Home | ΑΓΟΡΑ | ROAD | Το νέο Cervelo S3D

Το νέο Cervelo S3D

Καλύτερο σε όλα!

Η καναδέζικη εταιρεία Cervelo παρουσίασε το καινούργιο της αεροδυναμικό μοντέλο S3D – με δισκόφρενα.

Μετά τα μοντέλα R3D και C5, η Cervelo παρουσίασε το πρώτο της αεροδυναμικό μοντέλο με δισκόφρενα. Το νέο μοντέλο S3D είναι πιο άκαμπτο, πιο αεροδυναμικό και πιο ελαφρύ από το «απλό» S3 – με τα συμβατικά calipers.

cervelo-s3-disc-2

H Cervelo παρουσιάζει ένα καινούργιο μοντέλο μόνο όταν έχει καταφέρει να επιτύχει σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της απόδοσης.

Σύμφωνα με εργαστηριακές μετρήσεις, το επανασχεδιασμένο S3D είναι πιο άκαμπτο – σε ποσοστό 9% – και πιο αεροδυναμικό, εξοικονομώντας 2 watt ενέργειας, συγκριτικά με το S3. Επιπλέον, η προσθήκη των δισκόφρενων επέτρεψε στους μηχανικούς της Cervelo να εξοικονομήσουν 40γρ. βάρους από το πλαίσιο.

Το Cervelo S3D χρησιμοποιεί περαστούς άξονες 12mm εμπρός και πίσω, οι οποίοι συμβάλουν στα αυξημένα επίπεδα ακαμψίας. Στην περιοχή του headtube η ακαμψία έχει βελτιωθεί σε ποσοστό 8%, ενώ στην περιοχή της μεσαίας τριβής τα αποτελέσματα είναι ακόμα καλύτερα, με την βελτίωση να ανέρχεται στο 9%.

33333-1

 

Στο πιρούνι, το προφίλ των «καλαμιών» έχει επανασχεδιαστεί ώστε να μειωθεί η «πίεση» στο πίσω μέρος του crown και η αεροδυναμική αντίσταση, εξοικονομώντας τα 2 watt ενέργειας που προαναφέραμε.

34424-1

 

Στο οπίσθιο τρίγωνο του πλαισίου, οι μηχανικοί της Cervelo έχουν «δανειστεί» στοιχεία από τη σχεδίαση του R3D και του RCA, που μαζί με τη σχεδίαση των dropouts για χρήση 12άρι άξονα, συμβάλουν στην βελτίωση της ακαμψίας στην περιοχή της μεσαίας τριβής.
Στο εμπρόσθιο τρίγωνο, το S3D διατηρεί την ίδια σχεδίαση στον κάτω σωλήνα (Dropped Downtube) με το απλό S3, η οποία βελτιώνει σημαντικά τη ροή του αέρα, κάνοντας τις παγουροθήκες «μέρος» της αεροδυναμικής σχεδίασης (airfoil design).

Η δρομολόγηση των καλωδίων είναι όμοια με αυτή των υπολοίπων μοντέλων της εταιρείας και εισέρχονται όλα στο downtube. Οι βάσεις για την τοποθέτηση των calipers είναι σχεδίασης direct mount.

Φυσικά, το S3D είναι συμβατό με ηλεκτρονική σειρά Di2, με την μπαταρία να τοποθετείται και αυτή στο εσωτερικό του downtube. Η πρόσβαση προς αυτήν γίνεται, αφαιρώντας τον οδηγό των καλωδίων κάτω από τη μεσαία τριβή.

Το νέο Cervelo S3D διαθέτει την ίδια γεωμετρία με το S3 και προσφέρεται σε έξι μεγέθη (από 48 έως 61) και σε δύο complete εκδόσεις: Ultegra Di2 6870 και Ultegra 6800.
Τιμή: αναμένεται
Αντιπρόσωπος: www.topodilato.gr

Δείτε επίσης

Νίκη «έκπληξη» του Wout van Aert στο 10ο εταπ του Tour de France!

Ο Wout van Aert διεκδίκησε την πρώτη του νίκη στο φετινό Tour de France σε ...

BMC ROADMACHINE 01

BMC Roadmachine 01 ONE: υπόδειγμα άνεση και απόδοσης!

Δοκιμάζουμε το BMC Roadmachine 01 του 2020! Ταξιδεύουμε στη Βόρεια Ιταλία για να δοκιμάσουμε στους ...

Ο Thomas De Gent πρωταγωνίστησε στο 8ο εταπ του TDF

Ο Thomas De Gent Lotto-Soudal, διεκδίκησε μία επική νίκη στο 8ο ετάπ του Tour de ...

Αφήστε μια απάντηση

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest