Home | Αρχική | Το φετινό «όπλο» του Fabian Cancellara

Το φετινό «όπλο» του Fabian Cancellara

Kατακόκκινο και πανέμορφο!

Το άκρως εντυπωσιακό και μοναδικά σχεδιασμένο – αεροδυναμικό – ποδήλατο Trek Madone 9 επέλεξε ο πανίσχυρος Ελβετός αθλητής της Trek-Segafredo για να ξεκινήσει την φετινή και τελευταία του αγωνιστική σεζόν.

Ο ένας και μοναδικός «Fabu» φαίνεται πως δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην μοναδική σχεδίαση και αισθητική του νέου Madone 9 και αποφάσισε να εγκαταλείψει το αγαπημένο του Domane για χάρη του. Ποιος θα μπορούσε άλλωστε να αντισταθεί σε αυτό το κατακόκκινο υπέρ-μοντέρνο αεροδυναμικό πλαίσιο με το γυαλιστερό φινίρισμα και τους 50άρηδες τροχούς με τα skinwall ελαστικά; πραγματικά ένα από τα ομορφότερα – αν όχι το ομορφότερο – ποδήλατα του pro peloton για φέτος.

2

Tα πάντα στο Trek Μadone 9 φωνάζουν «aero» όπως η semi integrated σχεδίαση του «seat tube» και το ενσωματωμένο σφιχτηράκι στο εσωτερικό του «top tube». Επειδή ένα μοντέρνο «pro tour» ποδήλατο πρέπει εκτός από γρήγορο να είναι και άνετο, η Τrek έχει ενσωματώσει την τεχνολογία Iso Speed που διασφαλίζει αυξημένα επίπεδα απορροφητικότητας.

3

Κόντρα στη μόδα και την τάση της εποχής, ο «spartacus» είναι ένας από τους λίγους «pro tour» αναβάτες που προτιμούν την μηχανική λειτουργία της Dura Ace από την ηλεκτρονική. Στο οικονιζόμενο ενσωματωμένο κουτάκι γίνονται οι ρυθμίσεις των σασμάν της μηχανικής Dura Ace 9000.

44

Mε το ύψος του να ανέρχεται στα 186 εκατοστά, ο πανίσχυρος Ελβετός έχει επιλέξει δισκοβραχίονα μήκους 175 χιλιοστών με πάτημα 53-39t και 11-28t στην κασέτα. Ίσως το πιο μοντέρνο πάτημα που μπορεί να επιλέξει ένας αθλητής ποδηλασίας σήμερα. Τα πετάλια είναι και αυτά από την κορυφαία σειρά Dura Ace 9000 της Shimano.

5
Eντυπωσιακό από όποια μεριά και να το κοιτάξει κανείς, το ενιαίο carbon κόκπιτ του Μadone 9 διασφαλίζει υψηλά επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης, ακαμψίας και απορροφητικότητας. Όντας μη ικανοποιημένος από την στάνταρ σχεδίαση του τιμονιού, ο Cancellara έχει επιλέξει μία custom, πιο ανατομική σχεδίαση με μικρότερης διαμέτρου σωλήνες και πιο κυκλικές επιφάνειες. Το φάρδος του τιμονιού ανέρχεται στα 42 χιλιοστά c-c. Xαρακτηριστική είναι η εύχρηστη και διακριτική βάση της Bontrager για την στήριξη του PC8 της SRM.

6

Στους τροχούς έχει γίνει η επιλογή των 50άρηδων Aeolus 5 της Bontrager, με 25άρια tubular ελαστικά Veloflex Roubaix …πως θα μπορούσε να μην είναι τα Roubaix με τρεις πέτρες να διακοσμούν την βιβλιοθήκη του σπιτιού του Eλβετού!

1

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Πλαίσιο: 56cm Trek Madone 9 RSL H1 Iso Speed 700 OCLV Viper Red
Τροχοί: Bontrager Aeolus 5
Ελαστικά: Veloflex Roubaix 25 Tubular
Τιμόνι-λαιμός: Madone XXX Integrated Bar/Stem, KVF profile, Custom Shape 42mm c-c – Bontager Blender Mount for SRM- PC8 Head Unit
Παλουκόσελο: Madone micro-adjust carbon seatmast cap, 25mm offset
Ποτήρια: Madone integrated, stainless cartridge bearings, sealed, 1-3/8″ top, 1.5″ bottom
Σέλα: Bontrager Team Issue Ti Rails
Φρένα: Madone Aero Integrated, Center Pull Direct Mount brakes
Μεσαία τριβή: Trek BB90
Δισκοβραχίονας: SRM Dura Ace 9000 175mm – 53/39t
Λεβιεδομανέτες: Shimano Dura Ace 9000
Οπίσθιο ντεραγιέ: Shimano Dura Ace 9000
Εμπρόσθιο ντεραγιέ: Shimano Dura Ace 9000
Αλυσίδα: Shimano Dura Ace
Κασέτα: Shimano Dura Ace 9000 11-28
Πετάλια: Shimano Dura Ace 9000
Παγουροθήκες: Bontrager XXX Carbon

Δείτε επίσης

BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεση και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020! Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους ...

Ο Thomas De Gent πρωταγωνίστησε στο 8ο εταπ του TDF

Ο Thomas De Gent Lotto-Soudal, διεκδίκησε μία επική νίκη στο 8ο ετάπ του Tour de ...

Ο Dylan Groenewegen, εκπληκτικός νικητής του 7ου εταπ του TDF

Ο Dylan Groenewegen, Jumbo – Visma, κέρδισε το 7ο ετάπ αποδεικνύοντας πόσο δυνατός είναι κάνοντας ένα ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest