Νέο μοντέλο από την Γαλλική εταιρεία στην Εndurance κατηγορία
Το νέο μοντέλο της Lapierre μόλις έκανε την εμφάνιση του, σε πραγματικές αγωνιστικές συνθήκες στα πόδια των αναβατών της FDJ.fr στο Grand Prix E3 Harelbeke.
Το νέο endurance bike έρχεται να προστεθεί στον πρόσφατα ανανεωμένο line up της εταιρείας μαζί με το αεροδυναμικό μοντέλο Αircode το οποίο είναι και το ποδήλατο που χρησιμοποιούν οι αναβάτες της ομάδας.
Η κατηγορία των endurance bikes δέχεται συνεχώς νέες προσθήκες καθώς οι περισσότερες εταιρείες πλέον λανσάρουν μοντέλα με γνώμονα την άνεση σε συνδυασμό με τις επιδόσεις. Ευθυγραμμισμένη με τις τάσεις η Lapierre, λανσάρει το Pulsium ένα ποδήλατο το οποίο χαρακτηρίζεται από την χρήση ελαστομερούς, το οποίο βρίσκεται στον οριζόντιο σωλήνα προκειμένου να απορροφά τους κραδασμούς. Σύμφωνα με την εταιρεία η χρήση του ελαστομερούς στο σημείο μπρόστά από την ένωση του κάθετου με τον οριζόντιο σωλήνα λειτουργεί σαν οπίσθιο αμορτισέρ αυξάνοντας δραματικά την άνεση. Eιδικότερα η εταιρεία τονίζει ότι με την χρήση του ελαστομερούς, την χρήση ειδικών ινών άνθρακα σε κατάλληλη πλέξη και τέλος την endurance γεωμετρία δημιουργείται ένα πλαίσιο ασύγκριτο σε απορροφητικότητα που μεταφράζεται σε λιγότερη καταπόνηση του αναβάτη.
Σύμφωνα με την Γαλλική εταιρεία ο παραπάνω σχεδιασμός επιτρέπει 27% περισσότερο κατακόρυφο φλεξάρισμα από ότι το υπάρχον μοντέλο Sensium. Το αποτέλεσμα προφανώς είναι μεγαλύτερη σταθερότητα. Ο οριζόντιος σωλήνας με την ήπιο κλίση είναι σχεδιασμένος κατά αυτόν τον τρόπο προκειμένου να είναι πιο εύκολη σε σχέση με έναν απόλυτα ευθύ σωλήνα, η παραμόρφωση του. Mε την συγκεκριμένη σχεδίαση το πίσω τρίγωνο λειτουργεί μπορεί να λειτουργεί σαν σε ποδήλατο με πίσω ανάρτηση.
Οι ίνες άνθρακα του συγκεκριμένου ποδηλάτου είναι 40 τόνων/ mm^2 ενώ σε συγκεκριμένα σημεία όπου είναι κρίσιμη η απορροφητικότητα έχουν χρησιμοποιηθεί ίνες 24 και 30 τόνων/ mm^2.
Όσον αφορά την γεωμετρία του, το νέο Pulsium έχει κατά 15 χιλιοστά ψηλότερο κούτελο και είναι μακρύτερο όσον αφορά το μεταξόνιο του. Τα chainstays είναι κατά 4 χιλιοστά μακρύτερα από ότι αυτά του Xelius EFI.
Ο σφικτήρας της σέλας είναι εσωτερικός και εντοπίζεται στο seatube ενισχύοντας ταυτόχρονα την αεροδυναμική του κάθετου σωλήνα.
Το Pulsium αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιούλιο.