Το πρώτο Tri/TT με δισκόφρενα!
Η αμερικανική εταιρεία Parlee παρουσίασε το εντυπωσιακό μοντέλο TTiR Disc το οποίο, όπως φανερώνει η ονομασία του, είναι το πρώτο ποδήλατο για χρήση Tri/TT με δισκόφρενα.
Το νέο μοντέλο της Parlee έχει σχεδιαστεί από την αρχή αποκλειστικά για χρήση δισκοφρένων – δεν θα υπάρξει έκδοση με rim brakes. To εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι πως οι σχετικές μετρήσεις στο Α2 Wind Tunnel της North Carolina, απέδειξαν πως τα δισκόφρενα δεν είναι λιγότερο αεροδυναμικά απο τα rim brakes.Η επίσημη παρουσίαση του ποδηλάτου θα γίνει σε λίγες ημέρες στο Eurobike, όπου θα υπάρξει σχετική δημοσίευση των αποτελεσμάτων των μετρήσεων, οι οποίες θα αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.
«Μπορεί να προσθέτεις λίγη περισσότερη επιφάνεια στην περιοχή του φρένου, και μετωπικά, όμως η καλωδίωση είναι πολύ πιό καθαρή και σε συνδυασμό με την απουσία της δαγκάνας στην περιοχή του στεφανιού του τροχού, ισοσταθμίζονται οι όποιες απώλειες, δημιουργώντας ένα μικρό πλεονέκτημα ως προς την αεροδυναμική απόδοση», δηλώνει ο Tom Rodi, sales and marketing manager της Parlee.
Στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης συμβάλουν σημαντικά τα carbon fiber καλύμματα των δισκοφρένων, τα οποία δεν «παγιδεύουν» θερμότητα, καθως διαθέτουν αεραγωγούς στο επάνω και το οπίσθιο μερος τους.
Άλλες λεπτομέρειες που προσθέτουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης είναι το ειδικά κατασκευασμένο κόκπιτ από την Profile Racing για χάρη της Parlee.
«Με τις εταιρείες κατασκευής τροχών να έχουν διαθέσιμες τόσες πολλές επιλογές μοντέλων για δισκόφρενα – και με την καλύτερη απόδοση που προσφέρουν αυτά στο φρενάρισμα – γνωρίζαμε πολύ καλά, κατόπιν πολύωρων δοκιμών, πως αυτή ήταν η σωστή κατευθυνσή που έπρεπε να ακολουθήσουμε. Πλέον είμαστε βέβαιοι πως το μέλλον ανήκει στα δισκόφρενα», συμπλήρωσε ο Rodi.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ParleeCycles.com