Home | ΑΓΟΡΑ | SKS Rennkompressor: Σαν το παλιό καλό κρασί
SKS Rennkompressor

SKS Rennkompressor: Σαν το παλιό καλό κρασί

Η SKS Rennkompressor αποτελεί ένα κομμάτι ποδηλατικής ιστορίας

Στους μεγάλους Γύρους και στα αυτοκίνητα των ομάδων, στα τέλη της δεκαετίας του 1960, το πιο πιθανό θα ήταν να έβρισκες μια SKS Rennkompressor. Η ίδια τρόμπα δαπέδου, κατασκευάζεται ακόμα και σήμερα, στη Γερμανία, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που φτιαχνόταν το 1966.

 

Η SKS Rennkompressor αποτελεί ένα κομμάτι της σύγχρονης ποδηλατικής ιστορίας. Είναι η τρόμπα δαπέδου που προτιμούσαν οι μηχανικοί ομάδων από την πρώτη κιόλας χρονιά παραγωγής της, το 1966.
Θα μπορούσε κάποιος να πει πως είναι “ο παππούς” κάθε τρόμπας δαπέδου καθώς εδώ και πάνω από 50 χρόνια αποτελεί εργαλείο δουλειάς για τους μηχανικούς.

Η πρώτη γνωριμία

Η τρόμπα στηρίζεται σε μια μαντεμένια βάση, είναι εξ’ ολοκλήρου σιδερένια και διαθέτει ξύλινη λαβή. Διαθέτει το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα της SKS. Επίσης, και αυτό είναι άλλο ένα από τα ατού της, φουσκώνει έως τα 230 PSI ή 16Bar. Ναι, σωστά διαβάσατε.

Aπό την πρώτη κιόλας ματιά καταλαβαίνει κάποιος πως έχει να κάνει με ένα vintage αντικείμενο. Ο σχετικά λεπτός για τα σημερινά δεδομένα κεντρικός σωλήνας, το πορτοκαλί χρώμα, η βάση – όλα παραπέμπουν σε άλλες εποχές.
Όταν μάλιστα δει την – σχετικά μικρή για τα σημερινά δεδομένα – αναλογική οθόνη με μέγιστη πίεση τα 240 psi… τότε καταλαβαίνει πως έχει να κάνει με μία από τις λίγες τρόμπες που μπορούν να φουσκώσουν και ελαστικά πίστας.

Πρόκειται για ένα προϊόν που κάθε φίλος της ποδηλασίας θα ήθελε να έχει στο σπίτι του!

SKS Rennkompressor
Ξύλινη λαβή και ατσάλινα μέρη

Τα εξαρτήματα

Το στοιχείο εκείνο που φανερώνει τον επαγγελματικό χαρακτήρα της – πέρα από την ποιότητα κατασκευής και το βάρος – είναι το γεγονός πως σχεδόν τα πάντα επάνω της μπορούν να αλλαχθούν και για όλα υπάρχουν εξαρτήματα.
Αν είστε κι εσείς από εκείνους που έχει χρειαστεί να πετάξουν μια κατά τ’ άλλα λειτουργική τρόμπα επειδή έσπασε το μανόμετρο, χάλασε το σωληνάκι ή βαλβίδα, εδώ θα βρείτε αυτό που ψάχνατε.

Για την τρόμπα υπάρχουν 18 διαφορετικά εξαρτήματα τα οποία μπορείτε εύκολα να παραγγείλετε σε περίπτωση βλάβης – από την ξύλινη λαβή, το μανόμετρο, την κεφαλή ή τον κεντρικό σωλήνα ή το λάστιχο έως διάφορες τσιμούχες και βιδάκια!
Αυτό, σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής της, καθιστούν την Rennkompressor ένα “αθάνατο” αξεσουάρ.
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως ο ιδιαίτερα ποιοτικός σωλήνας για το φούσκωμα είναι 125 εκατοστά!

 

SKS Rennkompressor
Αν τα 230 PSI δεν σας φαίνονται αρκετά… πάει και παραπάνω!

Στη χρήση

Τα πάντα επάνω στην Rennkompressor φανερώνουν το παρελθόν της – και τα καλά και τα… λιγότερο καλά.
Στα «καλά» θα βάζαμε την ποιότητα κατασκευής, την αίσθηση, την αποτελεσματικότητα στο φούσκωμα, τον “αθάνατο” χαρακτήρα της, τη δυνατότητα να βρει κάποιος ανταλλακτικά για τα πάντα και φυσικά το γεγονός πως φουσκώνει ως τα 230 PSI.

Στο θέμα της ακρίβειας, την τσεκάραμε με το Airchecker επίσης της SKS (τον ψηφιακό μετρητή πίεσης) και δεν είδαμε καμία απόκλιση στις μετρήσεις.

Στα… λιγότερο καλά, κάποια χαρακτηριστικά που οφείλονται ακριβώς στο ότι η τρόμπα είναι σχεδιασμένη 50 χρόνια πριν: η βάση στήριξης είναι σχετικά μικρή και θέλει προσοχή στο πάτημα (αλλά είναι εντυπωσιακά ανθεκτική) και η οθόνη είναι σχετικά μικρή για τα σημερινά δεδομένα. Επίσης, αν για κάποιο λόγο θέλετε χαμηλή πίεση, δηλαδή κάτω από τα 20 PSI, η Rennkompressor σχεδόν δεν δίνει ένδειξη τόσο χαμηλά…Επίσης, η βαλβίδα της SKS – που είναι κατάλληλη για Schrader, Presta και Dunlop – δεν είναι στο ίδιο επίπεδο υψηλής ποιότητας με την υπόλοιπη κατασκευή. Εδώ το πλαστικό είναι το κυρίαρχο στοιχείο και, ενώ είναι πρακτική και λειτουργική, δεν έχει την ίδια αίσθηση ποιότητας.

Βέβαια, το γεγονός πως είναι πλήρως εναλλάξιμη και διαθέτει και επιλογή για 4 διαφορετικές βαλβίδες, ακυρώνει το παραπάνω μειονέκτημα.
Aυτό που σίγουρα κάνει θαυμάσια, είναι εκείνο για το οποίο κάποιος την επιλέγει – δηλαδή να φουσκώνει ελαστικά! Θέλει περίπου 25 πιέσεις για τα 100 PSI (από το 0) και σε όλη τη διαδικασία νιώθεις λίγο σαν μηχανικός ποδηλατικής ομάδας του 1970…

 

Συμπέρασμα

Την έχουμε μόλις μερικές μέρες στο γραφείο και είναι ήδη ένα από τα αγαπημένα μας αντικείμενα! Είναι καλοφτιαγμένη, ανθεκτική, όμορφη και αποτελεσματική. Αρκετά μικρή σε όγκο συνολικά και σίγουρα ένα αξεσουάρ που θα απολαμβάνετε για πολλά, πολλά χρόνια.

Θεωρούμε πως είναι ένα από τα ποιοτικότερα προϊόντα που έχουμε δοκιμάσει τον τελευταίο καιρό και η εξαιρετική τιμή για τα χαρακτηριστικά της, την καθιστά ένα από τα πιο ενδιαφέροντα προϊόντα για τους φίλους της ποδηλασίας και των vintage αντικειμένων!

  • Προτεινόμενη τιμή λιανικής: 64.99 ευρώ
  • Πληροφορίες: SKS

Δείτε επίσης

Κινούμαι ηλεκτρικά: Η Γενική Γραμματέας του ΥΠΕΝ κ. Αλεξάνδρα Σδούκου μας δίνει όλες τις πληροφορίες

Κινούμαι ηλεκτρικά: Η πλατφόρμα άνοιξε Ποιός καταλληλότερος για να μας δώσει όλες τις πληροφορίες σχετικά ...

Χρυσικόπουλος

Σπύρος Χρυσικόπουλος: Αθλητής υπερ-αποστάσεων

Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος μιλάει στον MBike για υπεραποστάσεις Πώς αποφασίζει την επόμενη περιπέτειά του ένας ...

«Κινούμαι Ηλεκτρικά» – Ανοίγει η πλατφόρμα της επιδότησης

Από τις 7 Αυγούστου η δυνατότητα αγοράς ή μίσθωσης ηλεκτρικών οχημάτων Στις 24 Αυγούστου ανοίγει ...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest