Home | FITNESS | H ζωή χωρίς κρέας γίνεται;

H ζωή χωρίς κρέας γίνεται;

Ο αποκλεισμός ενός είδους ή και όλων των κρεάτων από μία δίαιτα δεν σημαίνει ταυτόχρονα πως καθίσταται αδύνατη μία καλά ισορροπημένη και επαρκής δίαιτα.

Τα ξερά φασόλια, τα μπιζέλια (όσπρια) και οι ξηροί καρποί μπορούν να αποτελέσουν πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών και μετάλλων εφάμιλλη των κρεάτων.

Ε ντούτοις, υπάρχουν ορισμένες σημαντικές διαφορές μεταξύ των φυτικών και των ζωικών πρωτεϊνών. Η επάρκεια πρωτεΐνης στη δίαιτα ενός αθλητή, ανεξαρτήτως του εάν καταναλώνει κρέας ή όχι, συνήθως δεν χρειάζεται να μας ανησυχεί.

Για παράδειγμα, περίπου ένα ποσοστό ίσο με το 21-25% της θερμιδικής ενέργειας των οσπρίων προέρχεται από πρωτεϊνικές θερμίδες, ενώ στη σόγια το ποσοστό αυτό φτάνει το 34%.

Υπάρχει, όμως, ένας περιορισμός όσον αφορά την ποιότητα της πρωτεΐνης των περισσότερων οσπρίων. Με εξαίρεση τη σόγια, τα όσπρια δεν περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, που χρειάζεται το ανθρώπινο σώμα για την επαρκή κατασκευή πρωτεϊνών.

Αντίθετα, η καλά επεξεργασμένη πρωτεΐνη σόγιας έχει την ίδια ποιότητα με τη ζωική πρωτεΐνη.

Δείτε επίσης

Θέλεις να δυναμώσεις στο ποδήλατο; Ανέβα σκαλοπάτια!

Το ανέβασμα σκαλοπατιών ενεργοποιεί τους ίδιους μυς με το ποδήλατο, δηλαδή τετρακέφαλους και γλουτιαίους. Αν αυτοί οι μυς είναι δυνατοί, κρίνουν και σε μεγάλο βαθμό την απόδοση, στο συγκεκριμένο άθλημα.

αργό τρέξιμο

Αργό τρέξιμο για ποδηλάτες και τριαθλητές!

Τα πλεονεκτήματα του “αργού” τρεξίματος Ο Στέφανος Φυγετάκης, Καθηγητής Φυσικής Αγωγής και Προπονητής, μας εξηγεί ...

Συμβουλές για αθλητές και αθλούμενους σε καιρό πανδημίας

Για να μη μας καταβάλει ο ιός! Πρακτικές συμβουλές σε αθλητές και προπονητές για την ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest