Η ποδηλατική αγορά ωφελείται από την αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου
Η Γερμανική αγορά ποδηλάτου σε ανοδική πορεία
Ιδιαιτέρως θετικά τα αποτελέσματα των πωλήσεων στη Γερμανική αγορά με τα e bikes να παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση αυτή. Ο λόγος: η αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου
Το επίσημο κλαδικό όργανο της γερμανικής αγοράς ποδηλάτου (ZIV) ανακοίνωσε χθες συνολική αύξηση πωλήσεων κατά 6.6% σε σχέση με το 2014 στη Γερμανική αγορά ποδηλάτου, με τις πωλήσεις να φτάνουν τις 4.35 εκατομμύρια μονάδες.
Η αύξηση των πωλήσεων στα e bikes αγγίζει διπλάσιο νούμερο, φτάνοντας το 11.5% που αντιστοιχεί σε 535.000 μονάδες, σε σχέση με τις 480.000 μονάδες το 2014.
Ο συνολικός τζίρος της αγοράς ποδηλάτου στη Γερμανία ξεπερνάει τα 2.42 δις ευρώ, δηλαδή αύξηση κατά 12% σε σχέση με το 2014.
Η διαφορά αυτή στην αύξηση, σε σχέση με τις πωλήσεις έχει να κάνει με το γεγονός ότι έχει αυξηθεί σημαντικά ο μέσος όρος πώλησης ποδηλάτων που πλέον είναι τα 557 – συμπεριλαμβανομένων και των e bikes.
Οι αιτίες της επιτυχίας
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ZIV, υπάρχουν αρκετοί λόγοι που δικαιολογούν τη συγκεκριμένη αυξητική τάση της αγοράς. Σίγουρα η καλοκαιρία στη μεγαλύτερη διάρκεια του χρόνου βοήθησε σημαντικά αλλά είναι μάλλον το γεγονός πως αυξάνει η χρήση του ποδηλάτου σε όλη τη χώρα – ιδιαιτέρως ως μέσου μετακίνησης – αλλά και η σημασία του ποδηλάτου ως “status symbol”. Είναι επόμενο λοιπόν, η αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου να οδηγήσει και σε ανάπτυξη των πωλήσεων για την αγορά.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός πως σημαντική αύξηση υπάρχει στη ζήτηση για γερμανικά e bikes, με αύξηση των εξαγωγών στη συγκεκριμένη κατηγορία κατά 37%, δηλαδή περίπου 140.000 μονάδες.
Πηγή: www.bike-eu.com