Home | Αρχική | Όχι στα δισκόφρενα από μεγάλα ονόματα του Pro Tour

Όχι στα δισκόφρενα από μεγάλα ονόματα του Pro Tour

Είναι νωρίς ακόμα και επικίνδυνα

Άλλος ένας κορυφαίος αθλητής του Pro Tour και της Bmc Racing, ο Βέλγος σπεσιαλίστας των κλασικών Greg Van Avermaet, εξέφρασε τις ανησυχίες του για την χρήση των δισκοφρένων και ισχυρίστηκε πως δε θα τα χρησιμοποιήσει στις Κλασικές της άνοιξης.

Από τότε που η UCI ανακοίνωσε την εισαγωγή δοκιμαστικής περιόδου για τα δισκόφρενα στο Pro Tour για το 2016, με πλήρη ενσωμάτωση το 2017, υπήρξε μια διάσπαση απόψεων και μια υγιής συζήτηση επί του θέματος. Ο «superstar» Fabian Cancellara της Trek-Segafredo, έχει πει ότι δεν θα τα χρησιμοποιήσει κατά το τελευταίο έτος της καριέρας του, ενώ ο κορυφαίος «Grand Tourer» Vincenzo Nibali της Astana και ο «χρονομετρίστας» Alex Dowsett της Movistar έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους σε θέματα ασφάλειας.

2

Ο Greg Van Avermaet, μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης κατά τη διάρκεια του training camp της BMC στην Ισπανία, έχoντας πλέον ζυγίσει τα πράγματα με προοπτική «κλασικών», εξέφρασε πως είναι άλλος ένας αναβάτης που απέχει πολύ από αυτή την ιδέα.

«Δεν θέλω να τα χρησιμοποιήσω, είναι σαφές», είπε. «Νομίζω ότι είναι λίγο νωρίς. Προς το παρόν δεν νομίζω ότι είναι σωστό να χρησιμοποιηθούν στο υψηλότερο επίπεδο Pro Tour, αλλά θα μπορούσε μετά από μερικά χρόνια να τα χρησιμοποιούμε όλοι».

Ο Van Avermaet, ο οποίος είναι ένας από τους κορυφαίους αναβάτες στα λιθόστρωτα τερέν των κλασικών, με τερματισμούς στο βάθρο φέτος στις δύο μεγαλύτερες κλασικές, τον Γύρο της Φλάνδρας και το Paris-Roubaix, αρνείται να αναλάβει το ρίσκο και τον κίνδυνο που εγκυμονεί η χρήση των δισκόφρενων το επόμενο έτος, και πιστεύει πως το ίδιο θα κάνουν και οι ανταγωνιστές του.

‘’Αν πρόκειται να αγωνιστείς για τη νίκη στη Φλάνδρα ή στο Roubaix, είναι λίγο επικίνδυνο να το κάνεις με δισκόφρενα. Δεν νομίζω ότι οι κορυφαίοι αναβάτες θα αγωνιστούν με αυτά στις κλασικές,» δήλωσε ο Van Avermaet.

’Ήμουν ο πρώτος άνθρωπος που δοκίμασε της ηλεκτρονικές αλλαγές ταχυτήτων στο Roubaix και δεν λειτούργησε όταν ήμουν βοηθός, γι ‘αυτό δεν θέλω να αναλάβω το ρίσκο. Θα χρειαστούν λίγα ακόμη χρόνια για να δείτε τα μεγάλα ονόματα να χρησιμοποιούν τα δισκόφρενα, ειδικά στις μεγάλες «κλασικές», όπως Φλάνδρα ή το Roubaix».

Ο Van Avermaet πιστεύει ότι τα φρένα στην τρέχουσα μορφή τους δεν θα «αγκαλιαστούν» από το pro tour, αλλά θεωρεί πως στο μέλλον θα έρθει η «στιγμή» τους, όταν θα έχουν εξελιχθεί κατάλληλα.

«Εγώ, αυτή τη χρονική στιγμή δεν θέλω να τα οδηγήσω», είπε. ‘’Υπάρχει συνεχής εξέλιξη, και όταν έρθει η στιγμή να τα χρησιμοποιήσούμε δεν θα είναι όπως τα ξέρουμε… Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να γίνουν ελαφρύτερα, πιο εύκολα στο να αλλάξεις τροχούς και μικρότερα. Και τότε όμως θα πρέπει να δούμε αν θα δουλεύουν ή όχι».

Δείτε επίσης

L’ Etape Greece by Tour de France 2024 presented by SKODA

Ολοκληρώθηκε το 2ο L’ Etape Greece by Tour de France presented by SKODA

Υπέροχη διαδρομή, δυνατές συγκινήσεις αλλά και εξαιρετικές επιδόσεις στις τρεις διαδρομές της διοργάνωσης L’ Etape Greece ...

Velo-city Ghent

Velo-City Ghent 2024: To μεγαλύτερο συνέδριο για το ποδήλατο, φέτος στη Γάνδη

Ποδηλατική Καινοτομία και Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα Η Γάνδη, μια πόλη γνωστή για την ιστορική γοητεία ...

ποδηλατικός τουρισμός

Ημερίδα για τον Ποδηλατικό Τουρισμό

Athens Bike Festival powered by ΔΕΗ Πρώτη Ημερίδα για τον Ποδηλατικό Τουρισμό : «Το παρόν ...

Αφήστε μια απάντηση

mbike.gr

Pin It on Pinterest