Home | Αρχική | O Tony Martin θα τρέξει για πρώτη φορά στις μεγάλες «κλασικές» της άνοιξης

O Tony Martin θα τρέξει για πρώτη φορά στις μεγάλες «κλασικές» της άνοιξης

Νέες προκλήσεις για τον Γερμανό

O πανίσχυρος αναβάτης της Etixx-QuickStep θέλει φέτος να δοκιμάσει για πρώτη φορά τις δυνάμεις του στις λιθόστρωτες διαδρομές των δύο μεγάλων «κλασικών».

Ο 30χρονος Γερμανός είναι γνωστός κυρίως για τις εξαιρετικές του δυνατότητες στους αγώνες χρονομέτρου, όπου έχει σημειώσει αμέτρητες νίκες κατά τη διάρκεια της καριέρας του και έχει αναδειχθεί τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής TT.

Eπίσης, ο Μartin φημίζεται και για τα σόλο ξεκολλήματα του στα εταπ των μεγάλων γύρων, όπως αυτό που πραγματοποίησε με επιτυχία στο τέταρτο εταπ του Tour de France το 2015, η διαδρομή του οποίου περιλάμβανε και μερικά λιθόστρωτα κομμάτια από αυτή του Paris-Roubaix.

Tour de France - Stage 4

«Ήθελα να δοκιμάσω μερικά νέα πράγματα, γι’ αυτό μίλησα με την ομάδα στο τέλος της περασμένης σεζόν και συμφωνήσαμε να «πάμε» φέτος για τις κλασικές της άνοιξης».

Mετρημένος, ο αθλητής της Etixx-QuickStep δήλωσε πως αντιλαμβάνεται την δυσκολία αυτών των αγώνων και πως θα είναι αρκετά δύσκολο να καταφέρει να τους κερδίσει. Επίσης, πρόσθεσε πως θα δοκιμάσει τις δυνάμεις του αρχικά στις πιο «εύκολες» κλασικές για να προετοιμαστεί και να αξιολογήσει τις δυνατότητες του εκείνη την περίοδο. Να σημειώσουμε πως ο Martin έχει αγωνιστεί μόνο μία φορά στην καριέρα του σε «κλασική» – την πρώτη του χρονιά σαν pro – στο Dwars door Vlaanderen το 2008, οπού τερμάτισε στην 42η θέση.

«Θα αναμίξω τους αγώνες που τρέχω συνήθως με τους μονοήμερους, πράγμα που σημαίνει ότι θα βρεθώ στη γραμμή της εκκίνησης στο Omloop Het Nieuwsblad και Dwars door Vlaanderen, και αν όλα πάνε καλά, θα προσπαθήσω να είμαι μέρος της ομάδας που θα τρέξει στο Gent-Wevelgem, Ronde van Vlaanderen και Paris-Roubaix τους επόμενους μήνες. Προφανώς, δεν μπορώ να πω ότι θέλω να κερδίσω, αλλά να δοκιμάσω τον εαυτό μου, για να δω πως μπορώ να αντεπεξέλθω σε αυτό το είδος των αγώνων».

Δείτε επίσης

The Fastest Thru-Axle System

Το πιο γρήγορο σύστημα thru-axle είναι ελληνικό!

Ένα πατενταρισμένο και «πανέξυπνο» σύστημα thru-axle! Ο Παναγιώτης Θεοχάρης, μηχανικός, ιδιοκτήτης ποδηλατικού καταστήματος, του πρώτου ...

Primoz Roglic: Θέλω να κερδίσω το Γύρο Γαλλίας

Και ποιος δε θέλει άλλωστε… Αφήνοντας ένα εξαιρετικό 2019 πίσω του και όντας ο πρώτος ...

knog cobber

Tα Cobber 330 της Knog φωτίζουν τις διαδρομές μας

Ένα καλό σετ φωτιστικών δεν είναι απλώς αξεσουάρ, είναι απολύτως απαραίτητο Κάπως έτσι σκέφτηκε και ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest