Home | FITNESS | ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ | Ανέβα κατηγορία

Ανέβα κατηγορία

Γράφεις χιλιόμετρα, αλλά αισθάνεσαι ότι δεν βελτιώνεσαι αρκετά; Αυτή είναι η λύση!

Δεν είναι λίγοι οι ποδηλάτες που ενώ αφιερώνουν ώρες στη σέλα κάθε βδομάδα γράφοντας πολλά χιλιόμετρα δεν σημειώνουν ανάλογη, της προσπάθειάς τους, πρόοδο!

 

Από τον ΜΒike Τrainer

Αυτοί που συνήθως πλήττονται από το παραπάνω φαινόμενο είναι συνήθως όσοι ενθουσιώδεις αναβάτες δεν ακολουθούν κάποιο σαφές πρόγραμμα βελτίωσης της απόδοσής τους ακολουθώντας αντί αυτού τη γενικότερη συμβουλή «Απλά κάνε ποδήλατο».

Συνήθη συμπτώματα
Τις περισσότερες φορές, όσοι την έχουν «πατήσει» δεν το καταλαβαίνουν. Αυτό συμβαίνει, διότι οι παθόντες είναι ήδη αρκετά προπονημένοι αλλά παρά τις πολλές ώρες που αφιερώνουν για προπόνηση δεν εμφανίζουν σημαντική πρόοδο.
Το σύνδρομο της «νεκρής ζώνης» χτυπά συνήθως μετά το καλοκαίρι οπότε και οι περισσότεροι έχουν ήδη δουλέψει αρκετά τόσο προπονητικά όσο και σε αγώνες που έχουν λάβει μέρος. Δεν είναι λίγες οι φορές που δημιουργείται ένα αίσθημα βαρεμάρας, μονοτονίας τόσο σωματικής όσο και ψυχολογικής. Εφόσον, τα ερεθίσματα που προσλαμβάνει ο οργανισμός δεν έχουν σημαντικές διαφορές κατά την προπόνηση και η ένταση είναι σχεδόν η ίδια σε κάθε προπόνηση τότε η ικανότητα αποκατάστασης του οργανισμού μειώνεται και τελικά, η προπόνηση δεν έχει τόσο ευεργετικό αποτέλεσμα.
Προκειμένου να υπάρχει σημαντική βελτίωση της απόδοσης πρέπει η προπόνηση να προσφέρει πολλαπλά ερεθίσματα, εκ των οποίων μερικά να αφορούν την υψηλότερη ζώνη προπόνησης, ώστε κατόπιν ο οργανισμός να αποκαθίσταται πιο αποτελεσματικά ώστε να υπάρχει βελτίωση.

Δείτε επίσης

Θέλεις να δυναμώσεις στο ποδήλατο; Ανέβα σκαλοπάτια!

Το ανέβασμα σκαλοπατιών ενεργοποιεί τους ίδιους μυς με το ποδήλατο, δηλαδή τετρακέφαλους και γλουτιαίους. Αν αυτοί οι μυς είναι δυνατοί, κρίνουν και σε μεγάλο βαθμό την απόδοση, στο συγκεκριμένο άθλημα.

αργό τρέξιμο

Αργό τρέξιμο για ποδηλάτες και τριαθλητές!

Τα πλεονεκτήματα του “αργού” τρεξίματος Ο Στέφανος Φυγετάκης, Καθηγητής Φυσικής Αγωγής και Προπονητής, μας εξηγεί ...

Συμβουλές για αθλητές και αθλούμενους σε καιρό πανδημίας

Για να μη μας καταβάλει ο ιός! Πρακτικές συμβουλές σε αθλητές και προπονητές για την ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest