Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Το νέο Teammachine SLR της ελβετικής BMC

Το νέο Teammachine SLR της ελβετικής BMC

Βελτιωμένο στα σημεία το νέο BMC Teammachine

Η ελβετική εταιρεία BMC παρουσίασε επίσημα το ανανεωμένο αγωνιστικό της μοντέλο Teammachine SLR που πλέον περιλαμβάνει και έκδοση με δισκόφρενα.

Το Teammachine SLR αποτελεί το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό μοντέλο της BMC με αμέτρητες νίκες και τίτλους σε World Tour επίπεδο. Ένα δοκιμασμένο πλαίσιο που σε κάθε του ανανέωση γίνεται καλύτερο, πιο ελαφρύ και αποδοτικότερο.
Για το 2018, η BMC επέλεξε να προσθέσει, όπως προστάζει η τάση της εποχής, δισκόφρενα στο TeamMachine SLR δημιουργώντας μία ολοκληρωμένη πρόταση υψηλών επιδόσεων για απαιτητικούς και μοντέρνους αναβάτες.

Photo: Philipp Forstner

Το νέο μοντέλο έχει σχεδιαστεί με την τεχνολογία ACE (Accelerated Composites Evolution) η οποία επιταχύνει τη φάση εξέλιξης ώστε να επιτευχθεί ισορροπία μεταξύ του βάρους, της ακαμψίας και της απορροφητικότητας, προσδίδοντας στο πλαίσιο οδηγικά χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει.

Νέο layup του carbon, ανανεωμένη γεωμετρικά κατασκευή, μεγαλύτερης διαμέτρου σωλήνες και ασύμμετρη σχεδίαση είναι οι αλλαγές που προέκυψαν στη σχεδίαση του καινούργιου Teammachine SLR, μετά από χιλιάδες εικονικά πρωτότυπα ACE.

Οι παραπάνω αλλαγές έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας στην περιοχή της μεσαίας τριβής – και στις πλάγιες δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά το πεταλάρισμα και το στρίψιμο, τη βελτίωση της απορροφητικότητας στα κάθετα χτυπήματα και τη μείωση του βάρους.
Είναι χαρακτηριστικό πως το νέο πλαίσιο Teammachine SLR Disc είναι μόλις 25γρ. βαρύτερο από το προγενέστερο πλαίσιο με συμβατικά calipers (MY18 Teammachine SLR DISC: 815g – MY17 Teammachine SLR: 790g).

Άμεσα αισθητή γίνεται η βελτίωση στην περιοχή του seat tube με το κολάρο να έχει ενσωματωθεί στο εσωτερικό του top tube για χάρη της αισθητικής και της βελτίωσης της απορροφητικότητας καθώς αυτή η σχεδίαση επιτρέπει στο παλουκόσελο εντονότερο flex.

Η ασύμμετρη σχεδίαση εκτείνεται και στα καλάμια του πιρουνιού στην έκδοση με τα δισκόφρενα για την ορθότερη διαχείριση των διαφορετικών δυνάμεων που αναπτύσσονται κατά το φρενάρισμα.
Η βάση για τη δαγκάνα είναι σχεδίασης «Direct frontal flat mount» και υποδέχεται δισκόπλακα διαμέτρου 160mm, καταργώντας τη χρήση αποστατών.

Το νέο Teammachine είναι διαθέσιμο στις εξής εκδόσεις: Teammachine SLR01 DISC, Teammachine SLR02 DISC, Teammachine SLR01, Teammachine SLR02 και στα εξής μεγέθη: 47cm, 51cm, 54cm, 56cm, 58cm, 61cm.

Δείτε επίσης

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2019

Οι Πρέσβεις 4 χωρών συζητούν για Βιώσιμη Κινητικότητα

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2019 “ανοιχτή συζήτηση” για την κινητικότητα στην Αθήνα Σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ...

primoz roglic vuelta 2019

Primoz Roglic: ο «βασιλιάς» του Γύρου της Ισπανίας 2019!

Πρώτη νίκη σε Grand Tour για τον Primoz Roglic! Στην πρώτη του εμφάνιση στο Γύρο ...

Social Biking Challenge

Social Biking Challenge 2019: Κάντε χιλιόμετρα και κερδίστε ένα ποδήλατο!

Ποδηλατούμε για την Αθήνα συμμετέχουμε στην πανευρωπαϊκή δράση Social Biking Challenge! Με το σύνθημα “Ποδηλατούμε ...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest