Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Wilier Zero SLR: πανάλαφρο και πανέμορφο!
wilier zero slr admiral blue

Wilier Zero SLR: πανάλαφρο και πανέμορφο!

Το ολοκαίνουργιο Wilier Zero SLR του 2020!

Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε το ολοκαίνουργιο μοντέλο Wilier Zero SLR – το ελαφρύτερο ποδήλατο δρόμου με δισκόφρενα που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα.

Τα ποδήλατα δρόμου με δισκόφρενα έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον της ποδηλατικής αγοράς και οι εταιρείες λανσάρουν συνεχώς καινούργια μοντέλα. Οι τελευταίες τάσεις που επικρατούν είναι οι καθαρές γραμμές στη σχεδίαση και η πλήρως εσωτερική δρομολόγηση των καλωδίων. Η ιταλική εταιρεία, ήταν από τις πρώτες που παρουσίασαν ποδήλατο δρόμου με εσωτερική δρομολόγηση όλων των καλωδίων – το εντυπωσιακό Wilier Cento 10 Air, το 2016.

wilier zero slr

Για το 2020, η Wilier θέλησε να δημιουργήσει, σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής, ένα πανάλαφρο ποδήλατο δρόμου με δισκόφρενα και εσωτερική δρομολόγηση όλων των καλωδίων. Το τελικό αποτέλεσμα τη δικαιώνει τόσο στο αισθητικό κομμάτι (ιταλοί σχεδιαστές… πως θα μπορούσε αλλιώς) όσο και στον τομέα του βάρους.

wilier zero slr velvet red

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Wilier, το πλαίσιο του ολοκαίνουργιου Wilier Zero SLR ζυγίζει μόλις 770γρ. – στο μέγεθος Medium, χωρίς βαφή. Στην κορυφαία του complete έκδοση – με Shimano Dura-Ace Di2 R9170 και τους νέους τροχούς carbon tubular της Wilier, όπως απεικονίζεται στην παραπάνω φωτό στον εντυπωσιακό χρωματισμό Velvet Red – το βάρος του ανέρχεται μόλις στα 6.450γρ.!

wilier zero slr

Εξαιρετική αναλόγια ακαμψίας/βάρους 

Εξίσου με το βάρος και την αισθητική, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της ακαμψίας – παράγοντας που επηρεάζει καταλυτικά την απόδοση και την ανθεκτικότητα ενός πανάλαφρου αγωνιστικού ποδηλάτου δρόμου.

wilier zero slr

Εκτός από την επιλογή κορυφαίου υλικού carbon και τη στρατηγική τοποθέτησή του, στην αύξηση της ακαμψίας προσθέτει και η ασύμμετρη σχεδίαση του οπίσθιου τριγώνου που βοηθάει στη σωστότερη διαχείριση της παραγόμενης δύναμης στη δεξιά μεριά του δισκοβραχίονα, όπου η ανάπτυξή της είναι μεγαλύτερη.

Η επίτευξη αναλογίας ακαμψίας/βάρους σε τιμή 152Νm/°/ Kg καθιστά το πλαίσιο του Wilier Zero SLR βελτιωμένο σε ποσοστό 24%, συγκριτικά με τα ανηφορίστικα μοντέλα Wilier Zero.6 και Zero.7. 

ενιαίο κόκπιτ

Οι Ιταλοί στα καλύτερά τους! 

Η σχεδίαση του πλαισίου, αισθητικά, κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα με αποκορύφωμα το εμπρόσθιο μέρος όπου το ενιαίο full carbon κόκπιτ κρύβει όλα τα καλώδια και εναρμονίζεται υπέροχα με το head tube και το πιρούνι. H μοντέρνα σχεδίαση του πιρουνιού επιτρέπει τη χρήση φαρδύτερων ελαστικών, διάστασης 700x28c.
Εκτός από πανέμορφο, το ενιαίο κόκπιτ είναι και πολύ εύχρηστο με τις διαιρούμενες αποστατικές ροδέλες από ανθρακονήματα να διευκολύνουν τις μικρορυθμίσεις στο στήσιμο.

wilier zero slr

Αίσθηση προκαλεί το εσωτερικό σύστημα σύσφιξης που συγκρατεί το carbon monocoque παλούκοσελο, ειδικά σχεδιασμένο για το Zero SLR με… αεροδυναμικές επιρροές από αυτό του Cento10PRO.

Mavic SPEED RELEASE

Στους περαστούς  «12άριδες» άξονες, η Wilier γίνεται ακόμα μία εταιρεία που υιοθετεί το πατενταρισμένο και πανέξυπνο σύστημα Speed Release της γαλλικής Mavic, το οποίο διακρίνεται για την ευχρηστία του καθώς δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί εξολοκλήρου από το κέντρο για να βγει ο τροχός από το πιρούνι ή το οπίσθιο τρίγωνο του ποδηλάτου.

Το ολοκαίνουργιο Wilier Zero SLR είναι διαθέσιμο μόνο σε έκδοση με δισκόφρενα, σε τρεις εντυπωσιακούς χρωματισμούς (Velvet Red, Black-White – Admiral Blue) και έξι μεγέθη (XS, S, M, L, XL, XXL). Κάθε μέγεθος διαθέτει σωλήνες διαφορετικής διαμέτρου ώστε να διαχειρίζεται καταλληλότερα τα φορτία και να διατηρεί ομοιογένεια στα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Τιμή πλαισίου kit (μαζί με ενιαίο κόκπιτ, παλουκόσελο και σέλα Selle Italia SLR Boost Carbon): €5.000,00
Τιμή complete: από €7.700,00
Αντιπρόσωπος: www.racingcycles.eu

www.wilier.com

Δείτε επίσης

merida reacto ltd 2020

Η ειδική έκδοση του Merida Reacto LTD 2020

Το εντυπωσιακό Merida Reacto LTD 2020! Το νέο Merida Reacto LTD 2020 αποτελεί μία ειδική ...

The Fastest Thru-Axle System

Το πιο γρήγορο σύστημα thru-axle είναι ελληνικό!

Ένα πατενταρισμένο και «πανέξυπνο» σύστημα thru-axle! Ο Παναγιώτης Θεοχάρης, μηχανικός, ιδιοκτήτης ποδηλατικού καταστήματος, του πρώτου ...

Primoz Roglic: Θέλω να κερδίσω το Γύρο Γαλλίας

Και ποιος δε θέλει άλλωστε… Αφήνοντας ένα εξαιρετικό 2019 πίσω του και όντας ο πρώτος ...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest