Home | ΝΕΑ | ΚΟΣΜΟΣ | Για τα e-scooters οι αριθμοί «μίλησαν» στο Σικάγο

Για τα e-scooters οι αριθμοί «μίλησαν» στο Σικάγο

Τα e-scooters μπήκαν σε εφαρμογή από τον Ιούνιο στο Σικάγο και οι τελευταίες μετρήσεις αναφέρουν ότι έχουν μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό.

Με τα e-scooters ήδη οι κάτοικοι του Σικάγου έχουν κάνει  675.000 βόλτες. Ο Οκτώβριος ήταν ο τελευταίος μήνας της  τετράμηνης δοκιμής και οι αριθμοί αποκαλύπτουν μία μεγάλη ζήτηση για τα e-scooters.

Θα αναφέρουμε χαρακτηριστικά, ότι μόνο το πρώτο Σαββατοκύριακο της δοκιμής πραγματοποιήθηκαν 11.000 βόλτες.

Τον Ιούνιο δέκα επιχειρήσεις e-scooters πήραν την άδεια να τοποθετήσουν 250 scooters σε μία γεωγραφική ζώνη 130 τετραγωνικών χιλιομέτρων στο δυτικό Σικάγο, υπό την προϋπόθεση αυστηρής παρακολούθησης από το Τμήμα Επιχειρηματικών Υποθέσεων και Προστασίας Καταναλωτών της πόλης (BACP).

Η μέγιστη ταχύτητά τους είναι 24 χιλιόμετρα ανά ώρα και οι ώρες που επιτρέπονται να είναι σε λειτουργία είναι από τις 5:00 πμ. μέχρι τις 10:00 μμ.

Η Rosa Escareno, επίτροπος του  BACP δήλωσε: «Εφαρμόσαμε, προληπτικά, τους αυστηρούς κανονισμούς του προγράμματος και ασχολούμαστε τακτικά με τις εταιρείες e-scooters και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε μέχρι και τον τελευταίο μήνα.»

Τριάντα εννέα αναφορές καταγγέλθηκαν για τις εταιρείες των e-scooters, μέχρι στιγμής, ενώ μόνο σε μία από τις δέκα εταιρίες, την Lyft  (η οποία έχει και το bike-Share της πόλης) φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα και της έχει σταλθεί ήδη προειδοποίηση.

Ζητήματα όπως η μη απάντηση των εταιρειών σε παράπονα μέσα σε δύο ώρες, η μη υποβολή στοιχείων από τις εταιρείες στους υπευθύνους της πόλης και η αποτυχία της συλλογής των scooter το βράδυ είναι μερικά από τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Καθώς διανύουμε την τελευταία περίοδο του προγράμματος για τα e-scooters, η πόλη τώρα «ζητάει» τα σχόλια είτε από τους αναβάτες είτε από τους κατοίκους σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.

Ο Isaac Reichman, διευθυντής του BACP του Σικάγου, δήλωσε: «Τα γενικά σχόλια που έχουμε λάβει μέχρι στιγμής  από το κοινό είναι και θετικά και αρνητικά.

Οι άνθρωποι που δοκιμάζουν τα e-scooters είναι όλο και πιο πολλοί και με τη δικής μας ενθάρρυνση μας ενημερώνουν και για τις απόψεις τους».

Όπως και με τις άλλες πόλεις η ασφάλεια υπήρξε ένα μεγάλο ζήτημα κατά τη διάρκεια του προγράμματος, για αυτό και ζητήθηκε από τις τοπικές και υγειονομικές αρχές να παρακολουθούν και να δηλώνουν τα ατυχήματα και τους τραυματισμούς που σχετίζονται με τα e-scooters.

Ορισμένες από τις εταιρείες έχουν προσφέρει κράνη στους χρήστες αλλά για το Σικάγο το κράνος δεν είναι νομική απαίτηση.

«Προτείναμε τα κράνη και στο πρόγραμμα του bike-share της πόλης, χωρίς όμως να είναι απαίτηση, για να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να τα φορούν» πρόσθεσε ο Reichman.

Τον Μάιο, ο David Briley, ο δήμαρχος του Νάσβιλ, ενημέρωσε επτά εταιρείες e-scooters ότι τερματίζει το πρόγραμμα από την πόλη και απαγορεύει τα ηλεκτρικά scooters από τους δρόμους, μετά από τον πρώτο θάνατο που σχετιζόταν με τη χρήση τους, παρόλο που ο αναβάτης είχε το διπλάσιο από το όριο αλκοόλ στον οργανισμό του.

Ωστόσο, τον περασμένο μήνα το Συμβούλιο Μετρό της πόλης ψήφισε κατά της απαγόρευσης, μετά από την έντονη άσκηση πιέσεων από εταιρείες e-scooters.

Δείτε επίσης

Top cycling events

Οι κορυφαίες ποδηλατικές προκλήσεις για το 2020!

Top cycling events 2020 Η νέα χρονιά είναι προ των θυρών, τα όνειρά μας για ...

Γύρος του κόσμου με ποδήλατο

O Γύρος του κόσμου με ποδήλατο σε 124 μέρες!

Μια γυναίκα έσπασε το ρεκόρ για τον πιο γρήγορο γύρο του κόσμου Ο ταχύτερος Γύρος ...

Jeroboam Challenge

Jeroboam Gravel Challenge: Μια γιορτή ποδηλάτου γλυκιά σαν το κρασί

Το Jeroboam είναι ένας διεθνής αγώνας Gravel Ένας διεθνής αγώνας περιπέτειας, με ποδήλατα Gravel, μια ...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest