είναι η κατηγορία Endurance.

Scott Solace

Με έμφαση στην άνεση

Μία από της πιο ενδιαφέρουσες και ανερχόμενες κατηγορίες ποδηλάτων δρόμου τα τελευταία χρόνια είναι η κατηγορία Endurance.

Από τον Δημήτρη Κολομβάτσο

Τόσο η σχεδίαση όσο και η γεωμετρία των ποδηλάτων Endurance εστιάζει περισσότερο στην άνεση και την οδηγική ευχαρίστηση. Το Solace αποτελεί την φιλόδοξη πρόταση της Scott στην εν λόγω κατηγορία, με σχεδίαση και τεχνολογία που εντυπωσιάζουν.

Το μυστικό της επιτυχίας, για τη δημιουργία ενός εξαιρετικού ποδηλάτου Endurance, βρίσκεται στον ισορροπημένο συνδυασμό άνεσης και αποδοτικότητας. Για το λόγο αυτό οι μηχανικοί της Scott εξέλιξαν και εφάρμοσαν με απόλυτη επιτυχία στο Solace την τεχνολογία Bi Zone Construction. Αναλύοντας τις δυνάμεις και τα φορτία που ασκούνται στο πλαίσιο, τόσο από τον αναβάτη όσο και από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, έχουν διαχωρίσει την κατασκευή και σχεδίαση του πλαισίου σε δύο ζώνες: Power Zone και Comfort Zone.

H Power Zone αποτελείται από το tapered head tube, το oversized downtube, το bottom bracket, τα ασύμμετρης σχεδίασης chain stays και το επάνω μέρος του πιρουνιού και φροντίζει για τη δημιουργία υψηλών επιπέδων ακαμψίας με σκοπό τη μεγίστη μεταφορά της δύναμης. Αντίθετα, η Comfort Zone αποτελείται από το top tube, το seat tube, τα seat stays και το κάτω μέρος του πιρουνιού και φροντίζει για την άνεση και την απορρόφηση των κραδασμών. Αξιοσημείωτη είναι η σχεδίαση των seat stays, τα οποία ενώνονται εξωτερικά με το top tube αντί του seat tube, επιτρέποντας έτσι τη μεγαλύτερη παραμόρφωσή τους – συνδυαστικά και με το seat tube – στα χτυπήματα που προκαλούν οι ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κατά συνέπεια, το οπίσθιο φρένο έχει τοποθετηθεί στο κάτω μέρος των chain stays, πίσω από τη μεσαία τριβή.

Για την κατασκευή του πλαισίου, η Scott εφαρμόζει στο Solace την τεχνολογία IMP. H συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει τη δημιουργία μιας ελαφρύτερης κατασκευής, αφαιρώντας το έντεκα τις εκατό του υλικού, από την περιοχή του headtube, βελτιώνοντας παράλληλα και την ανθεκτικότητα με την χρησιμοποίηση συμπιεσμένων ινών high modulus, στα πιο καίρια σημεία. Επίσης, στην εξωτερική επιφάνεια του πλαισίου, η Scott – επωφελούμενη της τεχνολογίας Naked External Tubeset – έχει καταργήσει τη «διακοσμητική» στρώση carbon με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση πολύτιμων γραμμαρίων.
Γεωμετρικά, η σχεδίαση του Solace προσφέρει στον αναβάτη μια άνετη και ξεκούραστη θέση οδήγησης, με πιο ψηλό head tube, ελαφρώς steeper γωνία στο seat tube και αυξημένο μεταξόνιο, για την ευκολότερη και απολαυστικότερη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Η μεσαία τριβή είναι τύπου PF 86 όπως μας έχει συνηθίσει η Scott, ενώ η δρομολόγηση των καλωδίων γίνεται εσωτερικά του πλαισίου. Επίσης το Solace είναι συμβατό και με μηχανική όπως και με ηλεκτρονική σειρά.

Ως προς τις επιλογές, η Scott διαθέτει το Solace σε τέσσερις εκδόσεις: Solace Premium, Solace 10, Solace 20 και Solace 30. Tο Solace Premium κατασκευάζεται από υλικό HMX Carbon Fibre και αποτελεί την κορυφαία επιλογή. Το βάρος του ανέρχεται στα 890γρ. για το πλαίσιο και 330γρ. για το πιρούνι. Tα υπόλοιπα μοντέλα κατασκευάζονται από το οικονομικότερο υλικό HMF Carbon Fibre, αποτελώντας εναλλακτικές και πιο προσιτές επιλογές.

Τιμή: Scott Solace 30: 2.275 €
Αντιπρόσωπος: Ν. Μανιατόπουλος ΑΕ. Τηλ.: 2610 993045

Δείτε επίσης

3T Ultra Boost

H 3T παρουσιάζει το 3T ULTRA BOOST

Ένα κορυφαίο gravel με ηλεκτρική υποβοήθηση: 3T Ultra Boost Τώρα μπορείτε να φτάσετε ακόμα πιο ...

Scott Solace eRide

Scott Solace eRIDE: Ένα πλαίσιο, δύο ποδήλατα!

H Scott παρουσιάζει την γκάμα Solace eRide Έχουμε επαναλάβει πολλές φορές πως η τάση ΕΙΝΑΙ ...

Crossista F

Pinarello Crossista F

Ένα ολοκαίνουργιο ποδήλατο cyclocross παρουσίασε η Pinarello, φτιαγμένο ειδικά για τον Tom Pidcock Την Κυριακή ...

Αφήστε μια απάντηση

mbike.gr

Pin It on Pinterest