Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Pinarello Grevil: «Τέρμα γκάζι» παντού!
pinarello grevil

Pinarello Grevil: «Τέρμα γκάζι» παντού!

Το ολοκαίνουργιο Pinarello Grevil

Το Pinarello Grevil αποτελεί το πρώτο Gravel αεροδυναμικής σχεδίασης της ιταλικής εταιρείας και παράλληλα τον αντικαταστάτη του απερχόμενου μοντέλου GAN GR-S.

Κατασκευασμένο για να μπορεί να πηγαίνει γρήγορα παντού, το νέο μοντέλο της Pinarello ξεχωρίζει με την εντυπωσιακή του σχεδίαση που αναδεικνύει την υπεροχή του ιταλικού ντιζάιν. 

pinarello grevil

Κάθε πτυχή του πλαισίου και του πιρουνιού εντυπωσιάζει με το τελικό σχήμα να έχει επιλεγεί, ώστε να συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την αεροδυναμική απόδοση και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που απαιτεί ένα ποδήλατο της κατηγορίας Gravel. 

PINARELLO GREVIL FORK

Το ειδικό πτερύγιο στο πιρούνι που καλύπτει τη δαγκάνα του εμπρόσθιου φρένου (όπως και η σχεδίαση του downtube στα πρότυπα του Dogma F10) φροντίζει για την ομαλή ροή του αέρα και την υψηλή αποδοτικότητα.

Απαραίτητο χαρακτηριστικό ενός ποδηλάτου Gravel είναι η άνεση που προσφέρει στον αναβάτη τόσο ως προς την απορροφητικότητα όσο και ως προς τη γεωμετρία.

Για την απορροφητικότητα φροντίζει η σχεδίαση Flexstays που επιτρέπει ελαφρύ φλεξάρισμα των seatstays στα κάθετα χτυπήματα του οπίσθιου τριγώνου και η συμβατότητα με φαρδύτερα ελαστικά και τροχούς δύο διαστάσεων – 700c και 650b. Στη διάσταση 700c το πλαίσιο είναι συμβατό με ελαστικά φάρδους 42 mm και στη διάσταση 650 b με ελαστικά φάρδους 2,1’’. 

pinarello grevil

Γεωμετρικά, η επιλογή πιο slack γωνίας στο seattube μαζί με την κυρτή σχεδίαση του παλουκόσελου ενισχύουν την απορροφητικότητα στη συγκεκριμένη περιοχή. Η χαρακτηριστική ασύμμετρη σχεδίαση της Pinarello είναι εμφανέστατη τόσο στο πλαίσιο όσο και στο πιρούνι του Grevil εξασφαλίζοντας τη μέγιστη μεταφορά της δύναμης που παράγει ο αναβάτης κατά το πεταλάρισμα.

pinarello grevil

Το εσωτερικό σφιχτηράκι για το παλουκόσελο είναι καλά κρυμμένο στον επάνω σωλήνα και όχι στο seat tube όπως συμβαίνει με το κορυφαίο μοντέλο Dogma F10.

Το Grevil είναι συμβατό με δισκόφρενα τύπου flatmount, ενώ στα νύχια συναντάμε περαστούς 12άριδες άξονες – 100 mm εμπρός και 142 mm πίσω. H δρομολόγηση των καλωδίων γίνεται εσωτερικά του πλαισίου και του πιρουνιού για το εμπρόσθιο φρένο, ενώ η βάση για το εμπρόσθιο ντεραγιέ είναι αποσπώμενη για χρήση μετάδοσης 1×11. Φυσικά, η μεσαία τριβή είναι ιταλικού τύπου όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας. 

pinarello grevil

Το νέο Gravel της Pinarello είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: Grevil και Grevil+. Η μοναδική διαφορά των δύο εκδόσεων εντοπίζεται στο υλικό από το οποίο έχουν κατασκευαστεί. Το πιο οικονομικό Grevil κατασκευάζεται από carbon Torayca Τ700 UD και το ακριβότερο Grevil+ από το κορυφαίο carbon Torayca Τ1100 1K Dream με τεχνολογία Nanoalloy.  
Τα νέα μοντέλα Grevil και Grevil+ είναι διαθέσιμα από την Pinarello σε έξη μεγέθη: 440.00, 470.00, 500.00, 530.00 560.00 και 590.00.
Περισσότερες πληροφορίες: www.pinarello.com
Αντιπρόσωπος: www.bikesworld.gr

Δείτε επίσης

Η μεγαλύτερη βάση δεδομένων για το ποδήλατο στο Λονδίνο

Το Λονδίνο δημιούργησε τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων για το ποδήλατο στον κόσμο Τη μεγαλύτερη βάση ...

πετάλια SPD

Τα νέα υβριδικά SPD πετάλια της Look: GEO Trekking Vision

SPD Πολυχρηστικά και πρακτικά! Όλο και περισσότεροι επιλέγουν να χρησιμοποιούν SPD πετάλια για λόγους που ...

Για τα e-scooters οι αριθμοί «μίλησαν» στο Σικάγο

Με τα e-scooters ήδη οι κάτοικοι του Σικάγου έχουν κάνει  675.000 βόλτες. Ο Οκτώβριος ήταν ο τελευταίος μήνας της  τετράμηνης δοκιμής και οι αριθμοί αποκαλύπτουν μία μεγάλη ζήτηση για τα e-scooters.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest