Με ένα εξαιρετικό σπριντ, ο Andre Greipel κερδίζει το τρίτο του ετάπ στο φετινό Γύρο Γαλλίας
Ο Γερμανός αναβάτης της Lotto Soudal κέρδισε με άνεση τον συμπατριώτη του John Degenkolb στα τελευταία μέτρα του 15ου ετάπ του Γύρου Γαλλίας. Ο Peter Sagan αύξησε τη διαφορά του στους πόντους ενώ ο Chris Froome διατηρεί την κίτρινη φανέλα για 10η φορά φέτος.
O John Degenkolb (Giant-Alpecin) τερμάτισε δεύτερος με τρίτο τον Alexander Kristoff (Katusha)
Από το Mende ξεκίνησαν 172 αναβάτες και την επίθεση ξεκίνησε ο Daniel Teklehaimanot (MTN-Qhubeka). Λίγο αργότερα οι Lieuwe Westra (Astana) and Dylan van Baarle (Cannondale-Garmin) έκαναν τη δική τους επίθεση στο Cote de Bardoux εκεί που ο Mark Cavendish έχασε την επαφή με το πελτών. Δεν ήταν καθόλου καλή μέρα σήμερα για τον Cavendish που αντιμετώπιζε έντονα προβλήματα με το στομάχι του. Οι επιθέσεις ακολουθούσαν η μία την άλλη και δεν ήταν λίγοι εκείνοι που μπήκαν δυνατά στο “παιχνίδι”: Lieuwe Westra (Astana), Alexis Vuillermoz (AG2R-La Mondiale), Thibaut Pinot (FDJ), Michael Rogers and Peter Sagan (Tinkoff-Saxo), Winner Anacona and José Herrada (Movistar), Lars Bak and Thomas De Gendt (Lotto-Soudal), Simon Geschke (Giant-Alpecin), Purito Rodriguez (Katusha), Adam Yates (Orica-GreenEdge), Michal Kwiatkowski, Matteo Trentin and Rigo Uran (Etixx-Quick Step), Cyril Gautier and Perrig Quémeneur (Europcar), Steven Kruijswijk (LottoNL-Jumbo), Bob Jungels (Trek), Kristjian Durasek and Ruben Plaza (Lampre-Merida), Andrew Talansky, Ryder Hesjedal and Dylan van Baarle (Cannondale-Garmin), Nicolas Edet (Cofidis), Paul Voss (Bora-Argon 18) and Serge Pauwels (MTN-Qhubeka).
Η Katusha βρέθηκε μπροστά όταν ξεκόλλησε το πρώτο γκρουπ και 9 από τους 27 αναβάτες δημιούργησαν ένα νέο γκρουπ με την πρωτοβουλία του Sagan, o οποίος για μια ακόμη φορά ήταν ιδιαίτερα επιθετικός. Οι 9 αναβάτες ήταν οι: Pinot, Rogers, Sagan, Bak, Geschke, A. Yates, Hesjedal, Kwiatkowski και Trentin. Περίπου 108km πριν τον τερματισμό η Katusha έδωσε τη θέση της στην Team SKY αλλά η μέγιστη διαφορά ήταν 3 λεπτά ακόμα και 80km πριν τον τερματισμό. Ένα λάστιχο του Michael Rogers καθυστέρησε το προπορευόμενο γκρουπ καθώς οι συναθλητές του έκοψαν για να τον περιμένουν. Στην Aubenas ο Roger οδήγησε τον Sagan στη νίκη ενός ακόμη ενδιάμεσου σπριντ.
Περίπου 50 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, ο Matteo Trentin έφυγε μόνος μπροστά. Ο Ryder Hesjedal τον έφτασε περίπου 13 χλμ. πιο κάτω. 29 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, το πελοτόν, αυτή τη φορά με την Europcar να οδηγεί, έπιασε τους προπορευόμενους. Τρεις ομάδες τοποθετήθηκαν για να οδηγήσουν τους σπρίντερ τους στη νίκη: Η Lotto-Soudal για τον André Greipel, η Katusha για τον Alexander Kristoff και η Europcar για τον Bryan Coquard. Ο Zdenek Stybar (Etixx-Quick Step) προσπάθησε να επαναλάβει το εντυπωσιακό του φινάλε στο 6ο ετάπ στην Le Havre αλλά χωρίς επιτυχία.
Ο Andre Greipel φάνηκε για μια ακόμη φορά εξαιρετικά δυνατός και εκμεταλλεύτηκε την απουσία του Cavendish. Έτσι ο Γερμανός “γορίλας” από το Rostock πέτυχε την ένατη νίκη του σε Γύρο Γαλλίας και 3η συνολικά φέτος.
Γενική κατάταξη ύστερα από 2453.8km
ΘΕΣΗ |
ΑΘΛΗΤΗΣ |
ΑΡ. |
ΟΜΑΔΑ |
ΧΡΟΝΟΣ |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
|
|
|
|
|
|
1. |
GBR |
31 |
59h 58' 54'' |
|
|
2. |
COL |
51 |
60h 02' 04'' |
+ 03' 10'' |
|
3. |
USA |
61 |
60h 02' 26'' |
+ 03' 32'' |
|
4. |
ESP |
59 |
60h 02' 56'' |
+ 04' 02'' |
|
5. |
ESP |
41 |
60h 03' 17'' |
+ 04' 23'' |
|
6. |
GBR |
39 |
60h 03' 48'' |
+ 04' 54'' |
|
7. |
NED |
131 |
60h 05' 17'' |
+ 06' 23'' |
|
8. |
ITA |
1 |
60h 07' 11'' |
+ 08' 17'' |
|
9. |
FRA |
71 |
60h 07' 17'' |
+ 08' 23'' |
|
10. |
NED |
141 |
60h 07' 47'' |
+ 08' 53'' |
|
11. |
FRA |
82 |
60h 09' 57'' |
+ 11' 03'' |
|
12. |
FRA |
12 |
60h 12' 04'' |
+ 13' 10'' |
|
13. |
SUI |
181 |
60h 12' 20'' |
+ 13' 26'' |
|
14. |
ESP |
66 |
60h 13' 15'' |
+ 14' 21'' |
|
15. |
FRA |
121 |
60h 13' 52'' |
+ 14' 58'' |
|
16. |
USA |
161 |
60h 21' 12'' |
+ 22' 18'' |
|
17. |
FRA |
21 |
60h 29' 51'' |
+ 30' 57'' |
|
18. |
COL |
188 |
60h 33' 38'' |
+ 34' 44'' |
|
19. |
DEN |
3 |
60h 34' 20'' |
+ 35' 26'' |
|
20. |
FRA |
19 |
60h 34' 26'' |
+ 35' 32'' |
|
21. |
ESP |
91 |
60h 35' 00'' |
+ 36' 06'' |
|
22. |
ESP |
57 |
60h 36' 40'' |
+ 37' 46'' |
|
23. |
CZE |
44 |
60h 37' 31'' |
+ 38' 37'' |
|
24. |
BEL |
218 |
60h 39' 30'' |
+ 40' 36'' |
|
25. |
BEL |
13 |
60h 40' 09'' |
+ 41' 15'' |
|
26. |
ESP |
53 |
60h 41' 54'' |
+ 43' 00'' |
|
27. |
FRA |
14 |
60h 42' 23'' |
+ 43' 29'' |
|
28. |
EST |
6 |
60h 46' 31'' |
+ 47' 37'' |
|
29. |
COL |
118 |
60h 49' 42'' |
+ 50' 48'' |
|
30. |
DEN |
72 |
60h 51' 10'' |
+ 52' 16'' |
|
31. |
AUS |
46 |
60h 53' 08'' |
+ 54' 14'' |
|
32. |
FRA |
183 |
60h 57' 03'' |
+ 58' 09'' |
|
33. |
CZE |
192 |
60h 57' 31'' |
+ 58' 37'' |
|
34. |
IRL |
167 |
60h 58' 14'' |
+ 59' 20'' |
|
35. |
ESP |
97 |
61h 00' 46'' |
+ 01h 01' 52'' |
|
36. |
BEL |
68 |
61h 01' 04'' |
+ 01h 02' 10'' |
|
37. |
NED |
133 |
61h 01' 36'' |
+ 01h 02' 42'' |
|
38. |
ESP |
149 |
61h 03' 36'' |
+ 01h 04' 42'' |
|
39. |
SVK |
47 |
61h 04' 28'' |
+ 01h 05' 34'' |
|
40. |
IRL |
36 |
61h 05' 20'' |
+ 01h 06' 26'' |
|
41. |
FRA |
127 |
61h 05' 42'' |
+ 01h 06' 48'' |
|
42. |
NED |
136 |
61h 06' 26'' |
+ 01h 07' 32'' |
|
43. |
FRA |
123 |
61h 08' 04'' |
+ 01h 09' 10'' |
|
44. |
GER |
86 |
61h 10' 07'' |
+ 01h 11' 13'' |
|
45. |
GBR |
108 |
61h 10' 54'' |
+ 01h 12' 00'' |
|
46. |
FRA |
11 |
61h 10' 56'' |
+ 01h 12' 02'' |
|
47. |
RSA |
214 |
61h 15' 07'' |
+ 01h 16' 13'' |
|
48. |
POL |
45 |
61h 15' 43'' |
+ 01h 16' 49'' |
|
49. |
POR |
98 |
61h 17' 08'' |
+ 01h 18' 14'' |
|
50. |
SLO |
165 |
61h 17' 22'' |
+ 01h 18' 28'' |
|
51. |
NED |
132 |
61h 17' 43'' |
+ 01h 18' 49'' |
|
52. |
SUI |
67 |
61h 19' 01'' |
+ 01h 20' 07'' |
|
53. |
NED |
137 |
61h 19' 25'' |
+ 01h 20' 31'' |
|
54. |
AUS |
35 |
61h 22' 36'' |
+ 01h 23' 42'' |
|
55. |
ESP |
174 |
61h 23' 08'' |
+ 01h 24' 14'' |
|
56. |
GER |
194 |
61h 24' 34'' |
+ 01h 25' 40'' |
|
57. |
NED |
84 |
61h 24' 41'' |
+ 01h 25' 47'' |
|
58. |
SUI |
189 |
61h 25' 26'' |
+ 01h 26' 32'' |
|
59. |
FRA |
26 |
61h 25' 48'' |
+ 01h 26' 54'' |
|
60. |
LUX |
147 |
61h 27' 05'' |
+ 01h 28' 11'' |
|
61. |
UKR |
4 |
61h 27' 56'' |
+ 01h 29' 02'' |
|
62. |
FRA |
129 |
61h 28' 11'' |
+ 01h 29' 17'' |
|
63. |
SUI |
69 |
61h 29' 46'' |
+ 01h 30' 52'' |
|
64. |
CZE |
116 |
61h 30' 55'' |
+ 01h 32' 01'' |
|
65. |
FRA |
177 |
61h 32' 17'' |
+ 01h 33' 23'' |
|
66. |
CAN |
164 |
61h 32' 44'' |
+ 01h 33' 50'' |
|
67. |
RSA |
217 |
61h 34' 31'' |
+ 01h 35' 37'' |
|
68. |
GER |
199 |
61h 35' 25'' |
+ 01h 36' 31'' |
|
69. |
ITA |
62 |
61h 36' 32'' |
+ 01h 37' 38'' |
|
70. |
ESP |
56 |
61h 36' 33'' |
+ 01h 37' 39'' |
|
71. |
GER |
135 |
61h 37' 08'' |
+ 01h 38' 14'' |
|
72. |
POR |
155 |
61h 37' 25'' |
+ 01h 38' 31'' |
|
73. |
NOR |
211 |
61h 37' 44'' |
+ 01h 38' 50'' |
|
74. |
SUI |
187 |
61h 39' 41'' |
+ 01h 40' 47'' |
|
75. |
POL |
111 |
61h 39' 55'' |
+ 01h 41' 01'' |
|
76. |
NED |
184 |
61h 40' 13'' |
+ 01h 41' 19'' |
|
77. |
ESP |
156 |
61h 40' 23'' |
+ 01h 41' 29'' |
|
78. |
CRO |
154 |
61h 40' 57'' |
+ 01h 42' 03'' |
|
79. |
ERI |
219 |
61h 41' 32'' |
+ 01h 42' 38'' |
|
80. |
NED |
9 |
61h 41' 37'' |
+ 01h 42' 43'' |
|
81. |
FRA |
203 |
61h 42' 03'' |
+ 01h 43' 09'' |
|
82. |
ESP |
175 |
61h 42' 11'' |
+ 01h 43' 17'' |
|
83. |
COL |
52 |
61h 42' 44'' |
+ 01h 43' 50'' |
|
84. |
FRA |
185 |
61h 42' 44'' |
+ 01h 43' 50'' |
|
85. |
ITA |
7 |
61h 43' 24'' |
+ 01h 44' 30'' |
|
86. |
FRA |
128 |
61h 43' 41'' |
+ 01h 44' 47'' |
|
87. |
FRA |
204 |
61h 43' 53'' |
+ 01h 44' 59'' |
|
88. |
GBR |
212 |
61h 43' 59'' |
+ 01h 45' 05'' |
|
89. |
CZE |
33 |
61h 44' 59'' |
+ 01h 46' 05'' |
|
90. |
RSA |
215 |
61h 45' 00'' |
+ 01h 46' 06'' |
|
91. |
BEL |
139 |
61h 45' 27'' |
+ 01h 46' 33'' |
|
92. |
POL |
196 |
61h 45' 43'' |
+ 01h 46' 49'' |
|
93. |
NED |
34 |
61h 46' 45'' |
+ 01h 47' 51'' |
|
94. |
AUS |
63 |
61h 49' 27'' |
+ 01h 50' 33'' |
|
95. |
ESP |
159 |
61h 49' 36'' |
+ 01h 50' 42'' |
|
96. |
ITA |
92 |
61h 49' 37'' |
+ 01h 50' 43'' |
|
97. |
AUT |
87 |
61h 49' 44'' |
+ 01h 50' 50'' |
|
98. |
GER |
81 |
61h 49' 50'' |
+ 01h 50' 56'' |
|
99. |
POL |
113 |
61h 50' 40'' |
+ 01h 51' 46'' |
|
100. |
BEL |
119 |
61h 51' 14'' |
+ 01h 52' 20'' |
|
101. |
ITA |
64 |
61h 51' 18'' |
+ 01h 52' 24'' |
|
102. |
FRA |
126 |
61h 52' 01'' |
+ 01h 53' 07'' |
|
103. |
FRA |
29 |
61h 52' 24'' |
+ 01h 53' 30'' |
|
104. |
FRA |
28 |
61h 53' 20'' |
+ 01h 54' 26'' |
|
105. |
FRA |
205 |
61h 53' 27'' |
+ 01h 54' 33'' |
|
106. |
NED |
83 |
61h 53' 45'' |
+ 01h 54' 51'' |
|
107. |
GBR |
109 |
61h 54' 44'' |
+ 01h 55' 50'' |
|
108. |
SUI |
148 |
61h 55' 10'' |
+ 01h 56' 16'' |
|
109. |
SUI |
186 |
61h 55' 24'' |
+ 01h 56' 30'' |
|
110. |
FRA |
208 |
61h 56' 00'' |
+ 01h 57' 06'' |
|
111. |
ESP |
146 |
61h 56' 41'' |
+ 01h 57' 47'' |
|
112. |
FRA |
122 |
61h 57' 29'' |
+ 01h 58' 35'' |
|
113. |
ITA |
58 |
61h 57' 45'' |
+ 01h 58' 51'' |
|
114. |
FRA |
178 |
61h 57' 48'' |
+ 01h 58' 54'' |
|
115. |
NED |
138 |
61h 59' 06'' |
+ 02h 00' 12'' |
|
116. |
ERI |
216 |
61h 59' 09'' |
+ 02h 00' 15'' |
|
117. |
FRA |
209 |
61h 59' 20'' |
+ 02h 00' 26'' |
|
118. |
FRA |
206 |
62h 01' 52'' |
+ 02h 02' 58'' |
|
119. |
NOR |
96 |
62h 01' 52'' |
+ 02h 02' 58'' |
|
120. |
ITA |
157 |
62h 02' 16'' |
+ 02h 03' 22'' |
|
121. |
FRA |
25 |
62h 03' 16'' |
+ 02h 04' 22'' |
|
122. |
GER |
75 |
62h 04' 20'' |
+ 02h 05' 26'' |
|
123. |
FRA |
173 |
62h 04' 23'' |
+ 02h 05' 29'' |
|
124. |
FRA |
24 |
62h 06' 10'' |
+ 02h 07' 16'' |
|
125. |
DEN |
49 |
62h 07' 44'' |
+ 02h 08' 50'' |
|
126. |
FRA |
17 |
62h 08' 01'' |
+ 02h 09' 07'' |
|
127. |
BEL |
73 |
62h 09' 43'' |
+ 02h 10' 49'' |
|
128. |
ITA |
65 |
62h 09' 55'' |
+ 02h 11' 01'' |
|
129. |
FRA |
207 |
62h 10' 19'' |
+ 02h 11' 25'' |
|
130. |
COL |
158 |
62h 11' 00'' |
+ 02h 12' 06'' |
|
131. |
FRA |
124 |
62h 11' 11'' |
+ 02h 12' 17'' |
|
132. |
GBR |
38 |
62h 11' 56'' |
+ 02h 13' 02'' |
|
133. |
BEL |
79 |
62h 11' 58'' |
+ 02h 13' 04'' |
|
134. |
GBR |
112 |
62h 12' 47'' |
+ 02h 13' 53'' |
|
135. |
ITA |
117 |
62h 13' 33'' |
+ 02h 14' 39'' |
|
136. |
ITA |
152 |
62h 15' 17'' |
+ 02h 16' 23'' |
|
137. |
FRA |
176 |
62h 15' 19'' |
+ 02h 16' 25'' |
|
138. |
BEL |
74 |
62h 17' 24'' |
+ 02h 18' 30'' |
|
139. |
POR |
197 |
62h 17' 46'' |
+ 02h 18' 52'' |
|
140. |
ITA |
48 |
62h 19' 38'' |
+ 02h 20' 44'' |
|
141. |
NED |
89 |
62h 20' 08'' |
+ 02h 21' 14'' |
|
142. |
GBR |
37 |
62h 21' 29'' |
+ 02h 22' 35'' |
|
143. |
COL |
142 |
62h 21' 32'' |
+ 02h 22' 38'' |
|
144. |
ITA |
93 |
62h 21' 44'' |
+ 02h 22' 50'' |
|
145. |
AUS |
163 |
62h 22' 18'' |
+ 02h 23' 24'' |
|
146. |
GBR |
32 |
62h 22' 32'' |
+ 02h 23' 38'' |
|
147. |
KAZ |
5 |
62h 22' 55'' |
+ 02h 24' 01'' |
|
148. |
FRA |
16 |
62h 23' 58'' |
+ 02h 25' 04'' |
|
149. |
LTU |
168 |
62h 24' 14'' |
+ 02h 25' 20'' |
|
150. |
GER |
78 |
62h 25' 34'' |
+ 02h 26' 40'' |
|
151. |
AUS |
103 |
62h 25' 45'' |
+ 02h 26' 51'' |
|
152. |
NED |
134 |
62h 27' 29'' |
+ 02h 28' 35'' |
|
153. |
NED |
107 |
62h 27' 41'' |
+ 02h 28' 47'' |
|
154. |
AUT |
94 |
62h 30' 20'' |
+ 02h 31' 26'' |
|
155. |
FRA |
202 |
62h 30' 48'' |
+ 02h 31' 54'' |
|
156. |
FRA |
172 |
62h 31' 20'' |
+ 02h 32' 26'' |
|
157. |
AUS |
115 |
62h 31' 43'' |
+ 02h 32' 49'' |
|
158. |
BEL |
144 |
62h 31' 50'' |
+ 02h 32' 56'' |
|
159. |
USA |
213 |
62h 33' 14'' |
+ 02h 34' 20'' |
|
160. |
ITA |
153 |
62h 36' 41'' |
+ 02h 37' 47'' |
|
161. |
LUX |
145 |
62h 36' 46'' |
+ 02h 37' 52'' |
|
162. |
AUT |
182 |
62h 38' 18'' |
+ 02h 39' 24'' |
|
163. |
AUS |
76 |
62h 39' 03'' |
+ 02h 40' 09'' |
|
164. |
BEL |
179 |
62h 42' 09'' |
+ 02h 43' 15'' |
|
165. |
NED |
169 |
62h 43' 49'' |
+ 02h 44' 55'' |
|
166. |
AUS |
105 |
62h 44' 22'' |
+ 02h 45' 28'' |
|
167. |
FRA |
125 |
62h 48' 33'' |
+ 02h 49' 39'' |
|
168. |
CAN |
106 |
62h 48' 50'' |
+ 02h 49' 56'' |
|
169. |
ESP |
55 |
62h 51' 17'' |
+ 02h 52' 23'' |
|
170. |
FRA |
23 |
62h 57' 41'' |
+ 02h 58' 47'' |
|
171. |
IRL |
193 |
63h 13' 43'' |
+ 03h 14' 49'' |