Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | ROAD | Bianchi Impulso

Bianchi Impulso

Ιταλική φινέτσα… για όλους!

Η Bianchi είναι μία εταιρεία η οποία έχει συνδέσει το όνομά της με τα υψηλού επιπέδου, τόσο για τις επιδόσεις όσο και για την εμφάνιση ποδήλατα δρόμου.

Από τον Δημήτρη Σπύρου

Η σειρά ποδηλατών C2C-coast to coast – της Bianchi, περιλαμβάνει τα ποδήλατα που προορίζονται για μεγάλες αποστάσεις, με έμφαση στην άνεση του αναβάτη. Το Impulso, αν και δεν ανήκει στην υψηλή κατηγορία τιμής, σίγουρα καταφέρνει να ξεχωρίσει για την υψηλή του αισθητική και τις επιδόσεις του. Το Bianchi Ιmpulso είναι μια ιταλίδα καλλονή που για να την αποκτήσετε δε χρειάζεται προηγουμένως να έχετε ληστέψει τράπεζα. Είναι ένα ποδήλατο που τραβάει τα βλέμματα χάρη στον ποιοτικό αλουμινένιο σκελετό, ο οποίος μοιάζει στην πρώτη ματιά με carbon και εξοπλίζεται με περιφερειακά που φροντίζουν να διατηρούν το κόστος απόκτησης χαμηλά.

 | mbike.gr | mbike.gr

Το πλαίσιο
Ο σκελετός του ποδηλάτου είναι το κύριο πλεονέκτημα του ποδηλάτου. Είναι κατασκευασμένος από αλουμινένιους σωλήνες που έχουν υποστεί κατεργασία hydroform για να πάρουν σχήμα και είναι κολλημένοι στο χέρι στην Ιταλία. Ειδικότερα το κούτελο και ο οριζόντιος σωλήνας έχουν υποστεί πολλαπλές φορές κατεργασία τόσο μεμονωμένα αλλά και κατόπιν κολληθούν μεταξύ τους προκειμένου να πάρουν αυτό το ιδιαιτέρως ομαλό στην όψη σχήμα που παραπέμπει σε πλαίσια carbon. Πέρα από τη θελκτική εμφάνιση του πλαισίου, η Βianchi υπερηφανεύεται ότι είναι η μόνη που καταφέρνει την τριπλή κατεργασία hydroform, η οποία προσδίδει στην καίρια περιοχή του εμπρός τμήματος του πλαισίου, αύξηση της ακαμψίας κατά 10% και μειώνει το βάρος. Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα πλαίσιο 55cm ζυγίζει 1500 γραμμάρια. Το Ιmpulsο διατίθεται σε εννέα μεγέθη συνολικά, από 44 έως 63 cm, προκειμένου ο υποψήφιος αναβάτης να επιλέξει αυτό που ακριβώς ταιριάζει στο σωματότυπό του. Η γωνία του κούτελου είναι 72° και αυτή της σέλας 73.5°, ενώ το ύψος του κούτελου είναι 15 εκατοστά για τον 55άρη σκελετό – αν και θα περίμενε κανείς ότι θα ήταν λίγο μεγαλύτερο μια και το ποδήλατο προσανατολίζεται στις μακρινές βόλτες.

Το ποδήλατο φέρει πιρούνι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα με ενισχύσεις από K-Vid Kevlar που αποσκοπεί στην απορρόφηση κραδασμών και λαιμό από αλουμίνιο.

Εξοπλισμός – περιφερειακά
Τη μετάδοση αναλαμβάνουν στην έκδοση της δοκιμής μία μίξη περιφερειακών με λεβιέδες αλλαγών ταχυτήτων και ντεραγιέρ οπίσθιο και εμπρόσθιο από τη σειρά Veloce της Campagnolo 10 ταχυτήτων όπως επίσης και ελεύθερο 12-25 και δισκοβραχίονα FSA Omega MegaExo Compact 50/34T και αλυσίδα Fsa Team Issue CN-910. Η επιβράδυνση του ποδηλάτου πραγματοποιείται από τα ικανοποιητικά σε δύναμη φρένα που φέρουν το λογότυπο Reparto Corse. Το ίδιο λογότυπο φέρουν επίσης το παλουκόσελο, ο λαιμός και το τιμόνι αλλά και τα στεφάνια των τροχών, τα οποία κυλούν σε κέντρα Fac Michelin Racing 28 ακτίνων. Τα ελαστικά του ποδηλάτου είναι τα Hutchinson Equinox 700 x 23.

Τέλος, η σέλα είναι κατασκευασμένη από τη Selle San Marco ειδικά για την Bianchi.

Εντυπώσεις
Η φιλοσοφία πίσω από το συγκεκριμένο μοντέλο της Bianchi είναι να προσφέρει η εταιρεία στους υποψήφιους αγοραστές της οικονομικής κατηγορίας ένα ποδήλατο που διαθέτει άψογη εμφάνιση και συνολική αισθητική, σε συνδυασμό με την απαιτούμενη άνεση που αποζητά ένας όχι τόσο πεπειραμένος αναβάτης και σκοπεύει να αρχίσει να αυξάνει τις ώρες που περνά στη σέλα του Impulso. Γι’ αυτό και η εταιρεία κατατάσσει το μοντέλο στην κατηγορία coast to coast, που σημαίνει από τη μια ακτή στην άλλη, όχι τυχαία. Η εμφάνιση που ομολογουμένως παραπέμπει σε πλαίσιο Carbon, αδιαμφισβήτητα ενισχύει το δυναμικό χαρακτήρα και σίγουρα αποτελεί δέλεαρ για κάποιον που δεν προτίθεται να διαθέσει το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα για την απόκτηση ενός αντίστοιχου ποδηλάτου.

Η συμπεριφορά του ποδηλάτου στο δρόμο είναι απολύτως προβλέψιμη και αυτό που ξεχωρίζει αμέσως είναι η συμπεριφορά του σκελετού που παρά το γεγονός ότι είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο καταφέρνει να είναι άμεσος στην απόκριση όταν του ασκείται δύναμη από τον αναβάτη αλλά και επαρκώς άνετος από την απορροφητικότητα που εμφανίζουν τα ψαλίδια. Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι απολύτως αποτελεσματικές χάρη στα λεβιεδάκια και ντεραγιέρ της Veloce, τα οποία συνεργάζονται άψογα με το δισκοβραχίονα και ανεβάζουν άμεσα την αλυσίδα από το μικρό στο μεγάλο δίσκο. Τα φρένα σταματούν αποτελεσματικά το ποδήλατο αλλά μπορεί να εμφανίσουν κάποια τάση κόπωσης σε παρατεταμένο φρενάρισμα.

Οι τροχοί του ποδηλάτου αν και διαθέτουν ικανοποιητική κύλιση είναι ίσως το στοιχείο που προκαλεί μια αρνητική αίσθηση, καθώς είναι αρκετά βαρείς γεγονός που προσδίδουν στον κατά τα άλλα σβέλτο χαρακτήρα μια αίσθηση περιττού βάρους.

Συμπέρασμα
Το Impulso είναι ένα ποδήλατο με ιδιαιτέρως ποιοτικό σκελετό για την κατηγορία τιμής που ανήκει και  τόσο τα χαρακτηριστικά όσο και η συμπεριφορά του θα ικανοποιήσουν τον υποψήφιο αγοραστή που μπαίνει στο χώρο της ποδηλασίας δρόμου. Η ανώτερη ποιότητα του σκελετού και η άψογη εμφάνισή του μπορεί να αποτελέσουν μια πολύ καλή βάση για μελλοντικές αναβαθμίσεις, καθώς οι δυνατότητες του αναβάτη θα αυξάνονται στο χρόνο και οι αλλαγές θα στοχεύουν στη μείωση του βάρους, αρχίζοντας από τους τροχούς. Το φινίρισμα του πλαισίου δεν πρόκειται να αλλοιωθεί στο πέρασμα του χρόνου καθώς είναι πολύ υψηλής ποιότητας. Η λειτουργικότητα είναι απολύτως ικανοποιητική και δεν πρόκειται να ξενίσει τον αναβάτη, ο οποίος θα ανταμειφθεί για τα χρήματα που δαπάνησε. Αν ψάχνετε λοιπόν για ένα εισαγωγικό ποδήλατο δρόμου με ποιοτικό σκελετό τον οποίο ίσως επιθυμείτε να αναβαθμίσετε στο μέλλον, τότε το Impulso είναι μια επιλογή που θα πρέπει να εξετάσετε σοβαρά, καθότι όχι μόνο θα σας προσφέρει απολαυστικά χιλιόμετρα αλλά θα γίνει αγαπημένο αντικείμενο χάρη στην ιταλική φινέτσα και προσοχή στη λεπτομέρεια που το χαρακτηρίζουν.

 

Θετικά
+ Πλαίσιο
+ Προσεχτικά επιλεγμένα περιφερειακά
+ Σχέση απόδοσης κόστους

 

Αρνητικά

  dDΔεν είναι το Infinito…

Χαρακτηριστικά
Πλαίσιο: Aluminium – hydroforming triple butted (Carbon look)
Πιρούνι: FC09-Alu Carbon – FN11 Kvid – 1 1/8 ”
Δισκοβραχίονας: Fsa Omega MegaExo Compact 50/34t
Αλλάγες: Campagnolo VELOCE BLACK Power Shift 10sp Ergopower shifiting levers
Ντεραγιέρ οπίσθιο: Campagnolo VELOCE BLACK 10sp rear der. short cage
Ντεραγιέρ εμπρόσθιο:  Campagnolo VELOCE BLACK 9/10sp clip-on
Λαιμός: Reparto Corse DA-32 Alloy 6061 3D forged alloy Super Over, raise 10°
τιμόνι: Reparto Corse JD-RA37A Compact alloy 6061
Φρένα: Reparto Corse RC-471E with logo reparto corse
Τροχοί: Κέντρα Fac Michelin Racing-στεφάνια Reparto Corse VERSUS 700C
Ελαστικά: Hutchinson Equinox 700 x 23
Σέλα: Selle San Marco new Ponza Power

Πρακτικά
ΤΙΜΗ:1380 €
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ:Κυκλοποδηλατική ΑΕ.
Τηλ.: 22310-535821

Δείτε επίσης

LOOK 785 HUEZ DISC MBIKE

LOOK 785 Huez Disc: ανηφορίστικο και δισκοφρενάτο!

Το κατακόκκινο LOOK 785 Huez Disc! Δοκιμάζουμε το δισκοφρενάτο LOOK 785 Huez Disc. Ένα μοντέρνο ...

BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεσης και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020! Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους ...

sunn special s3

SUNN Special S3: τόσο μοντέρνο!

Δοκιμάζουμε το SUNN Special S3! Ανάμεσα σε τόσες ποδηλατικές μάρκες και σε ακόμα περισσότερα μοντέλα, ...

Αφήστε μια απάντηση

Pin It on Pinterest