Home | Αρχική | Τι ώρα να βγώ για προπόνηση;

Τι ώρα να βγώ για προπόνηση;

Πρωί ή απόγευμα;

Η απάντηση σχετίζεται με το αν στόχος είναι το χάσιμο βάρους ή η ταχύτητα.

Μια απλή απάντηση στο ερώτημα «πότε να βγώ για προπόνηση;» θα μπορούσε να είναι «όποτε μπορείς, αρκεί να βγείς» καθώς το καθημερινό μας πρόγραμμα είναι αρκετά φορτωμένο με δουλειές και προβλήματα της καθημερινότητας – ερωτικής φύσεως και μη.

Εάν στόχος σας είναι η μέγιστη απόδοση και δεν έχετε χρονικούς περιορισμούς, η προπόνηση μετά το μεσημέρι προσφέρει κάποια πλεονεκτήματα. Οι απογευματινές ώρες μπορεί να σας βοηθήσουν να σπάσετε το προσωπικό σας ρεκόρ! Αυτό οφείλεται στην φυσιολογική διακύμανση των ορμονών και του μεταβολισμού από το πρωί στη νύχτα.

Βραζιλιάνοι ερευνητές πραγματοποίησαν με ένα γκρούπ ποδηλατών δοκιμές Time Trial στις 8 π.μ και στις 6 μ.μ. Tα αποτελέσματα απέδειξαν πως τα επίπεδα γλυκόζης των αθλητών ήταν 11% χαμηλότερα το πρωί. Επίσης το πρωί είχαν υψηλότερα επίπεδα κορτιζόλης – την κατεξοχήν ορμόνη του στρές – και άλλων χημικών που έχουν αρνητική επίδραση στην απόδοση. Το αποτέλεσμα ήταν οι ποδηλάτες να βγάλουν περισσότερα watt το απόγευμα και να τερματήσουν το χρονόμετρο γρηγορότερα.

Αν από την άλλη στόχος είναι να χάσετε βάρος, τότε βγείτε καλύτερα για προπόνηση με την αυγούλα ή μαζί με τους κυνηγούς… Αν μάλιστα δεν σκοπεύετε να κάνετε μεγάλης διάρκειας ή υψηλής έντασης προπόνηση, μπορείτε να μην φάτε τίποτα πιο πριν. Τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησαν Βρετανοί ερευνητές απέδειξαν πως αν ένας ποδηλάτης προπονηθεί σε μέτρια ένταση πριν το πρωινό, όχι μόνο θα κάψει 20% περισσότερο λίπος, αλλά θα είναι και λιγότερος πεινασμένος την υπόλοιπη ημέρα απο ότι εάν έτρωγε πρώτα το πρωινό.

Από τα παραπάνω προκύπτει το συμπέρασμα πως κάθε ώρα της ημέρας έχει τα πλεονεκτήματα της, αρκεί να ξέρετε τι θέλετε να πετύχετε.

Το σημαντικότερο όμως συνεχίζει να είναι το να… βγείτε για προπόνηση.

 

 

 

 

Δείτε επίσης

Social Biking Challenge

Social Biking Challenge 2019: Κάντε χιλιόμετρα και κερδίστε ένα ποδήλατο!

Ποδηλατούμε για την Αθήνα συμμετέχουμε στην πανευρωπαϊκή δράση Social Biking Challenge! Με το σύνθημα “Ποδηλατούμε ...

Micromobility και Cargo Bikes στις ευρωπαϊκές πόλεις. Τι θέλουμε για την Αθήνα;

Χρειαζόμαστε περισσότερους κανόνες ή περισσότερους χρήστες; Τα θέματα του Micromobility και των Cargo Bikes αποτελούν ...

Το Paris-Brest-Paris του 2019: κάνοντας 1200 χιλιόμετρα στη Γαλλία

Στο Paris-Brest-Paris είναι όλοι συγκάτοικοι, καλοί φίλοι, αλλά κυρίως ορεξάτοι και τολμηροί!

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest