Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Αλουμινίου κέντρα για χρήση Road από την ENVE
κέντρα ENVE

Αλουμινίου κέντρα για χρήση Road από την ENVE

ENVE Alloy road – Alloy road disc

Ένα μήνα μετά την παρουσίαση της 2ης γενιάς των κέντρων Carbon Road, η αμερικανική εταιρεία λανσάρει στην αγορά την οικονομικότερη εκδοχή τους με την ονομασία Alloy Road.

Το νέο μοντέλο Alloy Road είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις – Alloy Road και Alloy Road Disc – με την Alloy Road Disc να αποτελεί την πρώτη «δισκοφρενάτη» έκδοση της εταιρείας.  

Όπως φανερώνει η ονομασία τους, τα νέα κέντρα της ENVE είναι κατασκευασμένα από υλικό αλουμίνιο έτσι ώστε να μειωθεί το κόστος παραγωγής τους. Η χρήση αλουμινίου για την κατασκευή των σωμάτων των κέντρων είναι η ουσιαστικότερη διαφοροποίηση σε σχέση με τα κέντρα Carbon Road – των οποίων τα σώματα κατασκευάζονται χειροποίητα στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της ENVE από κορυφαίας ποιότητας υλικό carbon.

κέντρα ENVE
Το βάρος των κέντρων ENVE Alloy Road ανέρχεται στα 100 γρ. για το εμπρόσθιο και 252 γρ. για το οπίσθιο.

Ανάλογης ποιότητας όμως είναι και το αλουμίνιο που χρησιμοποιεί η αμερικανική εταιρεία για την κατασκευή των κέντρων Alloy Road. Τα σώματα διατηρούν την ίδια σχεδίαση με αυτά των Carbon Road. Οι φλάντζες του οπίσθιου κέντρου διαθέτουν μεγάλη διάμετρο και ειδικό τρύπημα για τις ακτίνες (paired spoke) που μιμείται το πλέξιμο 3 cross – ώστε να χρησιμοποιούνται πιο κοντές σε μήκος ακτίνες και να δημιουργείται μεγαλύτερο lever arm στην DS φλάντζα για χάρη της ακαμψίας και της αποδοτικότερης μεταφοράς της δύναμης κατά το πεταλάρισμα του αναβάτη.

κέντρα ENVE Alloy road disc
Το βάρος του οπίσθιου κέντρου ENVE Alloy Road Disc ανέρχεται στα 250 γρ. (126 γρ. για το εμπρόσθιο).

Τα κέντρα Alloy Road Disc διαθέτουν την ίδια λογική στη σχεδίαση με τροποποιημένο όμως σχήμα, έτσι ώστε να μπορούν να υποδεχθούν δισκόφρενα τύπου centerlock και περαστούς άξονες 12 χιλιοστών. 

enve preload

Και στις δύο εκδόσεις το οπίσθιο κέντρο διαθέτει 17άρι άξονα, τέσσερα ρουλεμάν της NTN – 2 στο σώμα και 2 στο freehub body – σύστημα μηχανισμού εμπλοκής ratchet με 40 δόντια (κενό εμπλοκής στις 9 μοίρες) και το πατενταρισμένο σύστημα Perfect Preload.

Perfect Preload

Τα κέντρα Alloy Road και Road Disc διαθέτουν το πατενταρισμένο σύστημα ρύθμισης του τζόγου των ρουλεμάν, με την ονομασία Perfect Preload. Ουσιαστικά πρόκειται για κυματιστή αποστατική ροδέλα (όμοια με αυτή που χρησιμοποιείται από αρκετές εταιρείες στους δισκοβραχίονες), η οποία έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στο ρουλεμάν και σε ειδικό c clip που κουμπώνει πάνω στον άξονα του κάθε κέντρου. Αυτή η σχεδίαση επιτρέπει την αυτόματη ρύθμιση του τζόγου των ρουλεμάν για όλη τη διάρκεια ζωής τους.  

Τα νέα κέντρα ENVE Alloy Road (20-24h) και Alloy Road Disc (24h) είναι διαθέσιμα είτε μεμονωμένα είτε σαν wheelset. Και στις δύο εκδόσεις το αλουμινίου freehub body (7075) είναι συμβατό με Shimano/SRAM HG, XDR ή Campy.
Αντιπρόσωπος: www.gatsoulis.gr 

Δείτε επίσης

Νίκη «έκπληξη» του Wout van Aert στο 10ο εταπ του Tour de France!

Ο Wout van Aert διεκδίκησε την πρώτη του νίκη στο φετινό Tour de France σε ...

BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεση και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020! Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους ...

Ο Thomas De Gent πρωταγωνίστησε στο 8ο εταπ του TDF

Ο Thomas De Gent Lotto-Soudal, διεκδίκησε μία επική νίκη στο 8ο ετάπ του Tour de ...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest