Home | Αρχική | Γεωργία Καρουσάτου: Η ελληνίδα μηχανικός της Scott!
Γεωργία Καρουσάτου Scott

Γεωργία Καρουσάτου: Η ελληνίδα μηχανικός της Scott!

Πώς είναι να είσαι μηχανικός ποδηλάτων στην Scott;

Η Γεωργία Καρουσάτου είναι μία νέα γυναίκα, μητέρα μιας κόρης 5 μηνών, δυναμική, με όραμα για το μέλλον και αγάπη για το ποδήλατο.
Επιπλέον, είναι μηχανικός ποδηλάτων στα κεντρικά της Scott και υπεύθυνη για κάποια από τα νέα projects της ελβετικής εταιρείας.
Αν δεν κεντρίσαμε ήδη το ενδιαφέρον σας, απλώς διαβάστε τη συνέντευξη που παραχώρησε αποκλειστικά στο MBike και θα χαρείτε όσο κι εμείς γνωρίζοντάς την καλύτερα!

Μια ελληνίδα μηχανικός σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ποδηλάτων στον κόσμο. Δεν είναι κάτι που συναντάς κάθε μέρα… Μιλήστε μας λίγο για σας. Για τις σπουδές σας και για το ενδιαφέρον σας για το ποδήλατο.
Η αλήθεια είναι ότι όταν κάνουν ξενάγηση στα γραφεία της εταιρείας και έρχεται η σειρά του γραφείου μας, πάντα αναφέρουν ότι το τμήμα engineering είναι το πιο «multinational», με άτομα απά Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία , Ιταλία, Ελλάδα, Ελβετία, Ολλανδία. 

Και συχνά οι επισκέπτες ρωτάνε «ποιος είναι από την Ελλάδα;»
Μάλλον επειδή είμαστε μικρή χώρα…

Λίγα λόγια για εμένα λοιπόν: οι σπουδές μου είναι στον τομέα της μηχανολογίας. Είμαι απόφοιτη του τμήματος Μηχανολογίας του Τ.Ε.Ι Πειραιά, απόφοιτη του Ε.Μ.Π τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών και έχω ένα Μaster από το Ε.Μ.Π στα Συστήματα Αυτοματισμού.
Η μεταπτυχιακή μου εργασία έχει τίτλο «Σχεδιασμός, μελέτη και κατασκευή αεροδυναμικού τιμονιού από ανθρακονήματα για ποδήλατο δρόμου».
Εκτός από τις πολύ όμορφες παιδικές αναμνήσεις που έχω πάνω στο ποδήλατο, το ενδιαφέρον μου αναζωπυρώθηκε το 2010. Σκεφτόμουν ήδη από καιρό να αποκτήσω ένα ποδήλατο. Για τη διπλωματική μου εργασία ασχολήθηκα με την καταστροφική καταπόνηση ενός steerer tube. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας, γνωρίστηκα με τον Αλέξανδρο Κιτσέλη, υποψήφιο διδάκτορα και ιδιοκτήτη του Grammarios Bikes. 

Στη συνέχεια συνεργάστηκα με το κατάστημα και την κατασκευαστική εταιρεία Gram Carbon και έτσι απόχτησα ένα hardtail, έπειτα ένα κουρσάκι , ξεκίνησα να συμμετάσχω σε αγώνες, στο πανελλήνιο πρωτάθλημα δρόμου το 2013 και από τότε…. κάνω πετάλι.

Και πώς βρεθήκατε στη Scott;
Συνεργάστηκα για κάποια χρόνια με την Gram Carbon στην Ελλάδα ως ελεύθερη επαγγελματίας και προσπάθησα να βρω κάποια άλλα project, αλλά τίποτα από αυτά δεν μπορούσε να μου εξασφαλίσει ένα σταθερό εισόδημα. Αυτό, σε συνδυασμό με τη γενικότερη ανασφάλεια στη χώρα μας, με έκαναν να πάρω την απόφαση να αναζητήσω εργασία στο εξωτερικό.

Πρώτη στάση ήταν η Αγγλία, σε μία μικρή συμβουλευτική εταιρεία μηχανικών, με πελατεία εταιρείες από τον ποδηλατικό κόσμο. Οι εργασιακές συνθήκες εκεί δεν ήταν αυτές που περίμενα, επίσης η ζωή στο Nottingham δεν μου ταίριαξε οπότε βρέθηκα και πάλι, μετά από έναν χρόνο, να αναζητώ εργασία. 

Και τότε ήρθε η Scott στη ζωή μου.

 

 

Μιλήστε μας λίγο για την εργασία σας και τις αρμοδιότητές σας στην Scott
Ανήκω στην ομάδα των μηχανικών για τα ποδήλατα δρόμου. Έχω ήδη ολοκληρώσει ένα μοντέλο ως project leader, εν συνεχεία εργάστηκα σε project για την Syncros, τη θυγατρική της Scott για τα εξαρτήματα. 

Αυτή την περίοδο συνεργάζομαι με δύο συναδέλφους για τη νέα γενιά Addict, που είμαι σίγουρη ότι θα κάνει… πολλά κεφάλια να γυρίσουν!

Πώς είναι το εργασιακό περιβάλλον στη Scott; Είναι έντονη η παρουσία και το άρωμα του ποδηλάτου ή πρόκειται για μία ακόμη μεγάλη εταιρεία που απλώς το προϊόν της είναι το ποδήλατο;
Το εργασιακό περιβάλλον στην Scott είναι κάθε άλλο παρά μονότονο, θα τo χαρακτήριζα μάλιστα μοναδικό, καθώς είναι μία εταιρεία που στελεχώνεται από πραγματικά παθιασμένους ανθρώπους. Το πάθος για τα σπορ και ιδιαίτερα για το ποδήλατο είναι κάτι που χαρακτηρίζει την πλειοψηφία των συναδέλφων .
Στο μεσημεριανό διάλειμμα υπάρχουν γκρουπάκια που βγαίνουν για MTB, άλλοι για κούρσα ή για τρέξιμο, συνάδελφοι που πάνε για κολύμβηση. Σίγουρα μια εταιρεία ενδιαφέρεται για τα κέρδη στο τέλος της χρονιάς αλλά οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω από τα προϊόντα της Scott πραγματικά τα αγαπούν, ζουν με πάθος και δημιουργικότητα και θέλουν να σας προσφέρουν μια όμορφη εμπειρία!

Τα μοντέλα που βλέπουμε κάθε χρονιά, πόσο καιρό πριν έχουν αρχίσει να σχεδιάζονται; Και πόσα άτομα εμπλέκονται συνήθως στη διαδικασία του σχεδιασμού και με ποια σειρά;
Ο σχεδιασμός για τα ποδήλατα ξεκινάει 2 με 3 χρόνια πριν βγουν στην αγορά.
Στη διαδικασία του σχεδιασμού εμπλέκονται κατά κύριο λόγο οι project managers, οι μηχανικοί, οι designers και τα εργοστάσια κατασκευής.
Οι project managers θα καθορίσουν τις τεχνικές προδιαγραφές (εξαρτήματα κλπ), θα κάνουν τον στρατηγικό σχεδιασμό σχετικά με τα ποια μοντέλα θα βγουν στην αγορά και πότε και είναι εκείνοι που πρέπει να νιώσουν τον παλμό της αγοράς.
Στη συνέχεια, σε συνεργασία με τους μηχανικούς που εμπλέκονται σε κάθε project θα καταλήξουν και θα «κλειδώσουν» τις τεχνικές προδιαγραφές και τη γεωμετρία για το κάθε μοντέλο. Παράλληλα, οι designers έχουν δουλέψει από τη μεριά τους για να βρουν τις γραμμές, όπου θα δώσουν τον αισθητικό χαρακτήρα στο πλαίσιο. 

Ο μηχανικός συμμετέχει από την αρχή του project αλλά από το σημείο που οι τεχνικές προδιαγραφές έχουν «κλειδώσει», παίρνει δυναμικά την σκυτάλη για να αξιολογήσει τις προτάσεις των designers, να βρει τους τεχνικούς περιορισμούς, να προβληματιστεί για τη διαδικασία κατασκευής, να σχεδιάσει το πρώτο μέγεθος του πλαισίου και το πιρούνι και να κάνει προσομοιώσεις με πεπερασμένα στοιχεία για την αντοχή και τη στιβαρότητα.
Όταν το μοντέλο 3D έχει φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο, αρχίζει η συζήτηση με τα εργοστάσια παραγωγής.
Ο υπεύθυνος μηχανικός ταξιδεύει για να συμμετάσχει στην κατασκευή των πρωτοτύπων και αρχίζουν πλέον τα test για να πιστοποιηθούν τα πλαίσια. 

Ειδικά για τα μοντέλα από ανθρακονήματα, για να επιτευχθεί η αναλογία στιβαρότητας – επιθυμητού βάρους, απαιτούνται αρκετοί κύκλοι με διαφορετικές διαστρωματώσεις και tests μέχρι να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί.
Από τα πρωτότυπα θα προχωρήσουμε στο pilot run – μια μικρή πρώτη παραγωγή – και στη συνεχεία, στη μαζική παραγωγή.

 

«Είναι σημαντικό να συγκεντρώνουμε τις εντυπώσεις, προτάσεις και σχόλια τόσο από αθλητές όσο και από μη αθλητές, καθώς οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Άλλες απαιτήσεις έχει ο Simon Yates από το ποδήλατό του και άλλες εγώ.»

 

Σε μία εταιρεία σαν την Scott, πόσο σημαντικό είναι το R&D και τι προσπαθεί να επιτύχει μέσα από αυτό;
Το R&D είναι σημαντικό και, ειδικά με τον υψηλό ανταγωνισμό που υπάρχει στον τομέα μας, πρέπει να καινοτομούμε. Γι’ αυτό το λόγο, η Scott εκτός από εσωτερικό R&D έχει αναπτύξει και σχέσεις με πανεπιστήμια, για πιο εξεζητημένα ερευνητικά projects. 

Καθώς τα υλικά, οι μέθοδοι κατασκευής, εξελίσσονται συνεχώς, μια εταιρεία που σέβεται τον πελάτη της, πρέπει συνέχεια να είναι ένα βήμα μπροστά.

 

Γεωργία Καρουσάτου Scott
Η Γεωργία Καρουσάτου με το πλαίσιο που δημιούργησε με τους συνεργάτες της, το Scott Addict RC Disc

 

Πιστεύουμε πως η Scott είναι μία από τις 5 εταιρείες που επηρεάζουν τις τάσεις στην ποδηλατική βιομηχανία. Συμφωνείτε με αυτό;
Συμφωνώ και είμαστε όλοι περήφανοι γι’ αυτό. Παράλληλα βέβαια υπάρχει πολύ πίεση για να διατηρηθεί αυτό το επίπεδο και να βελτιωθούμε.

Στη σχεδίαση ποιων μοντέλων της εταιρείας έχετε εμπλακεί περισσότερο; Και για ποιο μοντέλο είστε περήφανη;
Ήμουν υπεύθυνη για το Addict Disc RC και αυτήν την περίοδο συνεργάζομαι με δύο συναδέλφους για την ανάπτυξη της καινούργιας γενιάς του Addict, όπως σας είπα.
Παράλληλα, έχω συμμετάσχει στην ανάπτυξη αρκετών εξαρτημάτων για την Syncros, κατά κύριο λόγο combo για ΜΤΒ. 

Είμαι υπερήφανη για το Addict Disc RC, καθότι η αναλογία βάρους – στιβαρότητας είναι πολύ καλή και σχετικά σταθερή για όλα τα μεγέθη. Επίσης, καταφέραμε να βελτιώσουμε τη στιβαρότητα στην περιοχή της μεσαίας τριβής, που είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για τη μετάδοση ισχύος.

Τι είναι εκείνο που κάνει ένα ποδήλατο να ξεχωρίζει; Η γεωμετρία του πλαισίου, η ποιότητα των υλικών ή ο ξεκάθαρος στόχος της χρήσης του;
Ένα ποδήλατο για να ξεχωρίσει πρέπει καταφέρει να μιλήσει στο κοινό για το οποίο προορίζεται. 

Υπάρχουν αναβάτες που απολαμβάνουν την ποδηλατική τους εμπειρία σε ένα πλαίσιο αλουμινίου city, άλλοι που θέλουν ένα e bike για να πηγαίνουν στη δουλειά τους, οι weight weenies που θέλουν το πιο ελαφρύ πλαίσιο για την ανάβασή τους στην Πάρνηθα, οι ευλύγιστοι που μπορούν να προσαρμοστούν σε επιθετική γεωμετρία, οι λιγότεροι ευλύγιστοι ή αυτοί που κάνουν brevets, που θέλουν κάτι λιγότερο επιθετικό, οι τριαθλητές κοκ. 

Υπάρχουν τόσα ποδήλατα όσα και πρόσωπα αναβατών. Αλλά σίγουρα, θα έλεγα το δίπτυχο γεωμετρία – ποιότητα κατασκευής είναι κάτι που εκτιμάει κάθε ποδηλάτης.

Ποιες είναι οι διαφορές – που θα αντιληφθεί ο τελικός χρήστης – ανάμεσα σε ένα πλαίσιο carbon των 1.000 και των 3.000 ευρώ;
Εξαρτάται για τον αν μιλάμε για ποδήλατο δρόμου, MTB ή e bike. Ας μιλήσω για τα ποδήλατα δρόμου που είναι και η ειδικότητά μου. Η διαφορά θα είναι κατά κύριο λόγο στα υλικό κατασκευής, στα εξαρτήματα και στο integration που είναι και ο καινούργιος μας γλυκός «πονοκέφαλος».

«Το gravel ήρθε και αυτό ως απάντηση στην ανάγκη να μπορούμε να είμαστε on και off road animals ταυτόχρονα. Είναι η έκφραση της ανθρώπινης φύσης που είναι πάντα ανήσυχη!»

Συνεργάζεστε στενά με αναβάτες – δοκιμαστές πλαισίων; Πόσο χρήσιμες είναι οι προτάσεις τους;
Ναι, υπάρχουν οι μεμονωμένοι αθλητές της Scott, η ομάδα MTB SCOTT-SRAM και η ομάδα ποδηλασίας δρόμου Mitchelton-Scott. Η γνώμη τους είναι πάντα σημαντική και έχει ειδικό βάρος κατά την ανάπτυξη των μοντέλων. Επίσης πρέπει να πούμε ότι δοκιμαστές των προϊόντων είναι και οι άνθρωποι της Scott. 

Είναι σημαντικό να συγκεντρώνουμε τις εντυπώσεις, προτάσεις και σχόλια τόσο από αθλητές όσο και από μη αθλητές, καθώς οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Άλλες απαιτήσεις έχει ο Simon Yates από το ποδήλατό του και άλλες εγώ.

Υπάρχει περίπτωση, αν ο κορυφαίος αθλητής της Scott στο ΜΤΒ δεν ήταν ο Nino, ο σχεδιασμός των ΜΤΒ να ήταν διαφορετικός; Δηλαδή, τα αγωνιστικά ΜΤΒ της Scott έχουν διαμορφώσει το στιλ του Nino ή το στιλ του Nino τα ποδήλατα της Scott;
Ο Nino και η Scott είναι μία σχέση μπορώ να πω καρμική, καθώς το ήθος του αλλά και οι αποδόσεις του εκφράζουν απόλυτα το πνεύμα της εταιρείας. 

Αλλά επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει μια ομάδα μηχανικών, designers, ένα εργοστάσιο παραγωγής πίσω από το Spark που δούλεψαν επί χρόνια πολύ σκληρά σε συνεργασία με τον Nino και την ομάδα για αυτό το μοντέλο και το Ολυμπιακό μετάλλιο. Οπότε, πιστεύω είναι ένας συνδυασμός συγκυριών, ανθρώπινου δυναμικού και τεχνικών μέσων που μας οδηγεί μπροστά. Αν ένας παράγοντας απ’ όλα αυτούς ήταν διαφορετικός, το Spark θα ήταν διαφορετικό.

«Στην περιοχή που ζω, στο Fribourg, όταν ανεβαίνουμε στο λεωφορείο λέμε καλημέρα στον οδηγό και όταν κατεβαίνουμε λέμε ευχαριστώ.»

Και οι καταναλωτές; Είναι οι τάσεις των καταναλωτών που διαμορφώνουν τα χαρακτηριστικά των ποδηλάτων ή τα χαρακτηριστικά των ποδηλάτων διαμορφώνουν τις επιλογές των αναβατών; Για παράδειγμα, τα Gravel δημιουργήθηκαν επειδή υπήρχε ανάγκη για τα ποδήλατα αυτά ή η ανάγκη δημιουργήθηκε επειδή τα Gravel είναι τόσο όμορφα και πρακτικά;
Θα έλεγα είναι η ζωή που μας πάει μπροστά! Παραδείγματος χάριν, το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι ένα ωραίο και οικολογικό μέσο μετακίνησης, το οποίο ήρθε σαν λογική συνέχεια στο αστικό περιβάλλον μας, που διψά για οξυγόνο. 

Επίσης το e MTB, δίνει τη δυνατότητα σε αναβάτες μεγαλύτερης ηλικίας ή με χαμηλότερη φυσική κατάσταση ή ακόμη και σε φάση αποκατάστασης από τραυματισμό, να εξερευνήσουν το βουνό χωρίς άγχος αν θα βγάλουν όλη την ανηφόρα. 

Το gravel ήρθε και αυτό ως απάντηση στην ανάγκη να μπορούμε να είμαστε on και off road animals ταυτόχρονα. Είναι η έκφραση της ανθρώπινης φύσης που είναι πάντα ανήσυχη!

Δώστε μας 3 συμβουλές που πρέπει να γνωρίζει κάποιος πριν επιλέξει ποδήλατο!
Να σκεφτεί καλά τη χρήση για την οποία προορίζεται.
Να του ταιριάζει η γεωμετρία του πλαισίου.
Να δώσει βαρύτητα στην ποιότητα του πλαισίου καθώς τα περιφερειακά αναβαθμίζονται αλλά ο σκελετός μένει.
Bonus: μην φοβηθείτε τα κουμπωτά πετάλια, κάνουν μεγάλη διαφορά.

Ποιο είναι το προσωπικό σας ποδήλατο;
Εγώ κάνω ποδήλατο δρόμου. Κατά κύριο λόγο άνοιξη και καλοκαίρι εδώ στην Ελβετία, λόγω καιρικών συνθηκών. Παλαιότερα έκανα πιο αγωνιστικά, τα τελευταία 4 χρόνια κάνω περισσότερο για την ευεξία και την εκγύμναση που μου προσφέρει. Το ποδήλατό μου είναι ένα Addict Disc RC και σκέφτομαι σοβαρά να αποκτήσω ένα gravel.

Πιστεύετε πως υπάρχουν ας πούμε 5 κορυφαία ποδήλατα στον πλανήτη ή ισχύει το… όσα δίνεις παίρνεις και, τέλος πάντων, όλα τα ποδήλατα των 10.000 ευρώ, εξαιρετικά είναι;
Όταν φθάνουμε σε ένα επίπεδο 10.000 ευρώ, σίγουρα υπάρχει ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας κατασκευής και περιφερειακών. Δεν θα έλεγα όμως σε καμία περίπτωση ότι όλα τα ποδήλατα, ακόμα και σε αυτό το επίπεδο τιμής, είναι ίδια και, ιδανικά, ο κάθε ποδηλάτης θα πρέπει να κάνει και ένα bike fitting παράλληλα με τη μελέτη αγοράς του για να αποφασίσει τι του ταιριάζει καλύτερα. 

Υπάρχουν κάποια πλαίσια που έχουν μείνει στην ιστορία και ο χρόνος θα δείξει ποια θα μείνουν από τη δεκαετία που τρέχει. Τολμώ να πω ότι αυτήν τη στιγμή, τουλάχιστον το Spark είναι ένα από τα 5 κορυφαία ποδήλατα στην κατηγορία του και θα σας συμβούλευα να κρατήσετε τα μάτια σας ανοικτά για το καινούργιο Addict.

Από την άλλη, μου λείπουν πολλά πράγματα από την Αθήνα που έζησα τόσα χρόνια και προσπαθώ να επιστρέφω συχνά. Και θα ήταν ψέματα αν έλεγα ότι δεν αναπολώ να βγω με το κουρσάκι μου μέχρι το Σούνιο και να δω το ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα…

Πώς είναι η ζωή και το εργασιακό περιβάλλον για μια ελληνίδα μηχανικό στην Ελβετία; Νιώθετε άνετα να ζείτε και εργάζεστε εκεί ή σας λείπουν πράγματα από την Ελλάδα;
Η ζωή στην Ελβετική ύπαιθρο, όπου και μένω, είναι ωραία για τους ανθρώπους που αγαπούν τις δραστηριότητες στη φύση, όπως είμαι εγώ. 

Μετά από 4 χρόνια, μπορώ να πω ότι νιώθω άνετα εδώ αλλά δεν ήταν έτσι από την αρχή. Ο χειμώνας είναι βαρύς και σκοτεινός, δύσκολος για τα μεσογειακά ταπεραμέντα. Οι άνθρωποι είναι πολύ πιο κλειστοί και παίρνει αρκετό χρόνο να δημιουργήσεις έναν κύκλο γνωριμιών. 

Στην περιοχή που κατοικώ, το Fribourg, κατά κύριο λόγο δεν μιλάνε αγγλικά. Οπότε έκανα εντατικά μαθήματα γαλλικών για να μπορώ να τα βγάζω πέρα στην καθημερινότητά μου.
Όλα είναι πολύ οργανωμένα, η εργασιακή ημέρα ξεκινάει νωρίς, για πολλούς από τις 07:00 το πρωί, το μεσημεριανό είναι στις 12 και το βραδινό στις 18:30 με 19:00 – για το βραδινό δεν έχω καταφέρει ακόμη να μπούμε στο ελβετικό ωράριο… 

Στην περιοχή μας, όταν ανεβαίνουμε στο λεωφορείο λέμε καλημέρα στον οδηγό και όταν κατεβαίνουμε λέμε ευχαριστώ. Η κοινωνία είναι πολύ οργανωμένη σε επίπεδο κοινότητας (commune). Η κοινότητα στην οποία ανήκω αριθμεί 1.600 άτομα. Καταλαβαίνετε ότι οι διαφορές από τη ζωή στην Αθήνα είναι αρκετές και στην αρχή μου φάνηκε λες και προσγειώθηκα εδώ με… διαστημόπλοιο. 

Είμαι ευγνώμων που βρίσκομαι σε αυτή τη χώρα και απολαμβάνω το υψηλό επίπεδο ζωής, το οποίο όμως παράλληλα πληρώνω ακριβά με τις εισφορές μου. 

Από την άλλη, μου λείπουν πολλά πράγματα από την Αθήνα που έζησα τόσα χρόνια και προσπαθώ να επιστρέφω συχνά. Και θα ήταν ψέματα αν έλεγα ότι δεν αναπολώ να βγω με το κουρσάκι μου μέχρι το Σούνιο και να δω το ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα…

Στο προφίλ σας γράφετε μεταξύ άλλων: «με ενδιαφέρει κυρίως η εξέλιξη των πλαισίων και των ποδηλατικών παραμέτρων. Στόχος μου είναι να ανακαλύπτω την ιδανική σχέση ανάμεσα σε γεωμετρικά χαρακτηριστικά, σύνθετα υλικά και κατασκευαστικές τεχνικές». Τι θα λέγατε σε κάποιον που ακόμη πιστεύει πως οι κοπέλες επιλέγουν ποδήλατο με βάση το χρώμα;
Για να είμαι ειλικρινής, ούτε εγώ θα αγόραζα ένα πλαίσιο αν έβρισκα το χρώμα αποκρουστικό!

Οι γυναίκες αποτελούν μια μερίδα καταναλωτικού κοινού υπολογίσιμη, είναι απαιτητικές και ξέρουν τι θέλουν. Σε πολλά δρομικά γεγονότα πλέον είναι περισσότερες οι γυναίκες συμμετέχουσες και στο ποδήλατο έχουν δυναμική παρουσία. Οπότε, αν κάποιος μου έλεγε ότι οι γυναίκες επιλέγουν ποδήλατο με βάση το χρώμα, απλώς θα χαμογελούσα πονηρά… Οι απαντήσεις σε αυτή την περίπτωση δίνονται κάπου εκεί έξω, στο δρόμο ή στο βουνό! 

Σας ευχαριστούμε θερμά που μοιραστήκατε μαζί μας τις σκέψεις και τις γνώσεις σας
Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας για μένα και μην ξεχνάτε:

Η ζωή είναι σαν να κάνουμε ποδήλατο, για να κρατήσουμε την ισορροπία μας πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε πετάλι!

Δείτε επίσης

Carapaz

O Richard Carapaz εκτός Vuelta a Espana

Δεν θα συμμετάσχει στη Vuelta o Carapaz λόγω τραυματισμού Ο ανηφορίστας από το Εκουαδόρ κι ...

Vuelta

O sir Bradley Wiggins μας δίνει τις προβλέψεις του για τη Vuelta 2019

Ο cycling expert του Eurosport Bradley Wiggins δίνει τα προγνωστικά του για τη Vuelta Νικητής ...

Κώστας Λιβανός

Kώστας Λιβανός: Ο νεαρός Κρητικός γίνεται δύο φορές Παγκόσμιος!

Ο Κώστας Λιβανός στην κορυφή του κόσμου – δύο φορές! Στην πίστα η Ελλάδα έχει ...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest