Home | Αρχική | H Cannondale διαφημίζεται στην Times Square
Photo: Bicycle Retailer

H Cannondale διαφημίζεται στην Times Square

H Cannondale πάντα πρωτοπόρος!

Κι εκεί που νομίζεις πως τα έχεις δει όλα, ξαφνικά βλέπεις μια τεράστια διαφήμιση του Cannondale Adventure Neo εκεί ακριβώς όπου χτυπάει η καρδιά του αυτοκινήτου και των μποτιλιαρισμάτων, στην Times Square της Nέας Υόρκης!

Η ενέργεια αποτελεί μέρος μιας καμπάνιας της Cannondale για το νέο της ηλεκτρικό ποδήλατο, το Cannondale Adventure Neo και περιλαμβάνει γιγαντοαφίσες σε Νέα Υόρκη, Βερολίνο, Λονδίνο και Σαν Φρανσίσκο.

Η ποδηλατική βιομηχανία συνήθως διαφημίζεται απευθείας στους ποδηλάτες, αλλά αυτό είναι σαν να κάνουμε μάρκετινγκ στον εαυτό μας”, δήλωσε ο Dennis Kim, αντιπρόεδρος του τμήματος Global Marketing της Cannondale. “Η πανδημία μας έδειξε πως η επιλογή ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης μπορεί να είναι όχι μόνο απολαυστική αλλά και πρακτική. Κι αυτό θέλουμε να τονίσουμε με το ολοκαίνουργιο Cannondale Adventure Neo”.

 

 

Cannondale Adventure Neo
Το billboard της Cannondale στην Times Square της Νέας Υόρκης! Phot: Bicycle retailer

 

Το ενδιαφέρον είναι επίσης πως η διαφήμιση δεν εστιάζει καν στα τεχνικά χαρακτηριστικά του ποδηλάτου, κάτι που θα τραβούσε δηλαδή αμέσως την προσοχή του ποδηλάτη αλλά κυρίως στην εμπειρία που θα μπορούσε κάποιος να νιώσει επιλέγοντας το συγκεκριμένο ποδήλατο.

Είναι προφανές πως η Cannondale – μία από τις εταιρείες πρωτοπόρους στο χώρο του ποδηλάτου – αξιοποιεί την έκρηξη του ενδιαφέροντος για ποδήλατα, επιθυμώντας να απευθυνθεί σε ένα ευρύ κοινό που ως τώρα ούτε καν θα σκεφτόταν να επιλέξει ποδήλατο.

 

 

Cannondale Adventure Neo
Cannondale Adventure Neo, ένα e bike για… τον καθένα!

 

Cannondale Adventure Neo

Εξάλλου και το ίδιο το ποδήλατο, το Cannondale Adventure Neo, απευθύνεται σε κοινό που ίσως και να μην είχε καν ποδήλατο ως τώρα – ηλεκτρικό ή συμβατικό! Στόχος της καμπάνιας δεν είναι απλώς να διαφημίσει το συγκεκριμένο ποδήλατο αλλά περισσότερο να ξαφνιάσει το κοινό, τοποθετώντας το ποδήλατο σε μία θέση που ως τώρα κάποιος απλώς δεν περίμενε να δει να διαφημίζεται ένα ποδήλατο!

Πρόκειται για ένα ποδήλατο που έχει δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση και την ευκολία χρήσης. Βασίζεται σε πλαίσιο αλουμινίου, είναι τύπου Low Step, διαθέτει περιφερειακά Shimano Alivio, υδραυλικά δισκόφρενα και βασίζεται στον κινητήρα Bosch Active Line Plus.

Η καμπάνια για το συγκεκριμένο μοντέλο – εκτός από τις γιγαντοαφίσες (billboards) – θα είναι κυρίως digital με έντονη παρουσία σε Instagram, YouTube και Facebook.

Οι εποχές αλλάζουν, το κοινό διευρύνεται και όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν αυτό οι ποδηλατικές εταιρείες τόσο πιο γρήγορα το ποδήλατο θα πάψει να είναι κάτι το “ειδικό” και θα γίνει μια λογική, απλή επιλογή για όλους.
Όπως πρέπει δηλαδή. Και η Cannondale, για μια ακόμη φορά, ανοίγει το δρόμο!

Δείτε επίσης

ολλανδία ελλάδα με ποδήλατο

Ένα ταξίδι αγάπης από την Ολλανδία στην Ελλάδα, με ποδήλατο

Albert Ruijg: Ολλανδία Ελλάδα με ποδήλατο Στο Ρόντερνταμ της Ολλανδίας, ο Albert Ruijg προετοιμάζεται για ...

Ιστορίες απ’ το δρόμο

«Κάποιος σοφός μου είχε πει κάποτε πως πρέπει οπωσδήποτε στο τέλος να έχεις να πεις ...

Rival e Tap AXS

Rival eTap AXS: H oλοκαίνουργια σειρά της SRAM κάνει τη διαφορά

Shifts everything. Η νέα σειρά της SRAM Rival eTap AXS έρχεται να ταράξει τα νερά ...

mbike.gr

Pin It on Pinterest