Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | TIME SKYLON AKTIV

TIME SKYLON AKTIV

Γαλλική υπόθεση!

Στις μέρες μας, η κατασκευή ενός «carbon» πλαισίου αποτελεί σχετικά «εύκολη» υπόθεση. H δημιουργία όμως ενός πλαισίου που να συνδυάζει την αεροδυναμική σχεδίαση με την υψηλή αισθητική, την ακαμψία με την άνεση και την αγωνιστική οδηγική συμπεριφορά με την ευχρηστία, αποτελεί ξεκάθαρα υπόθεση γαλλική!

Δεν αποτελεί κοινό μυστικό πως κάθε δημιούργημα της TIME παρέχει στον ανάβατη του μία μοναδική οδηγική εμπειρία, με την άνεση να είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που αποτελούν προτεραιότητα. Άλλωστε, η άνεση δεν υπήρξε ποτέ ένα καινούριο χαρακτηριστικό για την γαλλική εταιρεία ή ένα trend που θα έπρεπε να ακολουθηθεί.
Ήταν από τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας της εταιρείας ενσωματωμένη στα πλαίσια της, μέσα από την εμπειρία, την σχεδίαση, την επιλογή των υλικών και των μεθόδων κατασκευής. Όπως πλέον ισχυρίζονται και οι άνθρωποι της γαλλικής εταιρείας, αυτό που «πουλάνε» ουσιαστικά στον πελάτη όλα αυτά τα χρόνια είναι την …οδήγηση!

2
Το TIME Skylon AKTIV αποτελεί την ναυαρχίδα του «στόλου» της γαλλικής εταιρείας ή πιο εύστοχα το πιο «κοφτερό» βέλος στην φαρέτρα της. Τα κύρια χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και του προσδίδουν μοναδικά οδηγικά χαρακτηριστικά – πλην της «inconcevable» γαλλικής αισθητικής και σχεδίασης – είναι η παραδοσιακή τεχνολογία RTM και η πρωτοποριακή τεχνολογία AΚΤΙV.

3
RTM (Resin Transfer Molding)
H τεχνολογία RTM (Resin Transfer Molding) αποτελεί την καρδιά και την ψυχή του Skylon – όπως και κάθε πλαισίου της γαλλικής εταιρείας. Δίνει την δυνατότητα στους μηχανικούς να δημιουργήσουν ελαφρύτερα και πιο ανθεκτικά πλαίσια ινών άνθρακα. Η ουσιαστικότερη διαφοροποίηση της μεθόδου RTM (που εφαρμόζεται μόνο από την TIME στην ποδηλατική βιομηχανία) σε σχέση με την τεχνική «prepeg» (που εφαρμόζεται από τις περισσότερες ανταγωνιστικές ποδηλατικές εταιρείες), είναι ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται η ρητίνη στο «carbon». Σε αντίθεση με την τεχνική «prepeg» όπου η ρητίνη εμπεριέχεται εξαρχής στα φύλλα του «carbon», με την μέθοδο RTM μια μορφή εποξικής ρητίνης εισέρχεται με πίεση στο μεταλλικό καλούπι στο οποίο έχει πρώτα τοποθετηθεί η «carbon» κατασκευή. Αφού εμποτιστεί η κατασκευή, η ρητίνη γίνεται ο συνδετικός δεσμός της, εξασφαλίζοντας τέλεια συνοχή των «carbon» στρωμάτων.

rtm
H TIME είναι η μοναδική ποδηλατική εταιρεία στον πλανήτη η οποία παράγει η ίδια το «carbon» που χρησιμοποιεί για την κατασκευή όλων τις των προϊόντων, μέσα από μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή διαδικασία. Και επειδή αυτή η διαδικασία γίνεται εξολοκλήρου «in house», δίνεται η δυνατότητα στους μηχανικούς να μπορούν να έχουν τον έλεγχο κάθε πτυχής της ύφανσης των ινών, των σωλήνων, να καθορίζουν τις γωνίες των πλεξούδων και ακόμα και να εισάγουν άλλα είδη ινών, όπως οι VECTRAN®, για να καθορίζουν εν γένει τις ακριβείς ιδιότητες της οδηγικής συμπεριφοράς και της αίσθησης του ποδηλάτου. Φυσικά, εξολοκλήρου «Made in France».

4

AKTIV
Μετά από πολλά χρόνια έρευνας και αναζήτησης – και με την εφαρμογή τριών διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας – η TIME κατάφερε να δημιουργήσει την πρωτοποριακή τεχνολογία AKTIV. Πρόκειται για ένα επαναστατικό πιρούνι με ενσωματωμένους συντονισμένους αποσβεστήρες, οι οποίοι διαλύουν τις επιζήμιες δονήσεις που προκαλεί το οδόστρωμα στην απόδοση και την άνεση του αναβάτη.
Πώς λειτουργεί;
Οι δονήσεις χαμηλής συχνότητας μεταξύ 25 και 50Hz έχουν την πιο επιζήμια επίδραση στην απόδοση προκαλώντας δυσφορία και κόπωση. Οι δονήσεις που προκαλούνται στην ποδηλασία εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία.
Οι συντονισμένοι αποσβεστήρες αποτελούν ένα ενσωματωμένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να σταθεροποιεί τις λεγόμενες «Αρμονικές Δονήσεις», το φαινόμενο κατά το οποίο η δόνηση του ποδηλάτου και του αναβάτη είναι σε φάση με τις δονήσεις από το δρόμο. Oι συντονισμένοι αποσβεστήρες έχουν την ιδιότητα να δονούνται από μόνοι τους κατά την οδήγηση, μειώνοντας την ένταση των «Αρμονικών Δονήσεων».
Μέσα από πολλές δοκιμές, η TIME ανακάλυψε ότι το πιρούνι είναι το καλύτερο μέρος για την διαχείριση των «αρμονικών δονήσεων» – είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο δρόμο – μειώνοντας την επίδραση των κραδασμών σε ολόκληρο το ποδήλατο (στο παλουκόσελο, τα πετάλια και το τιμόνι).

Σε αντίθεση με τα περισσότερα υπάρχοντα συστήματα που βασίζονται στην ελαστικότητα του υλικού (παλουκόσελο, ψαλίδι), το πιρούνι AKTIV δεν επηρεάζει αρνητικά την απόδοση του ποδηλάτου.

aktiv

Δεν πρόκειται για ένα σύστημα απορρόφησης κραδασμών που δημιουργεί ελαστικότητα, προκαλώντας ενεργειακή απώλεια, αλλά μια ενεργή συσκευή που διατηρεί πλήρως το φυσικό δυναμικό, βελτιώνοντας τη συμπεριφορά του ποδηλάτου και την αποτελεσματικότητα στο πεταλάρισμα.

5

Έχουμε ήδη παραλάβει για δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία ένα λευκό/μαύρο ματ TIME Skylon AKTIV ΤRANSLINK του 2016. Και που αλλού θα μπορούσαμε να βρούμε καλύτερες συνθήκες για να αξιολογήσουμε την λειτουργία του AKTIV από τους ελληνικούς δρόμους που σε πολλά σημεία τους θυμίζουν …κόλαση του βορρά! Περισσότερα για το κορυφαίο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας στο επόμενο τεύχος του MBike. TIME will come!
Τιμή πλαισίου: 4.245,00€
Aντιπρόσωπος: Kifissia Bike τηλ: 210 6232002 – www.kifissiabike.gr

Δείτε επίσης

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2019

Οι Πρέσβεις 4 χωρών συζητούν για Βιώσιμη Κινητικότητα

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2019 “ανοιχτή συζήτηση” για την κινητικότητα στην Αθήνα Σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ...

primoz roglic vuelta 2019

Primoz Roglic: ο «βασιλιάς» του Γύρου της Ισπανίας 2019!

Πρώτη νίκη σε Grand Tour για τον Primoz Roglic! Στην πρώτη του εμφάνιση στο Γύρο ...

Social Biking Challenge

Social Biking Challenge 2019: Κάντε χιλιόμετρα και κερδίστε ένα ποδήλατο!

Ποδηλατούμε για την Αθήνα συμμετέχουμε στην πανευρωπαϊκή δράση Social Biking Challenge! Με το σύνθημα “Ποδηλατούμε ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest