Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Το νέο FUJI Gran Fondo με δισκόφρενα

Το νέο FUJI Gran Fondo με δισκόφρενα

Καλύτερο και πιο άνετο από ποτέ!

H FUJI παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Gran Fondo Disc του 2016 που ενσωματώνει την επαναστατική τεχνολογία VRTech

Πρωταρχικός στόχος των μηχανικών της FUJI στην δημιουργία του καινούργιου Gran Fondo ήταν η βελτίωση της απορροφητικότητας και της άνεσης. Για να το καταφέρουν εξέλιξαν και εφάρμοσαν την επαναστατική τεχνολογία VRTech που, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας, μειώνει τους κραδασμούς που προκαλούνται από το οδόστρωμα σε ποσοστό 24.6%.

Tι ακριβώς είναι η τεχνολογία VRTech;

1

Mε την τεχνολογία VRTech (Vibration Reduction Technology), φυσικές ίνες πολυουρεθάνης τοποθετούνται στρατηγικά μέσα στα high modulus carbon φύλλα κατά την κατασκευή του Gran Fondo και διαχέουν τις υψηλής συχνότητας δονήσεις.

2

Μετά από εκτεταμένη εργαστηριακή αξιολόγηση και δοκιμαστικά τεστ, οι μηχανικοί της FUJI ανακάλυψαν ότι το πιρούνι, τα seatstays και τα chainstays είναι οι βέλτιστες θέσεις για την εφαρμογή της τεχνολογίας VRTech, καθώς παρέχουν τη μεγαλύτερη ισορροπία απόσβεσης, αίσθησης του δρόμου, και ακαμψίας – κάνοντας την οδηγική εμπειρία λιγότερο επώδυνη και πιο ευχάριστη.

3

Προκειμένου να προσδιοριστεί το ακριβές τεχνικό πλεονέκτημα που παρέχει η τεχνολογία VRTech, η FUJI έκανε ειδικές συγκριτικές εργαστηριακές δοκιμές σε ένα πλαίσιο Gran Fondo με VRTech και σε ένα χωρίς, στο Taiwan Cycling and Health Tech Industry R & D Center. Τα ευρήματα της δοκιμής αποκάλυψαν μια συνολική μείωση σε ποσοστό 24,6% των δονήσεων υψηλής συχνότητας που μεταδίδονται στον αναβάτη στο πλαίσιο με VRTech.

5

Το Gran Fondo εξοπλίζεται με 28αρια ελαστικά που ενισχύουν την σταθερότητα, την πρόσφυση και την άνεση. Για όσους επιθυμούν κάτι ακόμα πιο …φαρδύ, το πλαίσιο μπορεί να υποδεχθεί έως και 30αρια ελαστικά.

6

Τα seat stays του νέου Gran Fondo διαθέτουν ειδική καμπυλωτή σχεδίαση η οποία προσθέτει στην συνολική απορροφητικότητα και άνεση.

4

Εκτός της τεχνολογίας VRTech, η άνεση ενισχύεται περαιτέρω και με την «endurance» γεωμετρία του πλαισίου. Το ψηλό headtube τοποθετεί τον αναβάτη σε πιο όρθια θέση, επιβαρύνοντας λιγότερο την μέση και τον αυχένα σε πολύωρες διαδρομές. Επίσης, τα πιο μακριά chainstays, αυξάνουν το μεταξόνιο του ποδηλάτου για την περαιτέρω βελτίωση της απορροφητικότητας και της σταθερότητας.

7

Oι βάσεις για τις δαγκάνες των δισκοφρένων – στο πλαίσιο και στο πιρούνι – είναι τύπου flat-mount, ενώ η ασύμμετρη σχεδίαση των chainstays ενισχύει εκτός από την ακαμψία και την απόδοση του οπίσθιου φρένου. Εντύπωση προκαλεί η σχεδίαση των αποσπώμενων dropouts για χρήση άξονα 12X142mm ή κλασικό QR 135mm.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.fujibikes.com

Δείτε επίσης

Vintage Bikes by Mario Volante στο Athens Bike Festival powered by ΔΕΗ

Αγαπημένα, παλιά ποδήλατα Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσεις την ιστορία του ποδηλάτου; Μα ...

O Tadej Pogacar νικητής της 103ης Volta a Catalunya

H 103η διοργάνωση της Volta Ciclista a Catalunya θα μείνει στην ιστορία ως η διοργάνωση ...

Chainless Pedaling System

Mετάδοση χωρίς αλυσίδα: η επόμενη μεγάλη αλλαγή στην αστική ποδηλασία!

Chainless Pedaling System Με αφορμή το γεγονός πως φέτος, το γαλλικό σύστημα PERS Chainless Pedaling ...

Αφήστε μια απάντηση

mbike.gr

Pin It on Pinterest