Home | FITNESS | Ψωμί μπύρας

Ψωμί μπύρας

Πλέον φτιάχνω ψωμί συχνότατα και έχω καταλήξει σε αυτό το θρεπτικό και γλυκό ζυμάρι. Τη συνταγή την έχω από ”μια παλιά καραβάνα” των αποστάσεων, ο αγαπημένος μου Χρήστος, προπονητής μου κάποτε.

Γίνεται πολύ εύκολα, έχει ελαστική υφή και αφήνει μια γλυκιά γεύση χωρίς να έχει ζάχαρη. Κρατάει τουλάχιστον 10 ημέρες εκτός ψυγείου, συνοδεύεται με τυρί ή μέλι στο πρωινό σας.

 

Τί θα χρειαστείτε:

Τί θα χρειαστείτε:

• 1 κιλό αλεύρι ολικής
• 2 κουτάκια μπύρας ( 2*330mL)
• 2 φακελάκια baking powder
• 2 κουταλιές μέλι
• 2 κουταλιές ελαιόλαδο
• αλάτι

 

Παρασκευή:
1. Σε μια μεγάλη λεκάνη ανακατεύετε το αλεύρι, το baking pοwder, προσθέτετε αργά την μπύρα και έπειτα το μέλι, το ελαιόλαδο και το αλάτι.
2. Αφήνετε να δέσει η ζύμη, η οποία είναι υγρή, λίγο πιο σφιχτή από εκείνη του κέικ.
3. Προθερμαίνετε τον φούρνο
4. Αλείφετε μια μεγάλη φόρμα κέικ με ελαιόλαδο και αλευρώνετε ελαφρά τα τοιχώματα.
5. Έπειτα, περιχύνετε τη ζύμη. Πασπαλίστε με αλεύρι ή πίτουρο βρώμης.
6. Ψήνετε στον αέρα στους 150-170 βαθμούς για τουλάχιστον 1 ώρα.

 

tip!
μπορείτε στο ζυμάρι να βάλετε μπαχαρικά όπως ρίγανη ή ελιές ωστέ να έχετε αρωματικό ψωμί για το σνακ σας.

Καλή επιτυχία!

 

Δείτε επίσης

μπισκότα βρώμης

Μπισκότα βρώμης με μέλι – χωρίς αλεύρι, ζάχαρη και βούτυρο

Με βάση τη βρώμη και όχι επεξεργασμένα άλευρα, δίνουν σύνθετους υδατάνθρακες.

Διαφορές στην αυτοπεποίθηση του αθλούμενου σε σχέση με το φύλο

Διαφορές στην αυτοπεποίθηση σε σχέση με το φύλο Αυτοπεποίθηση είναι το αίσθημα εκείνο που κάνει ...

Θέλεις να δυναμώσεις στο ποδήλατο; Ανέβα σκαλοπάτια!

Το ανέβασμα σκαλοπατιών ενεργοποιεί τους ίδιους μυς με το ποδήλατο, δηλαδή τετρακέφαλους και γλουτιαίους. Αν αυτοί οι μυς είναι δυνατοί, κρίνουν και σε μεγάλο βαθμό την απόδοση, στο συγκεκριμένο άθλημα.

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest