Home | ΔΟΚΙΜΕΣ | ROAD | Shimano Dura Ace 7900

Shimano Dura Ace 7900

Με τη νέα Dura-Ace η αγωνιστική ποδηλασία δρόμου ανεβαίνει στο επόμενο επίπεδο. Η Shimano παρουσιάζει τη νέα σειρά Dura-Ace 7900 που γίνεται το νέο σημείο αναφοράς στα περιφερειακά υψηλού επιπέδου για την αγωνιστική ποδηλασία δρόμου.

Η Shimano συνδύασε όλες τις γνώσεις των μηχανικών της και τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο για να ανεβάσει τη Dura Ace σε νέο επίπεδο, όπου θα ωφελήσει τους επαγγελματίες αθλητές καθώς επίσης και τους απαιτητικούς αναβάτες. Εκτός από τη βελτιωμένη απόδοση και τον ελκυστικό σχεδιασμό, η νέα Dura-Ace είναι 180 γραμμάρια πιο ελαφριά στο σύνολό της και έχει κατέβει κάτω από το όριο των 2 κιλών.

Δισκοβραχίονας

 | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr | mbike.gr

Η έβδομης γενιάς σειρά Dura-Ace φέρνει την τεχνολογική επανάσταση στην αγωνιστική σκηνή της ποδηλασίας δρόμου. Ο δισκοβραχίονας Hollowtech II είναι αυτός που ξεχωρίζει συνδυάζοντας έναν ελκυστικό αεροδυναμικό σχεδιασμό με αξιοσημείωτη εξοικονόμηση βάρους και νέα μηχανικά χαρακτηριστικά. Τα λεπτά εξωτερικά τοιχώματα αλουμινίου έχουν αποκτήσει κοίλη όψη με την τεχνική της σφυρηλάτησης. Το εξωτερικό δισκάκι είναι κοίλο για εξοικονόμηση βάρους ταυτόχρονα πιο άκαμπτο για άμεση μετάδοση της δύναμης. Ο δισκοβραχίονας της Dura-Ace, ο FC-7900, διατίθεται και με μεγάλο δίσκο 50 δοντιών και μικρό δίσκο 34 δοντιών για όσους προτιμούν την πιο χαλαρή ποδηλασία. Υπάρχει επίσης μεγάλη επιλογή σε στάνταρ συνδυασμούς δοντιών για τον FC-7900: 53/42Τ, 52/39Τ, 53/39Τ, 54/42Τ, 55/42Τ και 56/44Τ. Το μήκος του μπράτσου είναι από 165 έως 180 χιλιοστά με ενδιάμεσες επιλογές ανά 2.5 χιλιοστά.

Τα δόντια των δίσκων έχουν επανασχεδιαστεί για καλύτερη επαφή με την αλυσίδα, ώστε να έχουμε βέλτιστη μεταφορά της δύναμης από το πετάλι στο δρόμο. Επιπλέον, η μεσαία τριβή παρουσιάζει βελτιώσεις για καλύτερο πεταλάρισμα και μεγαλύτερη αντοχή.

Ο νέος δισκοβραχίονας είναι κατά 20% πιο άκαμπτος από τον προηγούμενο και ζυγίζει μόλις 690 γραμμάρια μαζί με τη μεσαία τριβή. Είναι 50 γραμμάρια ελαφρύτερη από το δισκοβραχίονα της Dura-Ace FC-7800.

Mανέτες φρένων Dual Control
Οι μανέτες έχουν εντελώς διαφορετική όψη και υφή. Οι μανέτες των φρένων είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα και τα καλώδια των ταχυτήτων είναι κρυμμένα κάτω από την ταινία του τιμονιού χωρίς να μειώνεται καθόλου η απόδοσή τους. Αυτό έγινε εφικτό με την ανάπτυξη ενός νέου εσωτερικού μηχανισμού σε συνδυασμό με το νέο PTFE εσωτερικών καλωδίων. Οι μανέτες είναι εφοδιασμένες με ένα μηχανισμό προσαρμογής της απόστασης, το οποίο είναι ιδανικό για τους αναβάτες με μικρά χέρια. Επίσης, το χειριστήριο των ταχυτήτων στη δεξιά μανέτα έχει κοντύτερη διαδρομή για 20% ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων. Οι μανέτες είναι εργονομικά σχεδιασμένες αυξάνοντας την άνεση ακόμα και στις προπονήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Τα χειριστήρια των ταχυτήτων έχουν επανασχεδιαστεί και περιλαμβάνουν κουμπιά, τα οποία επικοινωνούν ασύρματα με το νέο FlightDeck κοντεράκι της Shimano, χωρίς να χρειάζεται να μετακινήσετε τα χέρια σας από το τιμόνι. Το κοντεράκι FlightDeck μετρά δεδομένα όπως καρδιακή συχνότητα, υψομετρικά, συχνότητα στροφών, θέση γραναζιών και άλλα πολλά. Λειτουργεί με κωδικοποιημένα σήματα, τα οποία δεν επηρεάζονται από άλλες ηλεκτρονικές μονάδες. Το νέο FlightDeck μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ασύρματη σύνδεση με τον προσωπικό σας υπολογιστή για ανάλυση των δεδομένων (συμπεριλαμβάνεται λογισμικό).

Οι μανέτες ζυγίζουν 50 γραμμάρια λιγότερο από τις προηγούμενες και φτάνουν τα 370 γραμμάρια το ζευγάρι. Εκτός από τις μανέτες Dual Control, η Shimano σχεδίασε καινούρια χειριστήρια και για τις μπάρες που χρησιμοποιούνται για χρονόμετρο και αγώνες τριάθλου.

Aλυσίδα
Η νέα αλυσίδα Dura-Ace CN-7900 κουβαλάει επίσης αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες. Έχει επανασχεδιασμένες εξωτερικές επιφάνειες, οι οποίες ελαχιστοποιούν την πιθανότητα να σας βγει η αλυσίδα σε άτσαλες αλλαγές σχέσεων ή όταν πιεστεί πολύ. Επίσης, οι εσωτερικές επιφάνειες έχουν επανασχεδιαστεί για σωστή επαφή με τα δόντια της κασέτας. Το αποτέλεσμα είναι πιο ομαλές αλλαγές ακόμα και κάτω από μεγάλη πίεση όπως στην ανάβαση ή σε ένα sprint. Η αλυσίδα κυλά πιο ομαλά κάνοντας αισθητά πολύ πιο λίγο θόρυβο από την προκάτοχό της και το νέο σχέδιο προσδίδει μεγαλύτερη αντοχή. Επίσης, η CN-7900 είναι εξοπλισμένη με ένα επαναχρησιμοποιήσιμο quichlink, το οποίο μπορεί να αποσυνδεθεί χωρίς τη χρήση εργαλείων. Επίσης ένας απλός συνδετικός πίρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Η αλυσίδα έχει σχεδιαστεί με κοίλους πίρους και κενές εσωτερικές πλάκες για να γίνει ελαφρύτερη. Το βάρος της αλυσίδας είναι 251 γραμμάρια, περισσότερα από 20 γρ. ελαφρύτερη από την προηγούμενη έκδοση.

Oπίσθιο και εμπρόσθιο ντεραγιέ
Το πίσω ντεραγιέ μπορεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος ταχυτήτων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το μέγιστο γρανάζι να είναι 28 δοντιών. Είναι συμβατό με compact δισκοβραχίονα (34/50) χωρίς την ανάγκη αλλαγής με ντεραγιέ που φέρει μεσαίο πόδι.

Το πόδι είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και έτσι μειώνεται το βάρος του στα 166 γραμμάρια.

Το μπροστινό ντεραγιέ έχει τη βέλτιστη τάση στο ελατήριο για πιο απαλή αλλαγή από το μεγάλο στο μικρό δίσκο.

Πλέον θα είστε πιο συγκεντρωμένοι στο πετάλι παρά στην αλλαγή των δίσκων. Η αποτελεσματικότητα έχει βελτιωθεί χρησιμοποιώντας ένα πιο ανθεκτικό και στέρεο πλατύ σχεδιασμένο σύνδεσμο. Το βάρος του είναι μόλις 68 γραμμάρια.

Φρένα
Τα φρένα έχουν νέα σχεδίαση από νέα παπουτσάκια, τα οποία διπλασιάζουν την απόδοση του φρεναρίσματος σε βρεγμένες συνθήκες και βελτιώνουν το σταμάτημα σε στεγνό οδόστρωμα κατά 20%. Τα νέα αυτά παπουτσάκια παρουσιάζουν επίσης μεγαλύτερη αντοχή. Τα φρένα είναι σχεδιασμένα να έχουν ένα πιο τοξοειδές σχήμα για καλύτερη γραμμική απόκριση. Η γωνία που ακολουθεί το καλώδιο είναι πιο μικρή με αποτέλεσμα το συρματόσχοινο να κινείται με λιγότερες τριβές μέσα στον οδηγό του. Οι δαγκάνες των φρένων Dual Pivot έχουν επίσης ένα ρυθμιστή τάσης όπως και ο φορέας για τα παπουτσάκια που είναι ρυθμιζόμενος  Η βίδα συγκράτησης είναι από αλουμίνιο και το συνολικό βάρος για το σετ είναι 287 γρ.

Kασέτα, κέντρο, ελεύθερο
Η Shimano έχει δημιουργήσει έναν πολύ ελαφρύ αλλά παρόλα αυτά άκαμπτο αλουμινένιο φορέα για την κασέτα. Τα ξεχωριστά γρανάζια έχουν και αυτά σχεδιαστεί ξανά για καλύτερη απόδοση στις αλλαγές των ταχυτήτων και εξοικονόμηση βάρους. Η κασέτα με τα 10 γρανάζια η (Hyperglide) θα είναι διαθέσιμη σε μία ευρεία ποικιλία συνδυασμών: 11-21Τ, 11-23Τ, 11-25Τ, 11-27Τ, 11-28Τ, 12-23Τ, 12-25Τ, 12-27Τ. Η εκδοχή του 11-23Τ ζυγίζει 163 γραμμάρια.

Το κέντρο και το ελεύθερο έχουν αυξημένη ακαμψία που βελτιώνει την περιστροφή του τροχού ακόμα και αν το quick release είναι πολύ καλά σφιγμένο. Επιπλέον έχουν αναπτυχθεί εντελώς νέοι τρόποι ρύθμισης των ρουλεμάν που γίνονται χωρίς τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων.

Η καινούρια Dura-Ace συνδυάζει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, σχεδιασμό που στοχεύει στην ελαχιστοποίηση του βάρους και πρωτοποριακή εμφάνιση. Θέτει τον πήχη πολύ ψηλά στα τεχνολογικά στάνταρ της αγωνιστικής ποδηλασίας, όπου οι λεπτομέρειες στις ημέρες μας κάνουν την ουσιαστική διαφορά των ελάχιστων δευτερολέπτων, μέσα στα οποία κερδίζονται ή χάνονται οι αγώνες.

Δείτε επίσης

LOOK 785 HUEZ DISC MBIKE

LOOK 785 Huez Disc: ανηφορίστικο και δισκοφρενάτο!

Το κατακόκκινο LOOK 785 Huez Disc! Δοκιμάζουμε το δισκοφρενάτο LOOK 785 Huez Disc. Ένα μοντέρνο ...

BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεσης και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020! Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους ...

sunn special s3

SUNN Special S3: τόσο μοντέρνο!

Δοκιμάζουμε το SUNN Special S3! Ανάμεσα σε τόσες ποδηλατικές μάρκες και σε ακόμα περισσότερα μοντέλα, ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest